8.Bölüm

398 26 10
                                    

Kuzey'le açık büfeye gittik ve yiyeceğimiz şeyleri aldık. Masaya geçip oturduğumuzda, ne kadar çok acıktığımı fark ettim.


''Acıkmışım'' dedim mırıldanarak.


Kuzey duymuş olacak ki, ''Zayıfsın. Yemelisin.'' Dedi uyararak. Onu kafamla onayladıktan sonra yemeğime odaklandım. Hızlıca mideme indirdim.


''Arkadaşın seni merak etmesin?'' Dedi tek kaşını kaldırarak.


''Bir şey olmaz. O kızlarla eğlensin'' Dedim omuz silkerek.


''Ha, öyle diyorsun yani?'' Dediğinde, kafamı salladım.


''Hadi boşver onu da, biz kahvaltıdan sonra bir pansuman yapalım.'' Dedim üzüntüyle. Off benim yüzümden olmuştu!


''Gerek yok aslında ya. Çok ağrımıyor zaten.'' Dediğinde göz devirdim. O da ''Eli ağırmış ama..'' Diye eklediğinde, az da olsa gülümsedim. Bunu dalgasına söylemişti -Dalga, denizde olur :)- ve bu yüzden gülümsemiştim.


''Allahım ya. ''


''Ee bu akşam boş musun?'' Dediğinde boş boş baktım. ''O anlamda değil.'' Dedi ekleyerek. Biliyordum, o anlamda demediğini, ama biraz p*çlik yapmaktan sorun olmaz.


''Boş değilim, arçeliğim. '' O ise 'Allahım benim suçum neydi?' bakışı attı. Sırıttım.


''Tamam pardon. Neyse evet işim yok. Noldu?''


''Ha, parti var da. Benimle gelmek ister misin diye soracaktım.''


''Bilmiyorum aslında gelmeyip dinlensem daha iyi olur, çünkü partiler bana göre değ-'' Attığı yavru köpek bakışlarından, gitsem bir şey olmayacağından dolayı kabul etmiştim. Ama çok tatlı oluyordu. Yani arkadaşım olarak. Bu kadar yakışıklı görmek yeterliydi..


''İyi tamam gelirim.'' Dediğimde gülümsedi. Ve elini uzattı, çaktık.


''Tamamdır o zaman. Bitirdiysen kalkalım mı artık?'' Yönelttiği soruyla başımı olumlu anlamda salladım. Aklıma ailem geldiğinde, telefonumu elime alıp, numarayı tuşladım. Kuzey'de beni dışarıda bekleyecekti.


''Alo kızım.''


''Anne nasılsınız?''


''İyiyiz çok şükür. Sen nasılsın? Oralar nasıl?''


''İyiyim ben de annecim. Buralar da güzel. Daha 2 gün oldu geleli ama.''


''Ee şu Eymen oğlumuz ne yapıyor?''


''Anne ne oğlu ya? Bir şey yok işte. Neyse benim kapatmam gerek. Görüşürüz.'' Dedikten sonra telefonu kapattım. Dışarı Kuzey'in yanına gittim. Pansuman yapmak için ona gidecektik. Ona güveniyordum ama ilk defa bir erkeğin evine gideceğim için tedirgindim. 


''Çok tedirginsin. Bir şey mi var?'' Dedi Kuzey.


''Yoo. Yok bir şey.''


''Korkma ya sana bir şey yapmayacağım.  Bak bir şey yaparsam şerefsizim.'' Bu dediği ile kıkırdadım.


''Tamam tamam. '' Dedikten sonra asansör ile 9.kata çıktık. Otel 14 katlıydı. Biz de 7.kattaydık.


Asansör durduğunda, önden ben indim. Kuzey de yanıma geldiğinde, odanın anahtarını cebinden çıkardı.  İçeri girdiğimizde, odayı inceledim.  Herkesle aynıydı ama olsun!


''Ne içmek istersin? Kola meyve suyu?'' Diye sordu.


''Kolaa.'' Diye bağırdım sevinçle. Kafasıyla onayladıktan sonra mutfağa gitti. Ben de koltuğa oturdum. Kuzey elinde 2 bardak kola ve bir tabak cipsle gelince, koltuktan kalkıp saçma saçma dans etmeye başladım.


''Kola ve cips. Yaşasınn!''  Dediğimde, Kuzey yanıma geldi ve, ''Biraz daha dans edersen, bütün cipsleri ben yerim bak ha ona göre.''  Dedi. Ettiği tehdit ile koşturarak yanına gittim.


''Dans ne demek ya? Hiç bilmiyorum. Aa.'' Dedim şaşırarak. O gülümsedi. 


''Neyse pansuman yapacaktık.'' Dedim.


''Daha sonra şu pansuman işini hallederiz. Şimdi başka şeyler yapıcaz.'' Dediğinde, gözlerimi pörtlettim. 


''Ahahaha sana bir şey yapmayacağım dedim ya. Bilgisayardan Vine izlicektik. Ne fesatsın ya. '' Dediğinde derin bir nefes aldım.


''Korktum be. Bir an bir şey yapcan sandım. '' Dediğimde, göz devirdi.


''Sana bir şey yapmayacağımı söyledim. Bence bu konuyu kapatıp Vine izleyelim. '' -Yazarınız da Vine izlemeyi çok seviyor-

''Tamam süper olur.'' Dedikten sonra yerimden kalkıp, Kuzey'in yanına oturdum. Kuzey, bilgisayarı kucağına aldı. Ben de cipsi kucağıma çektim ve Vine izlemeye koyulduk.


Yaklaşık 10 dakika sonra gülmekten karnıma ağrı girmişti. 


''Havuza girmeye ne dersin?'' Dedi Kuzey. 


''Yok ben almayayım. Sağ ol.'' Dedim. Aslında girmek istiyordum ama hemencicik kızarmaya başlıyordum. Zaten Eymen'i görürsem ağzıma s*çacağı kesindi. Ya da kızlarla oynaşmaktan beni unutmuştur bile.


Peki, ben ne zamandan beri onu düşünmeye başlamıştım ki?


****

Arkadaşlar yb biraz geç geldi. Ama şu dershane yüzünden anca vakit bulabildim. Normalde yazmıyacaktım, çünkü dün yazlığa gidecektim. Ama bir aksilik çıktı ve bugün gideceğiz.  Hemencicik yazayım dedim,  sözümü tuttum. Umarım beğenirsiniz. Geri geldiğimde görüşmek üzere :*

SAKAR KIZIL #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin