school why? I can guess

23 0 0
                                    

Naam: Rory
Leeftijd: 20
Geslacht: non-binary (afab)(zij/die)
Soort: weerwolf
Seksualiteit: pansexual
Uiterlijk: Crystal Reed

Naam: Rory Leeftijd: 20Geslacht: non-binary (afab)(zij/die)Soort: weerwolfSeksualiteit: pansexualUiterlijk: Crystal Reed

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Uiterlijk getransformeerd:

Personaliteit: Rory is erg nieuwsgierig, zelfverzekerd en speels

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Personaliteit: Rory is erg nieuwsgierig, zelfverzekerd en speels. Ook heeft ze de eigenschap eigenwijsheid ontdekt en daar geniet ze wel erg van. Ze is altijd al behendig, vriendelijk en behulpzaam geweest.
Familie: Rory is Wilko' nichtje. Ze is de dochter van Rhea en Rover, de alpha van een andere weerwolvenclan.
Verleden: Rory is gehoorzaam aan der clan, vooral met haar vader als de alpha. Haar gehoorzaamheid is niet uit respect zoals dat zou horen, maar uit angst. Rory is niet echt het lerende type geweest en dat is in haar volledige jeugd terug te vinden. Ze probeerde alles dat ze moest leren te ontlopen door zich te verstoppen en weg te lopen. Dit deed ze dan ook vrijwel dag in, dag uit. Ze heeft nog nooit van der leven ook maar een woord gelezen.
Sterke punten: Rory is zelfverzekerd en behendig. Ze kent zichzelf erg goed. Ook heeft ze veel belevingskennis over de wezens die in haar opgroei omgeving waren.
Zwakke punten: Rory heeft amper academische kennis (naast dat wat ze heef t gehoord en meegemaakt) en is een analfabeet.
Iets waar aan iedereen diegene kan herkennen: ze heeft in principe altijd een leren armband om met een tand eraan😉. Ook is ze te herkennen aan haar hoge energielevel.
Extra informatie: Rory beheerst haar wolf net als Wilko beter dan de meeste weerwolven.

the kingdom of hearts (oc book)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu