Bylo teprve 8 ráno a já spala. Najednou mě probudilo cinkání mého telefonu. Byla jsem rozespalá a tak jsem si ztlumila telefon a šla dál spát. Už mi ale nešlo usnout tak jsem se podívala na telefon a měla jsem několik zmeškaných hovorů od Kláry. Klára je moje nejlepší kamarádka ale někdy dokáže být vážně otravná. Už jsem se docela probrala a zavolala Kláře zpět.
Hovor: Já(Lili):L
Klára:KL: Dopíči Klárino, proč mi furt voláš?! Vzbudila jsi mě!!
K: Konečně Lil!! Musim ti něco říct!!
L: Co je tak duležitýho že mi voláš v osm ráno?!😩
K: Víš jak je zítra v Praze koncert Nika s Yzem??
L: Jasně že vim vole, šla bych tam kdyby se hned nevyprodali lístky.
K: Takže...
Jeden borec mi nabídl dva lístky na ten koncert se slevou, protože tam nemá s kym jít!! Ale potřebuju vědět jestli bys tam se mnou mohla, jinak je prodá někomu jinýmu!L: Děláš si ze mě prdel?? Jasně že půjdu!! Rodiče nějak ukecám!
K: Okaay, jdu napsat tomu borcovi a ty zatim ukecej rodiče. Zdaaar.
L: ok. Byeeee...
_______________________________________________________________________________
Jen jsem dovolala s Klárou a už mi na dveře klepala mamka. "Lili, už máš dole snídani. Obleč se a přijď."
Vstala jsem a šla si vyčistit zuby, nalíčit se a obléct se. Když jsem se upravila, sešla jsem dolů do kuchyně a všichni už tam seděli.( mamka, taťka a moje mladší sestra Eliška) Na stole jsem měla připravený chleba ve vajíčku a džus. Už jsem měla skoro dojedeno a tak jsem se chtěla zeptat rodičů na ten koncert. Sice už jsem plnoletá ale rodiče u mě před měsícem našli trávu a od tý doby mě nikam nechtějí pouštět. "Mami? Kdyby někdy v Praze byl koncert Yzomandiase a Niktenda, mohla bych tam?" zeptala jsem se. Rodiče se na sebe v tu chvíli jen tak divně podívali a já už věděla že je to v prdeli. Řekli mi že jsou to jen nějaky potetovaný fetky a mají na mě špatný vliv. Takže ne, nesmim tam. Ale neřekla jsem jim přece kdy ten koncert je, tak jsem se jich později zeptala jestli bych příští noc nemohla přespat u Kláry. Teď mě sice nenechávají nikde přespávat ale Kláru mají rádi a mají ji za uplnýho andílka, takže na to kývli.