Tanıtım

63 2 1
                                    

Mezuniyet heyecanıyla sabah erkenden uyanan Aisha heyecandan yerinde duramıyordu. Güzel ve sıcak bir duşun ardından saçlarını güzelce şekillendirdi. Dolabını açıp ne giyeceğini düşünüyordu. Güzel ve sade beyaz bir elbise giydi.

(Aisha'nın elbisesi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Aisha'nın elbisesi)

Kahvaltı için aşağıya indiğinde oturmadan annesine verdiği öpücüğün ardından dışarı çıktı. Servisin gelmesiyle binip koltuğa oturdu. Kulaklığını takıp rahatlamak için en sevdiği şarkıyı dinlemeye başladı. Otobüsün kapısının açılmasıyla Dina'yı görünce tebessüm ederek ayağa kalktı. Yanına oturmasıyla kulaklığını çıkardı. Çocukluktan beri en iyi arkadaşıydı Dina. Bir atmış boylarında sarı saçlı ve çok hoş bir kızdı. En az onun kadar heyecanlıydı o da. Kısa bir süre sonra mezuniyet yerine gelmişlerdi oldukça kalabalıktı bu kadar kalabalık olacaklarını düşünmüyordu.
Kısa süre sonra herkes konuşma yapmaya başladı. Konuşma sırası ona geldiğinde heyecan ile kürsüye yürüdü ve konuşmaya başladı.

A- dört yıl boyunca benimle ilgilendiğiniz için teşekkür ederim, beş sizinle ilgili kötü anılarım oldu olanlar adına özür dilerim, tüm hocalarımıza teşekkür ederim bizimle çok ilgilendiler bize çok şey öğrettiler.

Konuşması bittikten sonra yerine geçti ve diğer arkadaşları konuştu, mezuniyet bittikten sonra Jack, Alice ve Dina kafeye gitme kararı aldı, Aisha youtube kanalı için bir tane daha Vlog çeker, kafeye varırlar, sipariş verirler,

J- Tatilde napacaz ?

AL- Bilmiyorum.

A- Yurtdışına mı gitsek ?

D- Haklısın. Hem değişiklik olur ama nereye gideceğiz ?

AL- İtalya

J- Bence başka ülke olsun

A- Kore

D- Kuzey mi ? Güney mi ?

AL- Kuzey'e gitmek yasak salak bunu bilmiyor musun ?

D- Unutmuşum.

A-Güney Kore işte güzel olur hem annemleri görmüş oluruz

J- Benlik sıkıntı yok

AL- Ne zaman gidiyoruz ?

D- Bekleyecek zamanımız var mı ? Eve gidip bilet alalım yarın gidelim.

J- Çok mu erken oldu ?

A- bence iyi

Al- hadi gidelim eve neyi bekliyoruz ?

Masadan kalkıp eve gitmek için taksi çağırırlar, taksi geldikten sonra binerler ve eve gelirler, bilet alırlar valizlerini toplarlar ve uyurlar.

KORE SEYAHATİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin