Okulun kapısından adım atar atmaz koluma bir ağırlık çöktü sizce kim olabilir ? tabi ki de Ayşegül düşünüyorum da ben bu kıza nasıl aşık oldum .
- aşkım nasılsın beni neden beklemedin beraber okula girelim ?
senin gibi birini neden bekleyeceğim söyler misin bana .
-sen karnımdaki çocuğun babasısın ona göre aklını başına devşir yoksa olacaklardan ben sorumlu olmam ailemin bu olayı duymasını istemezsin demi ?
birincisi o çocuk benden değil , ikincisi ulu orta herkesin içinde beni tehdit edip durma şimdilik ipler senin elinde ama unutma son gülen iyi güler .... büşra nın gözleri bana döndüğünde akşam ki konuşmanın hiç de sakin geçmeyeceği ortaya çıkar gibiydi ..
- Ya şimdi el ele beraber sınıfa gideriz yada herkes senin benimle yattığını ve beni hamile bıraktığını öğrenir seçimini sen yap
Tamam allahın cezası ama unutma bu yaptıklarının bedelini ödeyeceksin.
El ele sınıfa doğru gidiyoruz benim aklım halen Büşra da Akşam ne tepki vereceğini merak ediyordum ki sınıfın kapısında Ayşegül ile el ele görünce bir kafa sallayışı var ki ömrümü aldı götürdü benden , bütün gün onu düşünmekten başıma ağrılar girdi .....
derse girdik Allah tan gel sınıfta yanımda otur demedi . Mustafa ile oturuyoruz hocalar teker teker derse girip çıkıyor sonunda bitti bu anlamsız gün Büşra yanımdan geçerken elime bir kağıt sıkıştırdı ve hızlı adımlarla uzaklaştı benden.
kağıtta "seni okulun yukarısındaki parkta bekliyorum ve umarım bana gerçekçi bir açıklaman vardır yoksa sonumuz hiç iyi olmayacak ......"
o park bu belaların başıma geldiği yer Ayşegül den kurtulup bir şekilde oraya gitmem lazım kabus gibi yapıştı kaldı koluma nasıl kurtulacağım bundan ...
- haydi aşkım bir yerlere bir şeyler içmeye gidelim ..
canım yorgunum eve gitmem lazım ailemle bir yere misafirliğe gideceğiz beni bekliyorlar..
- tamam canım bu seferlik böyle olsun ama benden kurtulmak için yapıyorsan sonunun ne olacağını sen biliyorsun "o malum gece " gerisini sen düşün ...
tamam tehdit edip durma bende biliyorum ne olduğunu "Oruspuluğunu" dakikada bir ortaya atıp durma ama sen şimdilik oyununu oyna bir gün o oyun dönüp dolaşacak seni bulucak merak etme ..
- bunun oruspulukla alakası yok zevklerimizin kurbanı olduk ve sonuç bir çocuğumuz olacak beyfendiiii ..
tamam hadi defol git daha fazla iğrençleşme
- ben gittim aşkım ....
sonunda gitti kurtuldum bu beladan da şimdi malazgirt muharebesi var nasıl anlatacağım bu durumu Büşraya parka doğru gidiyordum ama nasıl gidiyordum sonun da vardım o yere etraf ağaçlık olduğun dan saklanma imkanın vardı Büşra ortalıkta yoktu neyse bir ağacın dibine oturdum biraz dinleneyim derken yüzümün sıcaklığıyla gözümü açmam bir oldu büşra karşımdaydı gözlerinden ateş fışkırıyordu
- bana bunu nasıl yaparsın biz evlenmiyecekmiyiz ? ben bunun hayaliyle yaşadım senle beşik kertmesi olduğumu ve evleneceğimi öğrendiğim andan itibaren sana ihanet etmedim sen görmemiş olsamda ama sen gittin onunla yattın bana ihanet ettin sen sen sen
lütfen açıklamama izin ver yalvarırım sana
- daha neyini açıklayacaksın kızla yatmışsın Allah bilir sen şimdi ondan çocukta peydahlamışsındırda ALLAHIM aklıma geldikçe deliriyorum bunun ne açıklaması olabir ki bana ihanet ettin mesut ..
lütfen dinle beni sana yalvarıyorum bir kerecik olsun dinle , beni sevmiyor musun onun hatırına bir kerecik olsun dinle
tamam ama çabuk bakalım ne anlatacaksın ..
öncelikle ben seninle beşik kertmesi olduğumuzu size geldiğim akşam öğrendim senden daha önce haberim yoktu
ikincisi ben Ayşegül ile tattım ama hatırlamıyorum o geceyi sabah uyandığımda ikimizde anadan doğma yatıyorduk yatakta
Ayşegül ağlamaya başladı bana sahip oldun dedi ben gerçekten hiçbir şey hatırlamıyorum o gece hiç yapmadığım bir şey yaptım alkol aldık olan oldu ve test yaptık hamile ama o çocuk benden değil ben oyuna geldim ama bunu çözücem .
Yalan yok Ayşegülgen bir ara hoşlandım ama sadece bir hoşlantıymış ben sana ihanet etmedim çünkü seni tanımıyordum ama seni tanımak aşık olmak ve evlenmek istiyorum lütfen beni affet
bilmiyorum mesut ben bunu kaldıramam ben uzak dur bundan sonra bu olayın sindirmem lazım ve bi kara vereceğim gerekirse ailemede söyleyeceğim ..
sakın ailene söyleme bak önünde diz çöküyorum bana bir şans ver ve yardım et bana sende sırtını dönersen bana ben ne yaparım yalnız başıma lütfen
mesut lütfen bana zaman ver ve uzak dur benden şimdilik aileme söylemeyeceğim ama ilerisi için kesin söz veremem madem oyuna geldin bana kanıta seni affedeyim al sana son bir şans seni affedeyim ....
tamam kendimi sana affettireceğim göreceksin benim haklı olduğumu der demez bir ses mesut diye çınladı kulağım arkamı döndümmm veeeeee
bugünlük bu kadar oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorummm iyi okumalar inşaallah beğenirsiniz ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Damla Aşk
RomanceGerçek aşk var mıdır? Yoksa her şey tesadüften doğan bir umut gibi yayılır mı insanların kalplerine... Bir merdivenle başladı bizim aşkımız,komedimiz ve aynı zamanda belki de hiç bitmeyecek dramımız. Gözlerimi kapadım ve geçsin diye bekledim önümden...