3~Tanışma

138 45 47
                                    

Jungkook'un ağzından

Yaklaşık 2 saattir Hyunjin ile konuşuyordum. Başıma gelen her şeyi anlatmıştım. Hepsine üzülmüştü ama en çokta okuldan ayrılacak olmama.

Hyunjin ile konuşmam bittiğinde telefonu kapatıp saate baktım. Saat daha yedi buçuktu. Yatağımdan kalkıp odamdaki lavaboya girdim. Yüzümdeki yaralara ve gözümdeki kızarıklıklara baktım.

Morarıklıklar yüzümün yarısını kaplıyordu. Babamın böyle bir şey yapacağını hiç düşünmezdim. Elimi yüzümü yıkayıp lavabodan çıktım. Biraz babam ile olan fotoğraflarıma bakayım derken dalmışım saat sekizi beş geçiyordu.

Hemen yatağımdan kalkıp odamdan çıktım. Yemek odasına gitmek için merdivenlerden inip soldan 2.kapıya girdim. Sofra da sadece Yuri amca vardı.
Konuştum.

"Üzgünüm geç kaldım"

Bana döndü ve kocaman gülümseyerek

"Önemli değil Taehyung daha gelmedi zaten, geç otur şöyle"

Yanını işaret ederek söylediği cümlemin ardından. Yanına oturdum. Şimdi ikimiz de oğlunu bekliyorduk. Yaklaşık 3 dakika sonra kapı açıldı. Kapının açılması ile arkamı döndüm.

Oha bu çocuk çok yakışıklıydı. Göz göze geldiğimiz de çok güzel bakıyordu ben kafamı önüme eğip sofraya oturmasını bekledim.

Ben karşıma oturur diye düşündüm ama yanıma oturmuştu. Yuri amca konuştu.

"Jungkook bu benim oğlum kim Taehyung, Taehyung bu da Jeon Jungkook ortağımın oğlu."

Taehyung soğuk bir sesle.

"Bizim evimiz de ne işi var?"

Dedi. Doğrusu bu biraz canımı yakmıştı. Yuri amca tekrar konuştu.

"Oğlum bu konuyu sonra konuşalım."

"Neden?"

"Özel bir konu."

"Tamam"

Dedi ve bana döndü.
Soğuk bakışlarını üzerimde gezdirip. Elini uzattı.

"Memnun oldum Jungkook."

Sesi yine soğuk ve isteksizdi. Ben de yüzüne bakmadan ve elimi uzatmadan

"Bende"

Dedim. Hava da kalan elini sinirle indirip çatalını eline aldı ve babasın başlayabilirsiniz emrini bekledi. O sırada da bana sinirle bakıyordu.

Ne yaptım ki? Alt tarafı elini tutmadım ve yüzüne bakmadım. Yuri amca başlayabilirsiniz diyince yemek yemeğe başladık.

Sessiz geçen bir akşam yemeğinden sonra Yuri amca evin kurallarından bahsetmek için beni ve Taehyung'u salona davet etmişti.

Özellikle ben ve Taehyung'u yan yana oturtmuştu. Sanırım Taehyung hala bana kızgındı. Öyle bir bakıyordu ki
Açıkçası biraz korkmuştum.

Yuri amca konuşmaya başladı.

"Jungkook'cum Tae eski kuralları biliyor ama sen bilmediğin için anlatmak istedim."

Taehyung konuştu.

"Kısa konuş baba."

"Tae terbiyesizlik etme."

"Off baba"

Açıkcası şuan Taehyung'a babanın değerini bil demek isterdim. Yuri amca konuşmaya kaldığı yerden devam etti.

"Öncelikle Jungkook'cum eve giriş çıkış saatleri ile başlayalım. İstediğin saate evden çıkabilirsin ama en geç 10 da evde olmalısın. Uyku saaleri. Okul varken 11 okul tatilken karışmıyorum. Birde ikinizin iyi geçinmesini istiyorum. Yemek saatleri. Kahvaltı sabah 07:00 da öğlen yemeği okulda dönünce yani 15:00 da akşam yemeği ise 20:00 da. Son olarak notlarınızın düşük olmasını istemiyorum eğer ki notlarınız düşük olursa özel hoca tutarım. Şimdi odalarınıza gidebilirsiniz iyi geceler."

"İyi geceler"

Dedim ve hızlı adımlarla merdivenlere doğru ilerledim. Odamın kapısının önüne geldiğim de bir el bileğimi tutu. Arkamı döndüğümde gördüğüm kişi beni biraz şaşırtmıştı. Taehyung şuan tam karşımda durmuş ve bileğimi tutuyor.

"Bir sorun mu var?"

Dedim heyecanımı gizlemek için. Cevap verdi.

"Yüzüne ne oldu?"

"Düştüm"

"Yalan söyleme "

"Sana hesap vermek zorunda değilim "

"Jungkook babanın yaptığını biliyorum "

"Neden sordun o zaman?"

"Birde senden duymak istedim"

"Neden dalga geçmek için mi?"

"Saçmalama aman her neyse Babam yarın erken kalkmanı söyledi."

"Neden?"

" Senin Okul kayıtını yaptıracakmış"

"Peki, iyi geceler"

"Yüzüne pansuman yapmamı ister misin?"

"Benimle bu ilgilenmene gerek yok, iyi geceler "

"Biz okula geleceksen dikkatli ol okul zorba kaynıyor "

"İyi geceler"

"Sana da"

"Bileğimi hala bırakmadın"

"Pardon"

Dedi ve bileğimi bıraktı. Bende hemen odama girdim. Taehyung'un dediği şey beni biraz tereddüte sokmuştu. Okul zorba kaynıyor derken neyi kastediyordu. Yani okul da çok fazla mı zorba var.

Of neyse ne alıştım zaten. Hemen üzerine pijamalarımı giyip yatağıma yattım. Alarmımı kurup uyudum.

--
Bu fici beğendiniz mi?

Oylamayı unutmayın♡

Koruyucu / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin