Už zítra!!!

156 10 0
                                    

Neděle 9:30
Vstala jsem a šla rovnou do koupelny. Včera jsem byla celý den doma a jen trénovala na kytaru a skládala songy.
Dneska si začnu balit protože do Berlína jedu už zítra!!! Pořad myslím na to co řekl Sára, možná že se k někomu přiseru do nějaké kapely hehe :)

Je 17:55 a já se rozhodla že si tedy už začnu balit, po chvíli jsem zavolala mamku jestli by mi přišla na pomoc protože se mi to tam skoro nevešlo a to jedu jen na tři dny?
Když už jsem si konečně zabalila, připravila jsem si oblečení a malý batůžek na zítra.

19:46
Šla jsem si udělat večeři a poté večerní rutinu jako vždy.
Pak už jsem si šla lehnout, nastavila jsem si budika na 7:00 a poslouchala jsem písničky.
Poslouchala jsem zhruba tři hodiny, ano TŘI HODINY.

7:00
Zazvonil mi budík a já vstala a mamka se mnou protože mě hodí na nádraží. Já si šla udělat svojí ranní hygienu a mamka mezitím přenesla muj kufr na chodbu. V 8:00 jsme vyjeli a cesta na nádraží trvala cca 45 min, když jsme dorazili na nádraží mamka mi pomohla vyndat kufr z auta a já uz pak jen čekala na vlak, když už hlásili že vlak tu bude do 5ti minut rozloučila jsem se s mamkou a čekala až vlak dorazí. Vlak už přijel a já nastoupila, vyndala jsem si sluchátka z batůžku a poslouchala písničky, pojedu tři hodiny takže upřímně nevim co budu jinak dělat, možná se zkusím trochu prospat.

Když vlak hlásil moji příští stanici začala jsem si připravovat věci batoh, kufr atd..Vystoupila jsem z vlaku a čekala na taxi až mě odveze k hotelu...

When I met you in the hotel room...Kde žijí příběhy. Začni objevovat