Ep 14..
Baek အိမ္ေရွ႔က ဘဲလ္သံၾကားလို႔ တံခါးသြားဖြင့္ လိုက္ေတာ့....
Baek : ဟင္!
Baek အံဩခ်င္စရာပဲေလ.. ခုန က မွ ထြက္သြားတဲ့ Yeol က ခုခ်က္ခ်င္း ျပန္ေရာက္လာတယ္ဆိုေတာ့..
Baek : ကိုယ္.. ျပန္လာတာျမန္လွခ်ည္လား. အဆင္ေျပရဲ႕လား..
Yeol : ေျပပါတယ္..
Baek : ဘယ္ေန႔စရိုက္ၾကမယ္တဲ့လဲ။..
Yeol : ရိုက္စရာမလိုေတာ့ဘူး..
Baek : wae??
Yeol : ကိုယ္ျငင္းခဲ့ တယ္ေလ.. skinship ေတြပါတာကို ဘယ္လို မ်ိဳး မ်က္ႏွာနဲ႔ Baek ေရွ႔မွာ ရိုက္ရမွာလဲ။..မရိုက္ေတာ့ဘူး။ အ့ေတာ့ ကိုယ္ဝင္ေငြ မရွာ ႏိုင္လဲ Baek က ၾကည္ျဖဴမယ္ဟုတ္?အနားယူ လက္စနဲ႔ Baek ေဘးမွာပဲ ေနေတာ့မယ္။..
Baek : အမေလး.. ကိုယ္ မရွာႏိုင္လဲ ဘာျဖစ္လဲ။ Baek ရွာေကၽြးမယ္။ ခု Baek ေလ design ဆိုင္ဖြင့္မလို႔ စဥ္းစားထားတယ္။ ကိုယ္က ဆိုင္ရဲ႕ ပင္တိုင္ေမာ္ဒယ္လ္ လုပ္ေပါ့။ အ့ဆို Baek လဲ model ခ မကုန္ေတာ့ဘူး.. ခ္ခ္...
Yeol : ရတယ္ေလ.. ေငြမလိုပါဘူး။ တခုပဲ လိုတာ..အ့ တာပဲေပး..
Baek : ဘာလဲ။..
Yeol : ေန႔တိုင္း popo ေပးရမယ္...
Baek : လူဆိုးႀကီး.. အားေန ပိုပိုေနေတာ့ တာပဲ။..
Yeol : ha ha..
သူတို႔ရဲ႕ အိမ္ေလးထဲ မွာေတာ့ ရီေမာသံေလးေတြ ပ်ံ႕လြင့္လို႔.........
♥♥ My Idol Husband ♥♥
Next mornee...
News....
Idol Park Chanyeol ဟာ ေကာလဟာလ သတင္းမ်ားေၾကာင့္ ဇာတ္ကားမ်ား ရပ္နားထားရပီး တခ်ိဳ႕ဇာတ္ကားမ်ားကိုလဲ ရိုက္ရႏ္ျငင္းပယ္ျခင္းေၾကာင့္ ပရိသတ္မ်ားနဲ႔......
တြီ..
Yeol လွည့္ၾကည့္ လိုက္ေတာ့ Baek က TV remote ကို ကိုင္ထားသည္။..
Baek : စိတ္ဝင္စားစရာ မေကာင္းတာကို ၾကည့္ေနတယ္။..
Yeol : Baek ya..
Baek : ဒီအတိုင္း ထားလို႔ မျဖစ္ေတာ့ဘူး။ ေရသြားခ်ိဳး.. သြားစရာ ရွိတယ္..