Karinca Yiyen

43 0 0
                                    

Beynim patliyor.Saatlerce süren yüksek sesli müzik bombardımanına,daha fazla dayanamiyorum.Gozlerim kisilmis,ellerim titriyor.Kalbimde yeter artik daha fazla atmicam der gibi ritimsiz,bozuk bir hava var.Kendimi disariya zor atiyorum,kulaklarimin cinlamasindan dusuncelerimi bile duyamazken tek bir soru yankilaniyor "bu insanlarda kim?".Saatlerce dans ettigim,uzun uzun konustugum tum bu insanlar.Yollarda yuruyorum issiz yollarda sadece copculerin,ayyaslarin ve uyusturucu bagimlilarinin kendini ozgur hissettigi saatler ve yollarda.Coplerin hemen yaninda bir hayvan var.Lanet olsun buda ne boyle?upuzun bir burun,fakat fil degil .Derisi bir garip kertenkeleyi andiriyor ama ondan da buyuk .Karinca yiyen...evet gormustum belgesellerde.Tamamda ne isi var bu saatte bu ara sokakta.Acaba fazla ickiden yolunumu kaybetti diye dusunuyorum.Izliyorum .Izliyorum yemegini,karincalari nasil yedigini izliyorum.Zavalli hayvanlar 1 seker tanesi uzerindeki 50 den fazla karincayi bir anda icine cekisini izliyorum.Cekerken karincalarin bagrislarini birbirlerine tutunmalarini izliyorum.Olumlerine aglayan gunah cilartan karincalari.Koluma sert bir darbe geliyor,copcu "hadi git burdan isimizi yapalim seni ayyas" diye bagiriyor. Elime bakiyorum bir elektrik supurgesi .yarim saat boyunca onunla oynadigimi fark ediyorum.Acaba bizim mahalledeki hayvan tacirinde karinca yiyen varmidir?

1.Anahtari cebinden cikart.
2.Dogru anahtari bul.
3.Anahtar deligine dogru anahtari sok.
4.Anahtar kapi icindeki pinleri ayni seviyeye saniyeler icinde getirirken bekle ve cevir.

Yorgunum,cenem kasilmis.Duygularimi izliyorum.Aci cekiyorum ,ama zevkte aliyorum.Yorgunun ama hala dans edebilirim.Saatlerce oturup beklerken ayni zamanda aglayabilirim.Elime bir katana alip tum kotu insanlari dogrerken aşık olabilirim.Yemek yemek istiyorum,karnimdaki bu igrenc tat yok olsun istiyorum.Gunlerce uyumak hatta haftalarca uyumak istiyorum uyurken kaslarimin erigini hissetmek sadece kemikten varolmak istiyorum.Bir tepeden denize atlayip guzel bir sahilde guneslenirken hos muzikler esliginde mukemmel bir kadina pastel tonlarda asik olmak istiyorum.Sonra onu aldatip elimdeki herseyi 1 gun icinde kaybetmek istiyorum.Guzel herseyin ustune karanlik coksun sonsuz bir sessizlige burunsun ruhunun uzerinden akip giden kasmir bir bez parcasi gibi seni sararken ic gidiklayan kotu bir eglence istiyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Diş FırcasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin