Sabah alarmın sesiyle uyandım.Merhaba ben dilek 19 yaşındayım.Sarışın her erkeğin isteyeceği bir tipim .Deniz adında bir sevgilim var.İşte bu kadar.Bugün olacaklardan habersiz damla yı almaya gittim.Damla benim en yakın arkadaşım ve hemen bizim yan binada oturuyor.Zile bastım 2 ,3 dakika sonra aşağıya indi.OKULA vardık.Sınıfa girecektik(Yani ben damla ,deniz,kuzey,baran,mete,sude,dilan)Okulun başlamasına 20 dk kala okulun kapıları kapandı içeriye sadece biz ve tanımadığım diğer 22 kişi girmişti .Okulumuz zaten (100 kişi)Çünkü her yıl belli bir kapasitede alabiliyor.Bu yıl da böyle.Müdürün hoperlörlerinden gelen sesle herkes konferans salonuna doğru yürüdü.Biz de yürüdük kızlar önde erkekler arkada Nedense içime bir korku bastırmıştı.Konferans salonunda en önün bir arkasına oturduk.Biz kızlar öne erkekler arkaya.Müdür~Ses deneme 1 -2-3 Evet çocuklar bu yıl da geçen yıllar gibi size bir oyun oynatıcaz ama bu oyun diğerlerinden farklı olacak .Saklambaç.~Müdür böyle diyince herkes gülmeye başladı .Ama müdürün yüzünde hala ciddi bir ifade vardı.~Ama bu bildiğiniz bebek oyunu saklambaçlara benzemez DOĞRU DÜZGÜN SAKLANAMAYANIN SONU ÖL^MDÜR~Aniden herkesin bırakın bizi çığlıkları sardı etrafı müdür bu sefer konferans salonunun kapısını kilitledi.Sona sadece ve sadece sekiz kişi kalabilecek.Ve ebeyi seçiyorummm...Eliyle en arkadaki sessiz çocuğu seçti.O çocuğu dönem boyunca ilk defa gördüm.Çocuk müdürün yanına geldi.~Madem oyun istiyorsunuz oynayalım o zaman~İyice tedirgin olmuştum .Bu bir kamera şakası mıydı?.Ama hiç öyle gözükmüyordu.Damla yanımda ağlıyordu.Sadece damla değil etrafdaki herkes ağlıyordu.Sonumuzda böyle olucakmış...