*
kocalarım.
*
Yazar'dan
Ekip piknik yapmaya gelmişti. Taehyung ve yoongi yemekleri hazırlarken jungkook, namjoon, jin, jimin top oynuyordu. Hoseok ise çilek yiyordu. Jennie saçlarını bağlayarak "Lisa aşkım bak saçlarımı turuncu yaptım dün, nasıl olmuş?" demişti yanındaki sevgilisine itafen. Lisa sabahtan beri sevgilisinin saçlarını övüyor, jennie ise aynı soruyu sabahtan beri sorup, tekrarlıyordu. Jennie, biricik sevgilisi tarafından şımartılmayı seviyordu. Lisa gülerek, sevgilisinin turuncu saçlarından öperek "Çok güzel olmuş bebeğim, bayıldım." demişti. Yoongi sinirle "Aynı soruyu daha kaç kere sormayı düşünüyorsun jennie?" demişti arkadaşına ithafen. Çünkü aynı soruyu duymaktan ve aynı cevabı duymaktan bıkmıştı. Başı şişmişti. Zaten mangal başında ocağın ateşindeydi. Jennie ise arkadaşına bakıp, göz devirmişti. Taehyung onların bu haline gülerek salatasını yapmaya devam etmişti. Ama oda yoongi gibi bıkmıştı. Jisoo yemekleri tabaklara koyarak pink örtüsüne yerleştirmişti. Hoseok ise "Yerde oturmasak?" demişti. Rose sinirle "Oldu paşam, başka?" demişti. Hoseok'un yan gelip, yatmasına sinir oluyordu. Hep bi yere gittiklerinde yan gelip, yatıyordu. Nedeni ise zorla gelip, gelmek istemeyeşiydi. Hoseok gözlerini devirerek çileklerini yemeye devam etti. Rose ellerini yıkayıp, sarı saçlarını toplayarak sevgilisi jisoo'ya yardım etmeye devam etmişti. Yoongi kafasına gelen topla sinirle "Kim attı amına koyim?!" demişti. Namjoon gülerek jin'i işaret ettiği zaman yoongi topu jin'e atarak "Pislik!" diyerek mangalla ilgilenmeye devam etmişti. Arkadaşları sinirlerini bozuyordu.
***
Yazar'dan
En sonunda herkes oturup yemek yemeye başlamıştı. Hoseok etinden yiyerek "Aslında masa'da yesek fena olmazdı." demişti. Jisoo sinirle hoseok'a bakmış ve tek kelime ile sadece "Sus." demişti ciddi sesi ile. Hoseok ise suyunu içerek önüne dönmüştü. Jin, jimin ile uğraşıp durduğu için en sonunda jimin sinirle "Bak çocuk seni yerim çoğaltmam!" demişti. Herkes jimin'nin bu dediğine gülmüştü. Yoongi ise sadece etlerini ve yapılan yemekleri yiyerek salak arkadaşlarını ve salak sevgilisini izliyordu. Arada gülüyordu ama. Kırk yılın bir başı pikniğe gelmiştiler ve rezil olmuştular. Zaten onlar rezil olmaya alışkın olduğu için tabikide sorun etmiyorlardı.
***
Yazar'dan
En sonunda piknik fastı bittiği zaman herkes evlerine dağılmıştı. Jungkook sevgilisinin elini tutarak evin içerisine girmişti. Ve koltuğa kendini atmıştı. "Çok yoruldum" demişti yorgun sesi ile. Taehyung sevgilisinin bu dediğine gülerek "Bende" diye yanıltmış ve tekli koltuğa oturmuştu. Jungkook gülerek "Ama iyi eğlendik." demişti. Taehyung'da gülerek "Evet" demişti. Hoseok'un çileklerini vermemesi için jimin'i peşinden koşturması, jin'in yoongi'ye top atıp durması, namjoon'un uyurken rose ve jennie tarafından soğuk su ile uyandırılması, ve daha nicesi.. Gerçekten çok komikti evet. Yinede birbirinden salak arkadaşlara sahiptiler ve bu hep böyle olucaktı. "Hadi gel odaya gidelim duş alıp, uyuyalım." demişti taehyung. Jungkook ise sevgilisini onaylamıştı. Çift duş alıp, uyumuştular.
*
karılarım.
*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE YOU | Taekook
Fanfiction! DEVAM EDİYOR ! Ünlü Mafya, Kumarhane sahibi Jeon Jungkook, Lise Son sınıf Öğrencisi Kim Taehyung ile sevgili olur. semekook uketaehyung angst değil! düz yazı! yaş farkı yok!