1-Ev?

164 13 8
                                    

*
born to be

*

Yazar'dan

"Jimin bana bir şey yapamaz korkma!" demişti taehyung. Jimin ise derin bir iç çekerek "Umarım, umarım yapmaz.." demişti. İkili okula gidip yerlerine oturmuştu. "Cidden onu kolay, kolay affetmeyeceğim" demişti taehyung kendinden emince. Jimin ise suyunu içerek kafasını salamıştı.

***

Yazar'dan

"Yoongi bu akşam alıyoruz taehyung'u bitti!" demişti jungkook sinirle. Yoongi ise eğilerek "Peki efendim" demiş ve odadan tekrardan eğilerek çıkmıştı. Jungkook yerine oturarak "Sabır cidden sabır" demiş ve anlını ovmaya başlamıştı. Ayağa kalkarak camdan gözüken manzaralı sahile bakarak derin bir iç çekmiş ve kahvesini içmeye başlamıştı. Asistanı hana odaya girerek "Efendim imzalayacağınız dosyalar bunlar" demişti. Jungkook kahvesini masaya bırakarak "Tamam hana çıkabilirsin" demişti. Hana eğilerek odadan çıkmıştı. Jungkook koltuğuna oturarak kendisini dosyalara gömmüştü.

***

Yazar'dan

Taehyung çantasını atarak duşa girmiş ve üzerini giyinmişti. Bir şeyler izleyerek yemeğini yedikten sonra koltuğa uzanmış ve "Ah aptal edebiyat ödevi" demiş ve ayağa kalkarak edebiyat ödevini yapmaya başlamıştı. Ödev bittikten sonra dışarıya çıkarak bisiklet sürmeye başlamıştı.

***

Yazar'dan

"Namjoon hyung jungkook bir şey yapmaz değil mi?" demişti jimin merakla. Namjoon ise "Bilmem ama büyük ihtimalle yapıcak karışma ve telaşlanma" demişti. Ardından jin "Evet kolay, kolay affetmez taehyung hem" demişti. Hoseok ise "Net atak yapacak bu arada net yani" demişti.

***

Yazar'dan

Taehyung evine gelerek kıyafetlerini değiştirmiş ve koltuğuna uzanarak yastığına sarılarak uyumuştu. Yoongi ve yugyeom bir kaç dakika sonra içeri girerek taehyung'a uyanmaması için ilaç koklatmıştı. Telefonunu alan yoongi jungkook'u aramıştı. "Efendim o uyuyor ve ilaç verdik ayılamaz." demişti. Jungkook ise "Bindirin arabaya şimdi bekliyorum." demişti.

***

Yazar'dan

Bi-iki saat sonra jungkook'un evine gelmişlerdi. Jungkook yatağına sevgilisini yatırarak anlını öpmüştü. Taehyung gözlerini hafifçe açarak "Nerdeyim ben?" demişti etrafa göz gezdirerek. Jungkook ise gülümseyerek "Evindesin güzelim." demişti.

*
daddy hrrr
*

LOVE YOU | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin