Šla jsem za rodiči a ukázali mi nějaký plakát
,,Co je to?" Zeptala jsem se. ,,No přeci hudební soutěž máš konečně šanci že se proslavíš jak jsi vždycky chtěla" řekla mamka. AAAHGHG nemůžu tomu uvěřit OMGGG!!! Takže tam můžu? Kdy a kde?
"Ve středu v Berlíně ale pravděpodobně by jsi musela jet na nějaký hotel už třeba v pondělí a věřím že to sama zvládneš už jsi dost velká,, řekla.
OMGG dobře jasně to zvládnu ale nemůžu tomu pořad uvěřit ale co škola? "Neboj se to nějak vyřešíme zítra promluvíme s tvoji třídní,,
Dobře a moc vám děkujuu už se opravdu moc těším.18:36
Ležím na posteli, poslouchám songy a vymýšlím a skladam svoje, zpěv mi docela jde nejsem tak marná
"Hrozně se těším ale zároveň mám trému na tu soutěž snad stihnu do té doby něco složit,, řekl jsem si a šla si udělat něco k večeři. Po večeři jsem šla do sprchy udělal si svou večerní rutinu a šla spát.7:00
Konečně pátek, vstala jsem a šla si udělat ranní hygienu a poté se šla prevleknout, pak jsem si dala něco málo k snídani a šla do školy.
Po cestě do školy jsem furt poslouchala songy a myslela na tu soutěž a strašně se těšila.14:30
Přišla jsem domu a šla se rovnou naobědvat.15:23
Hrozně jsem se nudila tak jsem napsala kamarádce jestli se mnou nepůjde ven, někam se projít.
Tak jsme šly a já ji říkala o té soutěži. "Je ti jasný že v tom hotelu budou pravděpodobně i jiní lidé kteří půjdou do té soutěže??? Možná si najdeš parťáka nebo někoho kdo ti pomůže skládat songy idk,, řekla.
Nojo, to máš pravdu možná potkám nějakou známou kapelu;D
(Moje kámoška se jmenuje Sára a je stejně stará jako já)Měla ze mě opravdu velkou radost a moc mi přála štěstí, mám ji opravdu moc rada je moc fajn kámojda :)
17:00
Po cca dvou hodinách jsme se rozloučili a šla jsem domu. Doma jsem šla pozdravit rodiče a zalezla rovnou do sprchy, poté si šla dát večeři a pustila si nějaký film na notebooku. Usnula jsem až po jedný hodině ráno.
ČTEŠ
When I met you in the hotel room...
RomanceŠťastná náhoda? Dívka se chystá na soutěž hudby v Berlíně, jenže když pojede na par dni na hotel, něco se změní...