Bölüm 2

22.8K 60 10
                                    

Sonunda kızlarla buluşmuştuk.1 gün görmeyince özlüyorum itleri ya.Nys.Götleri kalkmasıın afdgds.Her zamanki mekanımız olan merdiven arasındaydık.Burası artık bizim mekanımız olmuştu.Eski, kullanılmayan bir evin merdivenleriydi.Kimsede uğramazdı buraya.Yoldan geçenler mal mal bakarlardı ama tabikide sikimizde değildiii.Yine sıradan bir günün ardındaan akşam olmuştu.Eve gidip mesaj silmedeydi.Ve sonuuç başarılıı.Yarın 23 nisandı eskisi kadar heycanlı değildi bayramlar.Eskiden okulda okunan şiirler falan çok farklıydı kesinlikle.Okulda program falanda yoktu en iyisi kızlarla buluşmaktı.Kızlarla buluştuk ve akşama Gripin konseri vardı çok hayranı olmasakta tekrardan hatırlatıyım arkadaşlar burası DENİZLİ yani 524524185 ayda bir konser falan oldugu için kaçırır mıyız?Tabikide hayıııır.Sabahın köründe kızlarla buluşup salak saçma şeylere başlamıştık bile.

Sonunda saat 1 olmuştu.Açlıktan ölücekti ve her zamanki dönercimiz olan sadrettine gidicektik.Döner ayran 2 liraydı arkdşlr.Çünküü fakir olmak bunu gerektirirdi.Yemek yedikten sonra bigboysa gitmiştik.Çatı katı da bizim mekanlardan biriydi.Ama bigboys zengin yeri olduğu için tek içtiğimiz şey çaydı :):):):):)

Zeyneple gökçe konsere kalamıcaktı.Bu demek oluyodukii büşrayla ikimiz kaldık.Napsak napsak,aleyna ve sametleri falan çağırmıştıık.Aleynada fazla kalmamıştı.Yarın buluşuruz diyip ayrılmıştı yanımızdan.Konserde samet,kaan,büşra ve bendik.Konser olurda içmez miyiiiz?ayıpsınııız.Açık hava tiyatrosuna gidelim dedik tabikide fakirlikten otostopla gitmiştik.Baya içmiştik.Sarhoş olmadım öyle bakmayııın.Ben sarhoş olmaam.Bünyem sağlam bi kere.Saate baktığımda gece yarısını geçtiğini görmüştüm.Babamda gezideyim diye biliyordu mütüş değil mii?Eve gittiğimde evde yoktu.Zaten babam geceleri evde olmaz.Çiftliğimiz var orda kalıır.Eve geldiğimde anında uyumuştum.

Sabah olduğunda telefonumun 52458485485 çalması yüzünden uyanmıştım.Ağzına sıçtığımın aleynası ve büşrası sayesinde sabahınn köründe uyanmıştım.Sonra saate baktığımda saatın 12 olduğunu gördüğümde nasıl yataktan kalktığımı bilememiştim.Bugün 24 Nisan'dı.Sabah böyle salak saçma şeyler yaşarken 13.28 den sonra hayatımın değişeceğini nasıl düşünebilirdim ki.Zeynep,gökçe,büşra ve aleynayla buluştuktan sonra aleyna salağı sevgilisiyle buluşucakmış bak bak lükse bak.Olm madem sevgilinle buluşucaksın niye sabahın köründe (!) arıyorsun kardeşiiim.Neymiş sevgilisiyle buluşmaya bizde gidicekmişiz pfpfppf.

Malesef gittik.Aslında malesef değil iyiki iyiki iyiki gitmişiz.Anıl,aleynanın sevgilisi oluyoor.Anıl yanında bi çocuk getirmiş.Çocuk yakışıklı falan da.Oturdum çocukla ne hayaller kurdum ne hayaller.Arada bakışıyoruz zaten ne zaman kafamı çevirsem çocukla göz göze geliyoruz.En sonunda bizimkiler sıra sıra dedi ki;

"siz çıksanızaaa"

"kesinlikle çıkmalısınız"

"ya çok yakışıyosunuz"

gibi şeyler zırvalamaya başladılar.Onlara;

"işiim olmaz"

demiştim.Nerden bilebilirdim ki o an işim olmaz dediğim adam için şimdi ölüceğimi,bu kadar çok göz yaşı döküceğimi.Kim bilebilirdi ki?

Merdiven ArasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin