5🏩

23 4 13
                                    

bölüm ywrywe şarkısı: Can Ozan- Gündelik Düşler Fırtınası
iyi okumalarrrrrr 😋💗🤭

Okul bitmiş, eve yürüyordum. İçimde sanki on tane döner yemişim gibi bir his vardı. Bunun sebebinin içimde uçuşan "kelebekler" olduğunu düşünüyordum. Sanırım benim karnımda kelebek yerine ayı vardı.

Eve vardığımda kapıyı annemin açması çok garibime gitti. Asla yatağından kalkmaya bir hareket göstermeyen annem, kapıyı açmıştı. Hayret.

"Hoşgeldin Lavin kızzıımmmmm."
Ay n'oluyor be?
"Sana hediye aldım bak." Elime beş altı tane büyük poşet tutuşturup beni salona çekti. Kahve yapmıştı.
Olanları garipseyerek ona ne oluyor bakışları atınca hevesle konuşmaya başladı.

"Birkaç gün önce doğum günün değil miydi? Seni mutlu etmek istedim, bugün kutlayabiliriz diye düşündüm."

Sözleriyle gözlerim aynı anda doldu. "Lütfen, doğum günümü kutlama. Sizi tanıyalı çok olmuyor ve ben çocukluğumla ilgili tek bir şey hatırlamıyorum. Benim bir çocukluğum yok. Söylesene anne, iyi ki doğdum mu cidden?"

Ağır konuştuğumun farkında olarak kalkıp gittim. Yaptığım saygısızlıktı ama yaptıkları affedilebilecek bir şey değildi.

Ağlayarak odama geçtim, annem peşimden gelmemişti veya bir şey dememişti. Diyemezdi çünkü.

Instagrama girdim.
"NEY?"
Yanlışlıkla büyük tepki vermiştim, EFE İSTEK ATMIŞTI. Efe bana istem atmıştı.

rüzgarefe_ seni takip etmek istiyor.

Seni yerim çocuk, hesabımı isteyenlerin çoğuna vermiyorum nasıl buldun hesabımı?
İsteğini kabul edip sırıtarak şarkı açtım, odalar yalıtımlı olduğundan dolayı anneme ses gitmezdi.
Cassie- Long Way 2 Go açtım ve dans etmeye başladım.

İşte böyle aşık olursun aslanım.

Tüm enerjimi attıktan sonra hemen Gece'yi aradım.
"Gece, Efe bana istek attı!" Bağırarak söyleyince Gece gülmeye başladı. "Sen de sana aşık olduğunu düşünüyorsun değil mi?" dedi. Bozuntuya vermeden evet diye ekledim. Gülerek bir saate yakın konuştuk.

Annemden hala ses yoktu, ben de biraz zorunluluktan biraz da isteyerek derse oturdum.

Birkaç saat sonra kendimi yatağa bıraktım, çok yorulmuştum. Telefonu elime alıp Efe'nin profiline girdim. Çok güzel bir yüzü vardı. Hakkımda ne düşüneceğini umursamadan postlarının hepsini tek tek beğendim. Yerim ben bu çocuğu, şaka değil.

ruzgarefe_:

ruzgarefe_: oğlumla çok mutluyuz ❤️‍🩹bartuka_ ve diğer 372 kişi beğendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ruzgarefe_: oğlumla çok mutluyuz ❤️‍🩹
bartuka_ ve diğer 372 kişi beğendi.

bartuka_: oyyyyy yerim lan siziiii
gecedogann: @bartuka_  sen erkeksin kendine gel
bartuka_: @gecedogann niye hatırlattın ki simdi 😞

efeyeasigim1: tanisalim mi???
bartuka_: @efeyeasigim1 sana noluyor lan git işine hadi yallah
ruzgarefe_: @bartuka_ kısmetimi niye kapatıyorsun?

yorumlar devre dışı bırakıldı.

Gülümseyerek biraz daha hesabında dolaştıktan sonra anonimden gelen bildirimle hemen onun mesajına yöneldim.

gizli sapığımsı anonim aşığım: selam lavinnnn

gizli sapığımsı anonim aşığım: aslında yazacak bir şeyim yok ama sana yazmadan uyumak istemedim.

gizli sapığımsı anonim aşığım: güzel geceler <3

İçim ısınıyordu, sanırım beni sevdiğine inanabileceğim tek kişi tanımadığım biriydi. Garip olansa cidden beni sevdiğine inandığım gerçeğiydi. Onun mesajlarını görünce içim ısınıyordu. Bana verdiği mektuplar ve boynumdan çıkarmaya kıyamadığım kolyenin aramızda bir bağ yarattığına inanıyordum. Tabii belli ki bir geçmişimiz vardı, bilmediğim için onları saymayacaktım.

siz: iti uykulae anobim
(iyi uykular anonim)

siz: çok yırgunum gözümğn önünü göremiyoeum affet.
(çok yorgunum gözümün önünü göremiyorum affet)

gizli sapığımsı anonim aşığım: ŞQLEİQÖEQŞLEQŞÖSŞQŞSŞ

gizli sapığımsı anonim aşığım: çok tatlısın sen

gizli sapığımsı anonim aşığım: küçükken de öyleydin.

Bu konu açılınca kalbim ağırlaşıyordu o yüzden kalp attım ve sohbetten çıktım. "Lütfen yanlış anlama anonim, odun değilim." Kendi kendime fısıldayıp gözlerimi kapattım.

İlaçlarımı içmeyi tekrar unutmuştum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

geçmiş izleri silmezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin