18

572 47 59
                                    

Lütfen hayalet okuyucu olmayınız 💖

Medyada kliniğimizdeki seans odası var :)

30 Ağustos, Çarşamba

🇲🇨🇲🇨

" Sarah hanım bakın sizi de anlıyorum ancak eşiniz dediklerinde haklı, bazen insanlar hayatlarında kendilerini güvende hissettikleri bir alan isterler bu yalnız geçirdikleri bir kaç dakika ya da çok yakın bir dostları ile geçirdikleri vakit olabil...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Sarah hanım bakın sizi de anlıyorum ancak eşiniz dediklerinde haklı, bazen insanlar hayatlarında kendilerini güvende hissettikleri bir alan isterler bu yalnız geçirdikleri bir kaç dakika ya da çok yakın bir dostları ile geçirdikleri vakit olabilir ancak siz sürekli eşiniz ile birliktesiniz. Ne sizin ne de eşiniz kendine ait bir alanı yok, bu da sizi kavgalara sürüklüyor. "

Dün seanslarım sakin geçmişti ancak bugün o kadar yoğundum ki şuan kaçıncı seansta olduğumu dahi hatırlamıyordum. Karşımda sürekli tartışan bir çift vardı ve yoğunluktan şişen başım patlamak üzereydi.

" Evet, bu çok doğru. Diyorum sende arkadaşların ile buluş bak ayrı zamanlar geçirelim ama yok nereye gidersem gelmek, nereye giderse benide götürmek istiyor psikolog hanım. Nefes alamıyorum sanki." Kadın kaşlarını çatıp kollarını göğsünde birleştirdi ve eşine döndü.

" Ne yani benim yüzümden nefes alamıyorsun demek. O zaman boşanalım Eric, rahat rahat gezer nefesini de alırsın. " Adam sinirle oflarken elimdeki kalemi defterimin arasına koyup önümdeki masaya bıraktım.

" Sarah hanım lütfen, sakin olalım ve konuşarak çözelim. Öncelikle size şunu sormak istiyorum bazen arkadaşlarınızla olduğunuzda eşinizin duymasını istemediğiniz şeyler konuşmak istediğiniz oluyor mu?" Karşımdaki kadın oturduğu yerde kıvranırken sessizce mırıldandı.

" Bazen kızlarla rahat rahat konuşamadığımız şeyler oluyor ama o benim kocam, bir şey saklamama gerek yok ki. " Başımı salladım ve yan masadaki saate baktım kısaca, neyseki son beş dakikam kalmıştı.

" Evet ancak yine de her şeyi bilmesi gerekmez. Arkadaşlarınız bazen sizinle dertlerini paylaşmak isteyecek aynı şekilde sizde ve bunları eşinizin bilmesine gerek yok, bunlar küçük sırlardır. Arkadaşlar arasında kalan küçük konuşmalar. Eşinizde aynı şekilde arkadaşları ile konuşup dertleşecek böylece ikinizde stresinizi dışarıda attıktan sonra eve huzurla döneceksiniz. "

Sarah sonunda dediklerimi anlamış olmalıki kafasını salladı ve eşine döndü. " Özür dilerim, sanırım biraz özel alanlarımız olmalı. " Gülümsedim ve karşımda birbirine sarılan çifte baktım. Konuşmak her zaman her şeyi çözebiliyordu. İstisnalar bazen olabiliyor tabi. " Pekala haftaya sizi daha mutlu bir şekilde karşımda görmek istiyorum. Yine aynı saatte bekliyor olacağım. " El ele odadan çıkarken arkalarından bende çıktım ve kendime bir kahve hazırladım.

Bekleme salonunda şuan kimse yoktu ancak randevu defterinde son bir kişinin daha olduğunu hatırlıyordum. Odaya gidip baktığımda son kişinin adı Hazel'dı. Onu beklerken tekrar koltuğuma oturdum ve telefonumu elime alıp biraz sosyal medyada dolaşıp kafamı boşaltmaya çalıştım.

LORD PERCEVAL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin