•6•

17 3 0
                                    

~Yoonmin~

Ben jiminin de benden hoşlandığından emindim. Bu gün o çıkma teklifi edicektim. Yaklaşık neredeyse bir ay geçmiş ve biz bu sürede Jiminle çik fazla vakit geçirmiştik. Ben emindim o da beni seviyordu.

Bu gün kurs yoktu o yüzden Jimine mesaj atıcaktım.

Yoongi/Jimin


Siz

Merhaba civciv nasılsın


Jimin-ah

Merhaba hyung iyiyim sen nasılsın

Siz

Bende iyiyim sana bir şey söyliycektim

Jimin-ah

Ah tabi hyung dinliyorum

Siz

Şey bu gün bir işin yoksa benle dışarı çıkarmısın

Jimin-ah

Ah tabi hyung işim yok çıkalım

Siz

Ah peki öyleyse seni saat 5 gibi alırım

Jimin-ah

Tamam hyung görüşürüz

Siz

Görüşürüz Jimin-ah

~~~~~~~

Off çok heyecanlıyım. Jungkook benim için herşeyi hazırladı. Tek geriye kalan Jimini oraya götürmek. Bir an önce saatin beş olmasını istiyorum.

~•°~•°~•°~•°~•°~•°

Saat beşe yaklasıyordu. Jimine mesaj atıp yola çıkma vakti gelmişti.

Yoongi/Jimin

Siz

Jimin-ah saat 5e geliyor seni almaya geliyorum

Jimin-ah

Tamam hyung seni bekliyorum bay bay

Siz

Bay bay civciv

°{°{°{°{°{°{°{°{°{°{°}°}°}°}°}°}°}°}°{°{°{°

Evin önüne gelmiştim. Yavaşca kapıyı açıp 2 katlı güzel evin kapısına geldim.

Kapıyı çalıp beklemeye başladım. İçerden ayak seslerini duyunca geldiğini anladım.

Yavaşça kapı açıldı ve o güzeller güzeli park Jimini gördüm. Bir insan nasıl bu kadar güzel olabilirdi. Soruyorum size nasılll.

"Ah selam hyung"

"Selam jimin-ah hadi gel gidelim geçkalmadan yolumuz biraz uzun"

"Ahh peki hyung"

Sahil kenarında bir yer ayarlamıştım. Ama sahil bizim yaşadığımız yere uzaktı.

Arabaya binip sürmeyr başladım. Jiminde camdan dışarıyı izliyordu. Yaklaşık yarım saatlik bir yolumuz kalmıştı ve hava kararmaya başlamıştı bile. Çok heyecanlıyım.

Yaklaşık yarım saatlik yoluda bitirdikten sonra sahile gelmiştik. Arabadan koşarcasına inip Jimin inmeden kapısını açmıştım.

"Teşekkürler hyung"

"Ne demek Jimin-ah ama şimdi gözünü bağlıycam sana bir süprizim var tamam mı?"

"Tamam hyung"

Cebimdeki kumaşı çıkartıp çok sıkmadan Jimin in gözüne bağladım.

Elini tutarak onu yönlendirmeye başladım. Sonunda jungkookun hazırladığı yere gelmiştik.

Yavaşça jiminin elini bırakıp önüne geçtim. Cebimdeki zarif ucunda kelebek olan kolyeyi elime aldım.

"Haziran gözünü açabilirsin Jimin"

"Peki hyung"

Yavaşça gözündeki bağı açtı. Biraz etrafa bakindiktan sonra o güzel hareler bana döndü. Bana anlamsızca bakarken. Kutuyu açıtım.

"Jimin ben seni ilk gördüğüm anda aşık oldum. O güzel gözlerine,minik burnuna,küçük bedenine ,sesine herşeyine aşık oldum ben. Ben öyle güzel süslü laflar edebilen bir insan değilim. Açıkçası şuanda çok heyecanlıyım. Jimin-ah benim sevgilim olurmusun?"

Jimin şaşkınlıkla yüzüme bakıyordu. Sonraysa...

°×°×°×°×°

Jdkekejdkjdkdk pislik yapıp burda bitirdim.






LET'S DANCE |YOONMİN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin