*
bayramınız kutlu olsun
*
Yazar'dan
Jimin hoseok'un yanına oturarak elini uzatmıştı. "Ne? Ne uzatıyon?" demişti. "Öp işte, ben senin küçüğünüm." demişti. Hoseok gülerek "Ya siktir git kaç yaşında adamsın amına koyim!" demişti. Jungkook gülerek "Jimin, sen benim elimi öpersen para veririm." demişti. Jimin ise jungkook'a bakarak "Oldu paşam başka?" demişti. Yoongi ise gülerek sevgilisini yanına oturtmuştu. "Salak adam ya" demişti sevgilisine gülerek yoongi. Jimin göğsünü kapartarak "Lütfen. Ben sizin kaç yaş küçüğünüzüm ne var verseniz?" demişti. Hoseok ise arkadaşına yastık atarak "Kanguru musun kurbağa? İndir şu göğsünü!" demişti gülerek. Jimin ise derin bir nefes verip, arkasına yaslanmıştı. "Köpekler!" demişti jimin gözlerini devirerek.
***
Yazar'dan
Jungkook topu hoseok'a atarak elenmesini sağlamıştı. "Köpek jimin! Ne önüme geçiyon?" demişti elenmenin verdiği sinirle hoseok. Jimin gülerek "Hadi canım hadi öteye bas geri, taktir etmek isterdim bu vizyonsuz azmini!" demişti dalga geçercesine. Yugyeom topu jimin'nin kafasına atarak gülmüştü. "Alalım sizi şöyle 'enerci' bey" demişti yugyeom kahkalarının içinden. Jimin sinirle sağ ayağı ile yere vurarak hoseok'un yanına oturmuştu. Yoongi, bogum'a bakarak "Ya jungkook çok iyi oynuyor! Ben yenilirim!" demişti. Bogum sinirle yoongi'ye bakarak "Yenilirsen jimin'le, rita sevgili olucak!" demişti. Yoongi sinirle jimin'e bakmış ve "Sikerim lan!" demişti. Jungkook kahkaha atarak "Yenilmeyecek lan senin yüzünden!" demişti. Yugyeom ise arkadaşının dediğine gülmüştü.
***
Yazar'dan
Yoongi oyunu kazandığu için zaferle "Ben yendim!" demişti. Mok ise gülerek "Bogum sayesinde!" demişti. Yugyeom ise etrafta 'Ben yendim!' diye gezen salak arkadaşına gülerek "Gerizekalı" demişti. Taehyung sevgilisinin kucağını oturarak "Yoruldum" demişti. Jungkook sevgilisinin saçlarını öperek, sevgilisinin belini ve saçlarını okşayıp, öpmeye başlamıştı. "Oğlum metro'da bi tane çift önümde flörtleşiyor, ben tutuncak dal arıyordum ve bir de mide bulantısından ölüyordum!" demişti matt. Yoselin gülerek "Kıyamam ezik!" demişti. Matt arkadaşının dediğine göz devirmişti sadece. "Arkadaşlar biliyor musunuz? Yoselin, mark'tan hoşlanıyormuş!" demişti matt. Hoseok ve yugyeom gülerek "Oooo" demeye başlamıştılar. Yoselin ise "Hiçte bile!" demişti. Matt ise arkadaşına gülerek "He, he" demişti. Hepsi birbiri ile uğraşmayı seviyordu.
***
yavrum.
*
∆
bol s🎀ksolu ve bol smutlu gunler,
gorusuruz.😝∆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE YOU | Taekook
Fanfic! DEVAM EDİYOR ! Ünlü Mafya, Kumarhane sahibi Jeon Jungkook, Lise Son sınıf Öğrencisi Kim Taehyung ile sevgili olur. semekook uketaehyung angst değil! düz yazı! yaş farkı yok!