Aklıma fikir gelmiyor bu yüzden yazamıyorum eyer aklınıza fikir gelirse lütfen yazın.
Sizleri seviyorumm❤️
~≈~≈~≈~≈~≈~≈~≈~
Uçaktan inmiş kalacağımız otele gidiyorduk.
Otelin önüne geldiğimizde yavaşça içeri girdik. Resepsiyona doğru ilerleyip odamızın kartını aldık.
Kartla kapıyı açıp odaya girdiğimizde odada sadece çift kişilik bir yatak olduğunu gördüm. Bir dakika Neeee? Taehyungla birlikte mi uyuycaktım? Harikaaa. Ama taehyung neden çift kişilik yatak olan bir oda tutmuştu ki.
Neyseeh Taehyung kısa bir duş alırken ben eşyalarımızı yerleştirmiştim.
Taehyung çıktıktan sonra bende kısa bir duşa girdim ve yemek yemek için bir restoranta geçtik.
Sonrasın da Paris'i biraz gezmiş otele geri dönmüştük. Otele dönene kadar gözlerimi Taehyungdan alamadım. Okadar yakışıklı bir o kadar da güzel gözüküyordu kii.
Sonra odaya gelmiştik veee... Birlikte uyumuştuk. Kokusu cidden çok güzeldi. Aşığım bu adama bee.
~Taehyung~
Sabah ilk ben uyanmış ve o güzel yüzle karşılaşmıştım. Çok güzeldi bir o kadar da masum. Kendimi tutamayıp elimi yüzünde gezindirmeye başladım. İlk önce o güzel yanaklara sonra burnuna sonra gözlerine sonraysa o ince dudaklarına dokundum. O kadar narindi ki.
Biraz daha onu izledikten sonra yavaşça yataktan kalkıp kısa bir duş aldım. Cilt bakımı mı da yaparken minik tavsikimin mırıldanmaları kulağıma geldi.
Ona baktığım da onun da bana baktığını gördüm. Çıldırcam aşırı tatlııı.
Neyse işte sonra minik tavşanım da kalktı ve kısa bir duş alıp giyindi. Sonra onu güzel bir restoranta götürdüm. Birlikte güzel bir kahvaltı yapıp biraz gezindik.
Akşam olmasını heyecanla bekliyordum. Aşırı heyecanlı ve mutluydum.•°★•°★•°
~Jungkook~
Akşam olmuştu ve taehyung beni bir yere götüreceğini söyleyerek eski terk edilmiş bir binanın önüne getirmişti.
Burda ne işimiz olduğunu düşünürken yakışıklı kaplanın beni merdivenlerden sürüklüyordu.
Teras katına geldiğimizde Taehyung bir anda elimi bırakıp kapıdan koşarak çıktı. Şaşkınlıkla ardından bakarken nolduğunu algılamayaçalıştım.
Sonunda şaşkınlığı mi üstümden attığım da çıktığı kapıdan koşarak çıktım. Suratıma soğuk hava çarptığın da terasta olduğumuzu anladım. Önüme baktığım da ışıl ışıl bir yer beklemiyordum. Resmen böyle iğrenç bir binada harika bir yerdi burası. Bir anda Taehyung elimi tutarak dış çöktüğünde kalbim yerinden çıkıcak sandım.
"Jungkook biliyorum seninle tanışalı çok bir süre olmadı. Ama ben seni ilk gördüğüm anda kapıldım. İlk görüşte aşk bu olsa gerek. Seni gerçekten çok seviyorum. Benimle sevgilim olurmusun?"
Ohaaaaa. Resmen bana sevgili olmayı teklif etti. Ayyy çıldırcam. Götünü yerim senin küçük bebeğim benim yahhhh offf yerimmm.
Neyse hayatımın erkeği benden cevap bekliyor.
"Ahh Taehyung aşkın çok büyük ama üzgünüm ben sana karşılık vermeğmm"
Erkeğimin bir anda yüzü düştü. Off yüzünü yerimm. Mutsuz ken de yakışıklıı.
"Şaka yaptım hayatım tabi olurum. Ne çiçeği aldın bakimm. Papatya mi ayyy ne kadar da incesin Taehyunggg beni utandırıyosun."
"Gerçekten mıı?! Böyle şaka mı olur tavşikim kalbime iniyoduu"
Oyyy yerim seni de kalbini de. Minik kaplanın benimmm. Yerim seniiiiiii.
"İnmesin kalbine kaplanımm~"
Taehyung beni kendisine çekim dudağıma narin bir öpücük kondurdu. O kadar güzeldi kii...
Biraz vakit geçirdikten sonra otelimize doğru yola çıktık. Bu gün benim için rüya gibi bir gündü.
Odamıza geldiğimizde kısa bir duştan sonra birlikte sarılarak huzurlu bir uyku çektik.
•°•°•°•°•°•
Uzun zamandır bölüm atmıyorum. Nerdeyse yaklaşık bir aydır bu bölümü yazmaya çalışıyorum. Aklıma fikir gelmediğinden dolayı yazamıyorum ve bu hevesinde kaçırıyor. Neyseee sizleri seviyorum öptüm aşkolarımm
Tiplere baaaaaakk yiycem bunları yaaahh