capitolul 9

410 11 0
                                    

Rose p.o.v.

Imi deschid ochii si ma duc direct sa imi fac rutina de dimineata . Se pare ca Yoongi e la repetitii . Astazi trebuie sa ma duc la spital sa vad de sarcina . Si cum Yoongi nu poate veni voi fi nevoita sa iau pe altcineva .

Ma imbrac cu niste colanti si un tricou care e a lui Yoongi si dupa ce ma aranjez cat de cat imi iau telefonul si ies din camera . Ma duc la bucatarie si imi fac o salata de fructe . Intre timp apare si Mi Cha toata ravasita .

- Cineva a avut parte de o noapte alba . * chicotec *

Mi Cha : - A fost alba la propriu . * radem * Neata !

- Neata !

Mi Cha : - Au plecat toti ?

- Da.

Mi Cha : - Pai si cu consultatia ?

- Poti veni tu daca vrei .

Mi Cha : - Normal ca vreau ! Ma duc sa ma pregatesc !

- Ok !

In 15 minute s-a intors imbracata cu niste pantaloni scurti si un maieu . In picioare avea niste botine . Era machiata si aranjata .

- Ce as vrea sa port si eu tocuri ! Dar din pacate nu mai pot pana nu nasc ...

Mi Cha : - Lasa ! Va trece repede !

- Da... * privesc ceasul * Sa ne grabim ! Altfel vom intarzia !

X : - Sa intarziati unde ?

Mi Cha : - Oh ! E mama lui Yoongi ! Buna ziua !

Mama : - Buna fetelor !

- Tocmai ne pregateam sa mergem la spital .

Mama : - Yoongi ?

- E la repetitii .

Mama : - Of... E unicul lui copil ! Il neglijeaza de pe acum ?

- Nu e adevarat , mama ... Yoongi are mare grija de noi ! Imi face toate poftele . Dar e singurul care munceste . Si acum nu se mai intretine doar pe el ... Trebuie sa munceasca mai mult pentru copil ...

Mama : - Ce frumos ii iei tu apararea ! Sa mergem ! Va duc eu cu masina ! * zambeste *

- Multumim mama ! Haide Mi Cha!

Mi Cha : - Da !

.
.
.
.
.

Ajungem la receptie si doamna aceea imi spune sa ma asez pe scaun ca trebuie saa intru imediat . Zambind ii multumesc si ma asez . Imi asez mana pe micuta burtica si zambesc . Privesc pozele cu copii de pe pereti si ma intreb ce poate fi . Va fi baietel ? Va fi fetita asa cum ne dorim amandoi ?

Mi Cha : - Si voi ce vreti sa fie ?

- Noi vrem o fetita .

Mama : - Sper sa primiti ce va doriti !

- Da... Dar orice va fi ... Sper din tot sufletul sa fie sanatoasa .

Mi Cha : - orice ar fi sa fie sanatoasa ?

- Da . * rad *

Mama : - Orice numa baiat sa nu fie . * radem *

- Ne-am gandit si la nume .... Daca e baiat va fi Lucas-Daniel si daca e fate o va chema Melisa .

Mama : - Ce frumos !

Doctorita : - Min Rose !

- Acum !

Doctorita : - Sunteti cu domnisoara ?

Mama : - Da !

Doctorita : - Puteti veni amandoua daca doriti .

Mi Cha : - Multumim !

Intram inauntru si ma asez. bine ma intind de fapt . Imi pune gelul acela si incepe .... Cateva minute nu a spus nimic . Toate trei ne uitam una la alta ingrijorate .

Doctorita : - Felicitari ! Sunteti insarcinata in 4 luni . Vrei sa afli sunt ?

- Ce sunt ?

Doctorita : - Da . Sunt doi copilasi . Felicitari inca o data .

- Vai mie ! Multumesc mult... * ii spun socata de veste *

Mama : - Da. am vrea sa aflam ce e .

Mi Cha : - Doamne ! Chiar are doi copii in ea !

- Sa ne bucuram totusi ca nu sunt tripleti ...

Doctorita :- La cum ai reactionat sunt sigura ca asta e prima data cand ai ramas ! * chicoteste *

- Da...

Doctorita : - Imi pari cunoscuta... Hm.... Oh ! E fetita ! Unul din gemeni e fetita !Esti sotia lui Yoongi din aceea trupa BTS ?

- Da...

Doctorita : - Se pare ca ai tras lozul cel mare ! Ai mult noroc ... Eu a trebuit sa ma casatoresc cand aveam 16 ani . Sti cum era pe vremuri ... Parintii iti alegeau jumatatea ...Din pacate parintii mei m-au dat la un batran de 60 de ani ... Cu scopul de ai lua averea si sa ii dau firma dansului fratelui meu mai mare dupa ce acesta moare ...

- Dumnezeule....

Doctorita : - Barbatul e inca in viata ... Si inca e sotul meu... Nu pot divorta de el .... Asta e ... Oricum sunt batrana acum ... Asa ca fetito ... Traiesteti viata alaturi de Yoongi si fiti fericiti ...

- Da...

Doctorita : - Se pare ca vei avea si un baietel !

- Multumesc mult...

Doctorita : - Nu ai pentru ce ! Te astept luna viitoare pe 13 ok ?

- Da . La ce ora ?

Doctorita : - 12 : 30 .

- Multumesc mult !

.
.
.
.
.

Yoongi p.o.v.

  Vin acasa obosit si fara vlaga . Fetele erau plecate . Profit de asta si ma duc sa fac o baie . Imi pun hainele la spalat si ma intind in pat ! Sunt frant !

  Cand sa adorm cineva deschide usa . Inauntru intra Rose . Ma ridic si o privesc . Imi zambeste si la svurt timp ma trezesc cu ea in bratele mele .

- Hei , iuboto !

Rose : - Sumt 4 luni , Yoongi !

- Serios ? Dumnezeule ! Ce ti-a mai spus ?

Rose : - Vom avea o fetita si un baietel ! Sunt gemeni ! Yoongi ... Crezi ca ma voi descurca cand tu vei lipsi ? Pana la urma tu esti adultul aici ...

- Vei fi o mama grozava scumpa mea ! Te iubesc asa mult!

Rose : - Si eu ! Sti bine !

Frate ( Sugar baby )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum