5

941 54 93
                                    

Herkes bir yerden bir yere koşuşturma içindeydi, bense bir köşe de oturmuş kimsenin işine karışmadan öylece onları izliyordum. Sabah erken saatte uyanmıştım ve hızlı bir kahvaltıdan sonra Charles ile buluşup direkt padoğa gelmiştik. Bir kaç kişiyle beni tanıştırıp biraz sohbetten sonra soyunma odasına gitmişti ve yarım saat olmasına rağmen hala gelmemişti. Merak etmeye başlıyordum ancak oturduğum yerden kalkarsam da koşuşturma içinde birilerinin işini engelleyeceğimi düşünüyordum, bu yüzden oturup beklemeye devam ettim. Gözlerim her yerde Carlos'u arasa da görememiştim. Sanırım onun için henüz çok erkendi.

" Beklettim güzelim kusura bakma." Güzelin miyim gerçekten?

" Önemli değil, biraz dolaşsak olur mu? Canım sıkılmaya başladı ve burada herkes bir koşuşturma içinde. İşlerine engel oluyormuşum gibi hissettim. "

" Herkes işinde Emma böyle düşünme, hadi bisiklet ile pisti turlayalım?" Bana doğru uzattığı elini gülümseyip tuttum ve oturduğum yerden kalktım. Yanağımdan bir makas alıp beni piste doğru çekiştirdi. İltifatlarına ve ince hareketlerine alışmaya başlıyordum, İtalya'ya geri dönünce çok zorluk çekecektim.

" Charles, Monaco özel serisi çok güzelmiş şapkasına bayıldım."

" Birazdan sana da bir tane veririm ve bu hafta bunu takarsın, ne dersin?" Hemen başımı salladım ve koluna sarıldım. Cebimdeki telefonumu çıkarıp elini bıraktım ve karşısına geçtim. " Hadi bir kaç fotoğrafını çekelim de tanıtım yapalım. Zaten eminim basın milyon tane çekmiştir bile. " Güldü ve kafasını sallayıp poz vermeye başladı. Harika çıkıyordu, çünkü Charles Leclerc'ti. Benim sevgilim...

Fotoğrafları çok beğenmiştim çok tatlı ve doğal çıkmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Fotoğrafları çok beğenmiştim çok tatlı ve doğal çıkmıştı. Bunlar bende hatıra olarak kalacaktı. Kenarda duran bisikletlere bindik ve turlamaya başladık. Charles bir anda hızlanıp önüme geçiyor sonrada geri dönüp etrafımda bisikletle dönüyordu, çocuk gibiydi sürekli beni güldürüyordu. Bugün akşam antrenman turu vardı ve biz burada bisikletle dolaşıyor eğleniyorduk. Balkondan Charles'a el sallayanlara karşılık veriyor, ona destek çıkan herkese teşekkür ediyordu. Onun bu halini görmek beni çok gururlandırmıştı. Herkese karşı çok nazikti, sıcakkanlıydı. İnsanlar ile elinden geldiğince sohbet etmeye çalışıyor, onları mutlu etmeye çalışıyordu.

" Merhaba, fotoğraf çekilebilir miyiz?" Yanımdaki kız grubunun bana sorduğu soruyla şaşkınlık içinde onlara döndüm. " Nasıl yani, benimle mi?" Gülümsediler ve kafalarını salladılar. " Çok güzelsin ve eminim uzun süre Charles ile beraber olursunuz o yüzden seninlede anımız olsun isteriz, eğer kabul edersen?" Hemen gülümsedim ve kabul ettim. İki kız arkadaş yanıma gelip bana sarıldılar, bende onlara sarıldım ve kameraya gülümseyip poz verdik. Garip hissetmiştim. İnsanlar beni umursamaz diye düşünmüştüm, en azından hayranlar, ancak böyle olmamıştı.

Üzerimde birinin bakışlarını hissedince kafamı çevirdim ve Charles ile göz göze geldik. Bana gülümseyerek bakıyordu bende ona gülümsedim ve tekrar kameraya döndüm.
" Bensiz fotoğraf mı çekiliyor burada?" Charles hemen yanımıza geldi ve sağımdaki kızın yanına geçip poz verdi. Birlikte olduğumuz bir fotoğraf, hayranlar ve biz.

LORD PERCEVAL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin