~Yoongi~
Aradan bir ay geçmişti. Ben bu sürede Jimin e olan duygularım dan emin olmuştum. Jimin in de bana karşı hisleri vardı. Eminim buna. Bana baktığı zaman gözlerinin için de ki o Galaksiyi görebiliyordum. Aşık olmayan bir insan bu kadar güzel bakamazdı.
Bu gün yine dersimiz vardı. Jungkookla beraber sütüdyoya doğru ilerledik. Bazı kişilerde gelmişti. 1-2 kişi eksikti.
Yaklaşık on dakika sonra Jimin geldi. Onu gördüğüm anda resmen kalbim deliye dönmüştü. Çok güzeldi ve bu beni büyülüyordu. Gözlerimi ondan ayıramazken o da bana baktı. Aramızda kısa süreli bir bakışma geçsede bana yıllar geçmiş gibi geldi.
Jimin'in de hislerin den tam anlamıyla emin olduğumda ona çıkma teklifi edicektim. Çok heyecanlıydım. Umarım düşündüğüm gibi beni seviyordur.
Ben düşüncelerime dalmışken nerdeyse dersi yarılamıştık. Saate baktığım da dersin bitmek üzere olduğunu gördüm.
Ders bitmiş ve gitmek için hazırlanıyorduk. Aklımda bir fikir vardı ve bunun için herkesin çıkmasını bekliyordum.
"Hyung ben gidiyorum gelmiyormusun"
"Sen beni kapıda bekle Jungkook gelicem kısa bir işim var"
"Peki"
Jungkook da sınıftan çıkınca sadece Jiminle ben kalmıştık. Bir süre bakıştıktan sonra kendimi toparlayıp Jimin in yanına doğru ilerledim.
"Ee Jimin ben sana birşey soyliycektim"
"Ahh tabi ki seni dinliyorum Yoongi"
Cesaretimi toplayıp konuşmaya başladım.
"Imm Jimin bu gün bir işin yoksa akşam benle yemeye gelirmisin diye soracaktım"
"Ah... Olur Yoongi akşam bir işim yok"
"Tamam ozaman akşam görüsürüz"
Tam kapının önüne gelmişken aklıma gelen şeyle geri Jimin e döndüm.
"Ee şey Jimin bende numaran yok evinin adresini de bilmiyorum numaranı alsam olur mu"
"Ah tabi ki Yoongi telefonunu verde kaydediyim"
Telefonumu çıkartıp Jimin e uzattım. Jimin Telefonu alıp numarasını kaydettikten sonra geri bana verdi.
"O zaman akşam senden haber bekleyeceğim Yoongi"
"Görüşürüz Jimin "
"Görüşürüz Yoongi"
Sonunda sınıftan çıkıp Jungkook un yanına doğru ilerledim. Ama jungkookun yanında tanımadığım biri vardı.
Yavaş adımlarla oraya doru ilerlerken jungkookla göz göze geldik. Sonunda yanlarına vardığımda Jungkook konuşmaya başkaldı.
" Aaa hyung geldin mi? bak bu Taehyung Jimin in arkadaşıymış"
"Ah öylemi bende yoongi memnun oldum"
"Evet biliyorum... Meşhur Yoongi"
"Anlamadım"
"Boşver"
Biraz sonra Jimin in de buraya doğru ilerlediğini gördüm.
"Selam. Taehyung geliceyini bilmiyordum"
"Geçiyordum bir uğramak istedim"
"Tamam ben eve geçicem burdan benle gelicekmisin"
"Yok ben yeni arkadaşımla biraz gezicem"