Görev

199 8 2
                                    

Gösterişli salonunda otururken etrafı inceliyordum bir yandan da.Ne kadar güzeldi burası böyle, kendi evimde olmayan bu ihtişam göz kamaştırıyor.Burada yaşamak, doğmak, büyümek ve hatta ölmek...

"Diana"dedi bir bayan sesi.Kafamı kaldırınca sese doğru, gelenin Kraliçe Valerie olduğunu gördüm.Hemen ayağa kalkarak onu selamladım

''Kraliçe hazretleri affedin sizin geldiğinizi görmedim''

''Ziyanı yok Diana''dedi ve beni geçip gösterişli tahtına oturdu.Yavaşça başımı kaldırıp tahtın tam önüne gittim.

''sevgili Diana, neden burada olduğunu biliyor musun?''dedi Kraliçe kasesinde duran meyveden bir parça ağzına atarken.

''Ben şey hayır Kraliçem.Babam acil saraya gitmem gerektiğini söyledi ve bende buraya geldim.''

''hıım''diye bir cevap verdi sadece.

''şey affedin kraliçem, neden buradayım?''dedim başımı öne eğerek.Önce kısa bir sessizlik oldu sonra kraliçe oturduğu tahtından kalkarak yanıma geldi.Etrafımda bir tur atıp tam karşımda durdu.Elleri ile çenemi tutup kaldırdı ve

''buradasın çünkü sen seçtim''

''an-anlamadım, neden beni seçtiniz?''

''baban bana ne kadar bağlı Diana''

''babam size bağlı bir dük Kraliçem, bundan hiç şüpheniz olmasın''

''evet bundan şüphem yok, peki ama sen ne kadar bağlısın?''

''emrinizdeyim kraliçe''

''güzel''dedi ve tahtına geri gitti.

''şimdi beni iyi dinle Diana.Sevgili Kralı biliyorsun.Güçlü, akıllı,maharetli Harry.Oğlum.Sevgili kral büyük bir hastalığa yakalandı Diana.Çok felaket bir şey bu.''

''ben, ben ne yapabilirim ki?''

''sen onu bu hastalıktan kurtaracaksın''

''anlamıyorum kraliçem''

''Kral, bir Fransız faişesine aşık oldu Diana.Öyle ki karşısına ne kadar kız çıkarırsam çıkarayım hiç biri onu vazgeçiremedi.Şimdi senin sıran Diana.Senden istediğim onu bu hastalıktan kurtarman''

''ama nasıl, nasıl yaparım?''

''merak etme Diana sen sandığından daha güçlüsün ve ben de sana yardım edeceğim.Böylece ikimiz el ele vererek bu savaşı kazanacağız''

''Kraliçem be..''

''çekilebilirsin Diana.Şimdi git ve ailen ile vedalaş.Yarın seni alması için bir araba göndereceğim''dedi ve ayağa kalkarak salonu terketti.

Tanrım bu da nesi böyle?Ben, ben nasıl böyle bir şeyi yapabileceğim?Daha erkeklere karşı en ufak bir bilgim yokken nasıl olur da bir Kralın kalbini çalabilirim?Ahh Tanrım neden ben?..

Eve gelip tüm olanları önce babama anlattım.Babam hiç de beklediğim tepkiyi vermedi.Aksine çok sevindi bile.Nasıl bir baba kızının sonunu ister ki?Benim o saraya bir kere girmem sonucunda önümde iki seçenek belirir ya o saray evim olur ya da mezarım.Ve korkarım ki benim mezarım olacak gibi.

''Aferin Diana bir de çocuğun olursa yerin sağlamlaşır kızım''

''yapma lütfen baba.Ben gitmek istemiyorum''

''aptallaşma lütfen Diana!Önünde altın bir tepsi duruyor.''

''ne altın tepsisi baba!Beni kullanıp atacaklar.Kraliçe emelini gerçekleştirip O kıza yaptığının aynını bana da yapacak, anlasana!''

VazgeçtimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin