Capitolul 10

465 11 7
                                    

Rose p.o.v.

- Yoongi ! M-am hotarat in legatura cu casa ! Are doua livinguri , o bucatarie , o debara , beci , si sus are trei camere ! Iar gradina din spate e mare ! Copii au loc sa se joace !

Yoongi : - Bine .

- Esti ok ?

Yoongi : - Da.

- Gata !

Yoongi : - Ce ai ?

- Discutam mai multe cand ne mutam !

Peste cateva saptamani

Intru in casa obosita si merg la bucatarie . Las plasele cu cumparaturi si ma pun sa fac mancare . Cand a!m terminat am mers sa fac un dus si  dupa m-am schimabt cu o rochita .

Am luat niste balerini in picioare si am pus mancarea in caserole . Le-am pus într-o geanta si am mers la Big Hit . Ciudat era destul de liniste pe aici ... Totul pustiu ... Cine stie .

Ma duc la sala baietilor si surprinzator inauntru era doar Yoongi cu una goala deasupra lui .

- Yah ! Min Yoongi ! Ce dracu e cu parasuta asta ?

Tipa se intoarce si imi dau seama ca e vorba de o curva din BlackPink dracu stie cum o chema .

- De cand am aflat ce sunt copii nostri te-ai schimbat enorm fata de mine si toate astea din cauza unei parasute ?!

Ea : - Ai grija cum vorbesti ! Sunt mult mqi faimoasa si bogata decat tine ! Daca nu ar fi oppa ai fi un nimic !

Yoongi - Rose ...

- Sa am grija cum vorbesc ?! Eu in viata mea nu m-am culcat cu un barbat insurat ! E cel mai josnic lucru care il poate face o femeie !Si mai presus de asta eu am fost virgina cand m-am culcat cu el ! Nu ca tine . * ranjesc *

Yoongi : - Rose te rog sa ma asculti .

- Normal ca te ascult . Hai zi . Zi ca nu e ceea ce pare si tampenii de astea ! Minte-ma Yoongi ! Exact cum ai facut pana acum !

Yoongi : - Compania m-a obligat...Si m-a obliga si sa divortez de tine ..? Altfel voi parasi trupa ....

- Foarte bine ! Sper sa ai o cariera de succes ! * arunc verigheta in el * Nu ma mai cauta ! Si te sfatuiesc sa iti cauti alta . Te miri ce boli mai ei de la curva asta ....Au !

Yoongi : - Prostuto ! Prefer sa renunt la trupa ! Nu pot trai fara tine ! Baby ! Ai uitat ? Eu sunt regele aici .

Ea : - Esti ok Rose ?

- Ah.... Fa-o sa dispara din fata mea !

Yoongi : - Nu ai auzito ! Dispari !

Yoongi p.o.v.

Curva se imbraca si pleaca iar eu imi iau sotia in brate . Imi asez mana pe burtica si ii sarut fruntea .

Rose : - Daca esti imbracat... Au !

- Nu am facut nimic ! Iti jur !

Rose : - Ah... Spune-mi te rog ca esti cu masina ....

O iau in brate si alerg la masina . O asez si dupa ma urc la volan . Ii dau mesaj lui Mi Cha sa ii aduc tot ce ii trebuie la spital si pornesc motor .

La dracu ca numa rosi nimeream la semafoare . Imi intorceam privirea spre ea si imi muscam buza . Se chinuia si nu ii puteam face nimic .

Mi Cha P.o.v.

- Kookie ! Ah !

Kookie : - Tu cand vei ramane insarcinata ?! Ah....

- Nu stiu ... Ah ! Mai tare ! Nu inca !

Kookie : - Ai primit un mesaj ! Ah ! Am sa imi dau drumul !

Gem si imi dau drumul in acelas timp cu Kookie . Se intinde pe pat si ma ia in brate . La scurt timp imi iau telefonul si verific mesajul . Era de la Yoongi !

- Sa mergem sa facem rapid dus !

Kookie : - Ce e cu graba asta ?

- Rose naste !

Kookie : - Dumnezeule ! Ce mai astepti ! Haide !


Frate ( Sugar baby )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum