*Final.....
Yeol. Baek : ဟင္!!. ဒါ.............
Yeol ေကာ Baek ပါ ဆြံ႕အ သြားမိသည္။ ေတြ႕လိုက္ရတာက camera ေနာက္က အျဖစ္အပ်က္ေတြ...
Miyoung က Yeol ကားထဲဝင္ထိုင္ခါနီး ရိုက္ေနေသာ ကင္မရာဘက္ ok လို႔ လက္ေထာင္ျပသြားတာေတြ...
Yeol သူမ ကို အိမ္ျပန္ပို႔ ေပးပီး ျခံေဘးက ေန လူတေယာက္ ထြက္လာပီး ဖလင္လိပ္ေပးေနတာေတြ.. miyoung က card တခု ထုတ္ေပးပံုေတြ..
အရာအားလံုးက ရွင္းလင္းျပတ္သားစြာ.......MC : ဒါေတြက......
Miyoung : ဟုတ္ပါတယ္.. ကၽြန္မ ကိုယ္တိုင္ လုပ္ခိုင္းခဲ့တာ.. ကၽြန္မ ကိုယ္တိုင္ အကြက္ခ်ပီး စီစဥ္ ခဲ့တာ.. အ့ဒီ တုန္းကေတာ့ Yeol ကို ျပန္လိုခ်င္ေဇာ နဲ႔ ဘာမွမေတြးခဲ့ဘူး.. လုပ္ခိုင္းပီးမွ အ့လူက ကၽြန္မတို႔ သေဘာတူထားတဲ့ ပိုက္ဆံ အေၾကေပးပီးတာေတာင္ ကၽြန္မ ကို ဆက္ၿခိမ္းေျခာက္လာခဲ့တယ္။ သူ ထပ္ေတာင္းသေလာက္ မေပးရင္ ကၽြန္မ လုပ္ခိုင္းတယ္ ဆိုတာ ေဖာ္ထုတ္မယ္ေပါ့. သူက ကၽြန္မ အသက္ကိုပါ ၿခိမ္းေျခာက္ ခဲ့ပါေသးတယ္။ ကၽြန္မ အ့တာ ေတြ ကို လည္း အသံဖမ္းစက္ နဲ႔ ဖမ္းထားခဲ့တယ္။
ကၽြန္မ လို နာမည္ႀကီး တေယာက္အဖို႔ ဒီလို ကိစၥ မ်ိဳး ေပၚ သြားရင္ ဘယ္လို ဆက္ရပ္တည္ရမလဲ။ ႀကိတ္မွိတ္ပီး ဆက္ေပးခဲ့ပါတယ္.. ခုေတာ့ ကၽြန္မ ကိုယ္တိုင္ ပဲ ေဖာ္ထုတ္လိုက္ပီ။ ခုလို ဘဝ မ်ိဳးမွာ မရွင္သန္ ႏိုင္ေတာ့ဘူး..
Jung Young Woo shi.. မၾကာခင္ ရွင့္ကို သက္ဆိုင္ရာ က ဖမ္းမိေတာ့မွာပါ..
အာ.......
ဖမ္းမိေနပီလားေတာင္ မသိဘူး. ကၽြန္မ အ့ video ေတြ အသံဖိုင္ေတြ ရဲစခန္း ပို႔ ထားပီးလို႔ေလ..
ရွင္ ကၽြန္မ ကို ျခံေရွ႔ မွာ လာေတြ႕ တုန္းက ျခံေရွ႔က CCTV က ရွင့္မ်က္ႏွာ ရိုက္ထားလိုက္ေတာ့ ပို လြယ္ကူသြားတာေပါ့.....
ဒါပါပဲ.. ကၽြန္မ ရွင္းလင္းခ်က္..MC : Park Chan Yeol နဲ႔ သူ႔ ဇနီး ကို ဘာမ်ား ေျပာခ်င္ပါသလဲ။..
Miyoung : Yeol ya . Noona ေတာင္းပန္ပါတယ္။ ရလိုမွဳ႕ တခုတည္းသာ ၾကည့္ခဲ့ပီး Yeol ကို ခက္ခဲေစခဲ့ လို႔.. တန္ဖိုးရွိတဲ့ အရာကို စြန္႔ပစ္ပီးမွ အတင္းျပန္ယူခဲ့လို႔...
Yeol သိပ္ခ်စ္တဲ့ Idol ဘဝ ကို မစြန္႔လႊတ္ပါနဲ႔..
Noona စခဲ့တဲ့ ဇာတ္လမ္းကို Nonna ကိုယ္တိုင္ ေျဖရွင္းေပးခဲ့ပါတယ္ေနာ္။
Baek.... Baek ေျပာတာ မွန္ပါတယ္.. ၁ႏွစ္ေလာက္ပဲ ရွိေသးပီး Baek ကို မခြဲမခြာႏိုင္ ခ်စ္ခဲ့တဲ့ Park Chan Yeol ဆိုတဲ့ ေယာက္က်ား ခုထက္ တေယာက္ကို ပိုခ်စ္ေပးပါ...
Baek ႏိုင္ပါတယ္။..
Yeol ေကာ Baek ပါ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ ေနသြားၾကရမယ္ေနာ္... :')