Z pohledu Toma
Šel jsem tedy do svého pokoje, odložil jsem si svoje zavazadla a šel rovnou do Georgova pokoje
T: "To ty jsi přelepil moji jmenovku k té holce?!,, řekl jsem.
G: "Emm...možná,, řekl a začal se smát.
T: "Ty idiote to není vtipný,, trochu jsem se pousmál a odcházel z jeho pokoje když v tom na mě ještě zavolal
G: "Ještě mi poděkuješ!,,Šel jsem do svého pokoje a začal si vybalovat. Po chvíli jsem slyšel elektrickou kytaru z vedlejšího pokoje, "to je Tina?,, řekl jsem si pro sebe a poslouchal jak hraje, byla opravdu skvělá.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Po chvíli co Tom odešel jsem si šla ještě na chvíli zahrát na svoji elektrickou kytaru a pak šla do koupelny kde jsem se vysprchovala, udělala si skin care, převlékla se do pyžama a šla jsem si lehnout.
Moje pyžamo
Nějakou dobu jsem nemohla usnout, přeci jenom je to první noc tady. Pak jsem začala myslet na Toma na ty jeho oči, hlas, úsměv a jeho piercing ve rtu...
Po tom mém myšlení na Toma se mi nějak podařilo usnout.9:30
Probudila jsem se poměrně brzy, šla jsem do koupelny udělat si skin care a vyčistila jsem si zuby.
Pak jsem si ještě udělala nějaký menší make-up, vzala si na sebe outfit a šla do menší restaurace v hotelu na snídani.Outfit
V restauraci jsem si vybrala co si dam k snídani a šla si najít místo kam si sednu, uviděla jsem jak na mě mává něčí ruka, zjistila jsem že je to Tom nejspíš se zbytkem kapely. Šla jsem si k nim přisednout a všechny jsem pozdravila.
"Ahoj,,
T: "Čau Tino,, pousmál se.
B: "Ahooj, já jsem Bill,, řekl vesele a podal mi ruku, já ji přijmula, "Tina,, :).
G: "Čau já jsem Georg,, Řekl.
Gu: "Ahoj, jsem Gustav,,řekl.
"Ráda vás poznávám,, usmála jsem se na ně a pustila se do jídla.
Povídali jsme si o jejich kapele a pak se začli vyptávat z jakého důvodu jsem sem přišla já.
Tak jsem jim řekla že hraju na kytaru a zpívám, Tom mě celou tu dobu pozoroval a hrál si s jeho piercingem na rtu.Můj pohled
Tomův pohled
Tak další díl je venku, budu teď vydávat častěji, snad se vám to zatím líbí.
Zatím paa<3
ČTEŠ
When I met you in the hotel room...
RomanceŠťastná náhoda? Dívka se chystá na soutěž hudby v Berlíně, jenže když pojede na par dni na hotel, něco se změní...