I'm cute, so can I get ice cream?

21 0 0
                                    

Naam: Primrose
Leeftijd: 13
Geslacht: vrouw
Soort: weerwolf
Seksualiteit: onbekend
Uiterlijk:

Uiterlijk getransformeerd: er zit meer haar op haar huid en haar tanden zijn een stuk scherper

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Uiterlijk getransformeerd: er zit meer haar op haar huid en haar tanden zijn een stuk scherper. Ook worden haar nagels iets langer, maar ze zijn wel bot.
Personaliteit: Primrose was altijd best een trut, zeker op school. Thuis in de herberg is ze altijd behulpzaam geweest, zolang ze er iets lekkers voor terug kreeg. Ze was altijd erg vrolijk en een praatgraag, daarin leek ze veel op haar moeder.
Primrose voelt zich nu een stuk onzekerder. Ze moet nog erg wennen aan de nieuwe haar. Primrose is sinds haar eerste transformatie een stuk koppiger dan ze daarvoor was. Ook duwt ze anderen een stuk gemakkelijker bij zich weg.
Familie: Primrose is de jongste van Sasha en Wilko. Ze heeft 2 broers en een zus.
Verleden: Primrose is geboren als mens. Ze gaf altijd veel om hoe ze eruit zag en hoe anderen over haar dachten. Ze probeerde altijd netjes en verzorgd eruit te zien. Ze was dan ook een van de populaire meiden op school. Ze was geen fan van vlees eten, maar vegetarisch was ze ook weer niet. Na de aanval van een weerwolf is ze zelf in een weerwolf veranderd. Dit heeft veel invloed op haar gehad. Eerst vond ze het verschrikkelijk en heeft ze geprobeerd van der wolf af te komen. Dit kon echter niet. Primrose is sindsdien veel meer buiten dan daarvoor. Ze is niet zo gehecht aan der telefoon en is graag de hele dag buiten in het bos. Primrose vindt het lastig dat het niet uit maakt wat haar dwars zit, haar vader komt bij der checken dat het der wolf niet is en der ma begint steeds over de puberteit en der cyclus, omdat die denkt dat dat de oorzaak is voor der gedragsveranderingen.
Sterke punten: Prim is goed in misbruik maken van haar ouders hun liefde.
Zwakke punten: ze geeft geen goede controle over haar wolf. Ze is vrij angstig wat haar wolf betreft.
Iets waaraan iedereen diegene kan herkennen: ze is de jongste dochter van de herbergier.
Extra informatie:

the kingdom of hearts (oc book)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu