2-Özür Dilemeler, Affedişler..

109 4 4
                                    

*

bebeklere bakın 🥺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bebeklere bakın 🥺

*

Yazar'dan

Taehyung hızlıca yatağa oturmuş ve sevgilisine sinirle bakmaya başlamıştı. "Neden getirdin beni buraya pislik?" diye soru yöneltmişti taehyung. Jungkook ise sevgilisinin bu haline gülerek "Bebeğim.. Özür dilerim. Sana o gün kızmamalıydım, haklısın." demişti. Taehyung ise sevgilisine hüzünlüce bakarak "Sende haklısın ama agust ve alex'in arasının bozulmasına sebep olabilirdin daha yeni barışmışlarken." demişti. Jungkook ise kafasını sallamıştı. Alex, lara'yı sanıp, sarhoşken başka bi kızı öpmüştü yinede lara, alex'in yalvarışları sonucu onu affetmişti ve jungkook onlara yemek yemeye giderken bu olay yüzünden alex'e laf atmıştı. Bu yüzden de taehyung ile jungkook tartmıştı. Taehyung sevgilisinin yanağını okşayarak "Kendini üzme bebeğim, ama lara benim çocukluk arkadaşım. O yüzden kavga ettik" diyerek sevgilisinin yanağını öpmüştü.

***

Yazar'dan

Bütün ekip, yemek yemeye toplanmıştı. Jimin salatasını yiyerek "Kolay barıştınız." demişti jungkook'a karşı. Jungkook, jimin'nin dediğine karşı ise "Öyle oldu." demişti. Namjoon etinden bir parça alarak "Eeee tatil geliyor nereye gitsek?" diye sormuştu. Gergin ortamı rahatlatmak istiyordu. Hoseok ise suyunu içmiş ve "Miami?" demişti merakla. Miami'ye çok fazla gitmek istiyordu. Jimin ise arkadaşının dediğine gülerek "Aslında miami güzel olur." demişti sevecen sesi ile. Namjoon ise gülerek "O zaman miami'ye gidiyoruz." demişti. Yemekten sonra herkes salona geçip içmeye başlamıştı. Jimin, jungkook'un yanında oturan yoongi'yi gözetleyip, göz kırpıp duruyordu. Yoongi ise utanarak önüne dönüyordu. Hoseok, arkadaşı jungkook'a dönerek "İşler iyi öyle değil mi?" demişti. Jungkook ise arkadaşını onaylayarak "İyi" demişti sadece. Jungkook, sadece taehyung'un yanında çok fazla konuşurdu.

***

Yazar'dan

Jimin, yoongi'nin kolunu tutarak "Nolur bana bir şans versen.." demişti. Yoongi kolunu kurtararak "Lütfen durun efendim." demişti. Kimse onları görsün istemiyordu. Jimin hüzünle "Neden böyle yapıyorsun? Seni çok mutlu ederim." diyerek, yoongi'nin saçlarını öpmüştü. Yoongi ise geri çekilerek "Efendim nolur durun, biri görücek." diyebilmişti. Jimin ise kırgınlıkla "Neden beni istemiyorsun? Ben sana naptım?" diye soru yöneltmişti. Yoongi'nin neden onu istemediğini öğrenmek istiyordu. Yoongi ise jimin'nin gözlerine bakıp, eğilmiş ve "İyi geceler efendim" diyerek gitmişti.

*

bebek bunlar bebek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bebek bunlar bebek

*

LOVE YOU | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin