Bölüm 3

6 1 1
                                    

Merhabalar arkadaşlar çok uzun bir aradan saka saka çok da uzun değil ama biraz geç kaldım biliyorsunuz ki LGS tercihleri falan filan bu hafta o yüzden biraz meşgulüm ve umarım bölümü beğenirsiniz.

''Abi neredesin?'' abim neredeydi o beni bırakıp gitmezdi ki.

''Abim neredesin ses versene ne olur. Abi oyun oynamak istemiyorum neredesin?'' düşün Elif düşün abin salondan başka nerededir. Kesin beni korkutmak için odamdadır oraya da bakmalıyım abim beni bırakmaz kesin odamdadır.

''Abi bak korkutma sakın odama giriyorum tamam mı?'' odaya girmemle birlikte boğazımdan acı bir çığlık koptu. 

A-abim kanlar içinde yerde yatıyordu.

''G-görkem abi n-ne oldu sana?'' kan neresinden geliyordu abimin görmüyordum.

''Abi şaka yapıyorsun değil mi bak kesik bir yerinde yok ama ne olur devam ettirme şakayı olur mu? Hayatımda yeterince ölüm yaşadım seninkini de kaldıramam ne olur?'' kaldıramazdım onun da ölmesini kaldıramazdım şimdi değildi herkesi kaybettikten sonra onu da kaybedemezdim.

''Elifim, kuzum. Özür dilerim. Yaşattığım ve yaşatacağım şeyler için özür dilerim. Tüm herkesin ölümünden sonra sana kendi ölümümü de gösterdiğim için özür dilerim.'' sesi farklıydı benim abim değildi bu onun sesi çok daha kalın bu kadar solgun değil hayır karşımda ölecek olan kişi Görkem olamaz o başkasıydı. Umarım öyleydi.

''Abi ne demek yaşatacağım şeyler için özür dilerim. Yoksa bırakmayacak mısın sende beni?' abi ne olur öldükten sonra bile bana kötü şeyler yaşatacak olma ben iyi seçeneği düşünmek istiyorum.

''İçinden düşündüğün ama şuan söylemediğin en kötü seçenek vardır hep senin için papatyam, sen hep onu düşün, hep en kötü seçeneği ve ona göre bekle tamam mı?''

''Sakın iyiyi düşünme, iyi olan şeyler sadece masalda gerçekleşir.'' dedi ve ardından öksürmeye başladı. 

''Abi hayır kötüyü düşünmeyeceğim.'' dedim ama abim hiçbir tepki vermedi.

''ABİ KÖTÜYÜ DÜŞÜNMEYECEĞİM DİYORUM, SENİNLE ZITLAŞIYORUM BİR ŞEY SÖYLESENE.'' abi ne olur bir şey söyle.

''Elif, abim neden kimsenin sana Sude demesine izin vermiyorsun.'' dedi sanki son nefeslerini veriyordu benim dağ gibi abim gözlerimin önünde bitiyordu.

''Çünkü kimse kirletmesin diye abim. Elif çok kirli, ama Sude saf tertemiz kimsenin bana o ismimle hitap etmesine izin vermeyeceğim.'' dedim ama neden böyle bir şey sordu onu da anlamıyordum. 

''Bende mi kirletirdim Elif adını. Benim ellerim kanlı diye mi bana da söyletmedin.'' dedi hayır asla değildi. 

''Hayır abi bak ben sen boksörsün diye sana çok kızardım ama ondan değil abim ondan değil.'' ondan değildi, neden izin vermiyorum bilmiyorum ama ondan değildi.

''Neyse Elif sana son kez bir abi tavsiyesi vereceğim Elifim.''

''Abi son değil düzgün kon-'' cümlemi bitirmeme izin vermeden kesmişti.

''Sus Elif beni dinle olur mu?'' ağlamaktan şişmiş gözlerimle başımı salladım, oda bu hareketimi görünce hemen devam etti.

''Bana söz ver tamam mı? Bir gün güvendiğin birisi olunca ona kendini Sude adınla tanıtacaksın. O kişi ben olamadım ama yine de birisi bu duyguyu tatsın istiyorum.''

''Söz abi söz.'' demez olsaydım abim bu sözümden sonra gözlerini kapadı ve bir daha açmadı. 

''Abi uyan.''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Leydi YaralıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin