Arkadaslar soyledigim gibi ilk kitabim.bu bolumu de telefondan yazdım hatalar varsa kusura bakmayin.bu olaylar 2014 te oluyor yani gecen sene.hepinizi cok cok seviyorum.
Sabah kalktigim da saat daha sabahin 7siydi yapicak birsey yoktu cunku bugün okul vardı.Ama biz okula gitmeyip kacicaktiik busra,zehra ve ben kacip gokcelerin okuluna gidicektiik cunku gokceler ve baris aynii okulda arkdslr.Ve bugün 25 Nisan babamin dogum gunu pfff.Sacmalamayin hediye falan almicam tabikide.Simdiye kadar bana hic bir bok almadiysa herseyi gectim bana iyiki dogdun bile demediyse bende demezdim,diyemezdim oyle degil mi?Sabah bindik otobuse ama cok sıkısık ya anlatamam size zehrayla ayni yerde oturdudugumuz icin birlikte gidiyorduk.busrayla bulusup barislarin okuluna gidicektik.busrayla bulustuktan sonra acliktan olmek uzereydim ve en sonunda "yemek yiyelim" diye bögürmüstüm.yemek derken kahvalti iste siz beni anliyosunuz biliorm.Ama hic birsey istedigimiz gibi olmamisti.babami okuldan aramislar gecenlerde ettigim kavgayi anlatmislar ustune birde okuldan kactigim anlasilmisti.peki simdi napicaktim? Babam yanimiza geldiginde cok sinirliydi.Neyse 15 dakikalik yol bana 836383638 dakika gibi gelmisti.okuldaydik.rehberlikci odur budur derken bi baktim polisler de gelmis.hasssiktir dedim.iste simdi yarragi yemistim.napicagimi bilmiyodum ki sonunda ifade bitmisti ve eve gelmistik.sonunda derken keske bitmeseydi.boku yemistim.babam bagirip cagirip,dövmüstü baska birsey beklemiyorduk zaten öyle degil mi?Belki yumusar diye babama "dogum gunun kutlu olsun baba" dedigim anda verdigi cevapla yikilmistim.tamam yaptiklarim yalnisti fakat bu kadarina haketmemistim.aldigim cevap "benim dogum gunumu falan kutlama benim 1 tane kizim var o benim dogum gunumu kutalasa yeter" demisti .kirilmistim.hatta kirilmak degildi bu.826293739373836 parcaya ayrilmisti kalbim.bu söz o kadar cok islemistiki kalbime siksen unutamazdim.bu sene yine kutlamadim dogum gununu zaten hangi yüzle kutlardim ki?bu olaydan sonra benim dershaneye,disari cikmam falan yasaklanmisti.kizlarla bulusmadan nasil yapardim ki? Bana tek bir care birakiyordu artik.evden kacmaak.evet kizlarla bulusmak icin evden kaciyordum.ama ne yapabilirim?annemin babami aldatmasida babamin sucu bu yasaklarla,bu cezalarla ne yapialabilirki abi.annemin hayatina bir sürü adam girdi.annem babami sevmiyo zaten.aldattigindan da belli oluyor.Surekli kavga ediyorlar.nereye kadar gidicek bilmiyorum ama ya hic bi fikrim yok.annemi.suclu bulmuyorum ama.o baba dedigim adama ne yaparsa haktir.
Boyle sadece 2 gun gecirebilmistim ya o 2 bana neden 100 gunmus gibi geldi pff.oldu pazartesii.buyik gun diyorlar.teog sinavi vaar.ilk oturum gecti vitti ama bende kendimden gectim oyle bi olay yav.sinav bitti falan da baris tutturdu bulusalim
"Ananla bulus" diyemedim tabiki.yer mi yemezzz.tabi evden kavtim bulustum ama cok mukemmeldi be.harbiden güven kokuluydu.huzur kokuluydu.mutluluktu iste.ya simdi bu orospunun simdiye kadar 72 sevgilisi olmus bide usenmeden saymis serrrrefsiz nys ne diyoduk iste cekingen falan degil ama bana gelince cekingen olucagı tuttu gahpee evladı neden cekingen olursunki.ama ben nassi utaniyorum anlatamam ya sjzgsjhs.en sonunda tuttu sarildi.ben sok ben wefad yani.ama cok guzeldi ya ajshkd.oyle boyle yakalandim ben babama.eve gittigimde yalan soylemek zorundaydim.inanmadi tabi adam da hakli.neresi hakli ulaan.neyse ben geldigim de direkmen
"Yatak odasına gec daha rahat döverim" demisti nasil olurda bir baba bunlari soylerdiki.sesimi de cikaramiyorum.bisey desem daha fazla dovucek hep sustum en sonunda diyebildigim tek sey
"Özür dilerim baba" oldu.tamam hataliydim eyvallah ama bu kadarini haketmismiydim?sanmiyorum.bunu soyledikten sonra bana
"Sen pislik yuvasısın,arkadaslarının senden neden uzaklaştıgı belli oldu.bana bir daha baba deme" demistim.ben herseyi anlatirim da size o anki acinin tarifi olmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merdiven Arası
Teen FictionHayatına tesadüfen giren bir adam nasıl olur da hayatının merkezi olur?Hayatına tesadüfen dahil olan bir adam yüzünden nasıl bu kadar acı çekebilir ki bir insan?