little angle

15 0 0
                                    

geclaimde rol; kind van Anthony J. Crowley & Aziraphale (A. Z. Fell)
Naam; Eden Jemima Crowley
geslacht; demi-girl
seksualiteit; pan
leeftijd; 19
kaste; 3

innerlijk; Eden is een zelfverzekerde meid, die weet wat ze doet en toch kiest om buiten de normen van normaal te vallen. Eden is altijd verwend geweest, maar wil graag op haar eigen benen leren staan zonder steeds hun hulp te krijgen om de ittepieterigste dingen. Eden leest graag en vooral zeldzame verhalen. Het liefst zit ze tussen de planten als ze leest. Eden kan soms listig zijn en leent soms een boek uit de boekwinkel van haar vader, die er geen boek van wil verkopen.
uiterlijk;

geschiedenis; Eden weet niet beter dan omringd te zijn met planten, boeken en liefde

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

geschiedenis; Eden weet niet beter dan omringd te zijn met planten, boeken en liefde. Ze is met meer aandacht en hulp opgegroeid dan ze nodig had. Ze heeft zeker in haar jonge jaren veel te veel wonders meegemaakt. Ze is best wel verwend en betroetelt. Eden heeft al jong geleerd der vaders te bespelen, echter hadden hun ook snel door dat ze dat aan het doen was. Als Eden ergens mee zit overweegt ze altijd naar welke vader ze ermee gaat, wetend dat die beiden overbeschermend zijn en er voor haar willen zijn. Daardoor spreekt ze soms niet uit wat haar dwars zit. Al verraden haar ogen wel degelijk dat er iets is. Eden weet dat de planten thuis bang zijn voor haar vader. Ze zorgt graag voor ze om ze geen reden meer te geven om bang te zijn.

hobby's; de planten voorlezen, dansen
familie; Crowley en Aziraphale zijn natuurlijk der vaders.

reden van meedoen; Eden dacht dat het wel leuk zou zijn, want niet geschoten is altijd mis en der vaders steunen haar in alles dat ze doet en ze wist hun steun hierin ook te krijgen. Ze heeft hun wel tig keer gezegd dat ze niet wil dat er ook maar een wonder aan te pas komt.

bijzonderheden;
Eden is een engel, net als haar vaders. Ze staat in de rangschikking van de engelen wel laag, vooral, omdat ze nog jong is en lerende.
Eden heeft net als Crowley slangenogen wanneer ze in stress is of zich zwak voelt.

the kingdom of hearts (oc book)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu