BEBEK

67 2 0
                                    

Multimedia: Kral

Bebeğimin olacağı sarayda kısa sürede yayıldı.Eğer doğum başarılı olursa bana da bir unvan verilecek.Kim bilir belki de bir nikah olacak.Bilemiyorum, ama artık rakibim bir adım geride benden.Bazen geriye baktığımda bu oyunun kolay olduğunu görüyorum tabi bıçak olayını saymazsak.Ama sonra kayıpları yokluyorum oldukça kalabalık.Bazı geceler Kral yanımda olsa bile bir titreme alıyor bedenimi.Üşümek değil bu başka bir şey.Anlamlandıramıyorum ve usulca Krala sokuluyorum.

''Hanımım Kraliçe sizi odasına istiyor''dedi Hizmetçi ben gözlerimi açtığım anda.

''tamam geliyorum''dedim ve hemen hazırlanıp Kraliçenin odasına koştum.

Bu kez oda tenhaydı.Buna sevindim

''Kraliçem''dedi O önündeki iş ile ilgilenirken.Kafasını kaldırıp beni gördü ve elindeki işi bir kenara bıraktı

''Ahh Diana gel''dedi yanındaki boşluğu göstererek.Hemen gidip oturdum.

''Haberler kötü kızım.İki tane haberim var sana''dedi.Aman Tanrım!

''neler oluyor?''dedim.

''Anna dün gece hamile olduğunu söyledi herkese.Şimdi Kral iki çocuk bekliyor.''

''inanmıyorum kesin yalan söylüyor''

''bende öyle düşündüm ve hemen hekim gönderdim tabi kendimde gittim ama nafile hamile kalmış!''

''peki ya şimdi?''

''sonuç şu kızım eğer erkek çocuk ondan çıkarsa büyük bir ihtimal evlilik olur tabi unvan da ama senden çıkarsa ve O kadının kızı olursa şans bizden yana olur.Hatta onu buradan gönderebiliriz de''

''ama, ama bunu nasıl yaparız.Yani bu, bu müdahale edilebilecek bir şey değil''

''işte can sıkan nokta da bu!Artık uzun bir süre bekleyeceğiz''dedi yorgun ve düşünceli kadın.Hiç bir şey söylemeden çıkıp gittim.Şimdi kaderimi bu bebek mi belirleyecekti?Ahh miniğim ne olur annene acı.

Koridorda odama ilerlerken bir den vazgeçtim.Anna'nın odasına gittim.Beni görünce şaşırdı ama hemen toparlandı

''Diana?''dedi.Ona sinsi bir gülücük atıp odaya girdim.

''tebriğe geldim her ne kadar sen bana gelmesen de''dedim.İçerisi kalabalıktı, yine!Yatağından kalkıp tam önümde durdu.

''vaktim yoktu canım''dedi.

''bu oyunun sonucu belli Anna.Ben erkek doğuracağım ve sen de çekip gidecektsin.''dedim.Sözlerim onu güldürdü.

''komik olma Diana''

''göreceksin erkek olacak!''

''ya kız olursa?Merak etme baban seni iyi bir dük ile evlendirir''

''öyle bir şey olamayacak.''dedim ve odadan çıkıp gittim.Arkamda ise buz gibi bir sessizlik bıraktım.Biliyorum erkek doğuracağım ben!

Akşama Kral ile görüşmek istedim ve beni kabul etti.İşleri yoğundu, yeni bir savaş hazırlığı daha.

''Kralım''

''gel Diana''dedi masasındaki işinden kalkmadan.

''bir savaş mı?''dedim sanki bilmiyor gibi.Cevap vermedi uzun bir süre sonra ise kağıtları toparlayıp masadan kalktı

''gel''dedi eline şarap kadehini alıp yağa geçti.İlk defa bu yatağa giyinik bir vaziyette uzanıyorduk.

''niye geldin''dedi başımı göğsüne yasladığım vakit.

''Bilmiyorum.Ben çok yalnızdım''dedim ve gerçek buydu.Tek başımaydım.

''annem var ve seni gerçekten seviyor''dedi içkisinden bir yudum alıp.

''Evet Kraliçeyi bende seviyorum ama bu yalnızlık o türden bir şey değil.Korkuyorum''

''neden korkuyorsun?''

''seni kaybetmekten''

''öyle bir şey olmayacak''

''ama Anna da hamile''

''yani?''

''kurallar açık.Kimin erkek çocuğu olursa O kazanır''

''bu bir kazanç kayıp meselesi değil saçmalama Diana''dedi sıkıntı ile yataktan kalkıp.

''ama her şey ortada.Tamam kazanç kayıp değil ama benim için ölüm, kalım meselesi''

''Bak Diana senin şuan ki görevin karnındakine iyi bakmak kız ya da erkek olsun.Doğumdan sonra da olacakları konuşuruz olur biter!Şimdi odana git.Çalışmam lazım''dedi masasına geçip.Resmen beni kovdu!

''pekala sen nasıl istersen''dedim kapıya yönelip.

''bu arada doğuma kadar gelmesen iyi olur''dedi tam çıkarken.Resmen uzun bir süre bu odayı bana yasakladı!Öyle olsun, bu odaya davet edildiğim günlerde olacak elbette...

***4 AY SONRA***

Kral ve adamlarının saraydan çıkışını izliyorduk.O uzun geceler üzerinde düşünülen, planlar yapılan savaş gelmişti.Kral adamları ile yola koyulmuştu.Ben de Kraliçe ile birlikte askerlerin arkalarında bıraktığı toz bulutuna bakıyorduk.Gitmişti işte.Kraliçe de uzun zamandır hasta.Korkarım ki ölmesinden.Bu sarayda hatta bu ülke de tek dayanağım O.Beni hiç bir zaman odasından kovmayan, hakaret etmeyen, vurmayan, kırmayan bir tek O var ve şimdi elimden bir su damlası gibi akıp gidiyor.Ne acı ki elimden de bir şey gelmiyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VazgeçtimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin