Az a fránya víz
-Ezt meg kell ünnepelnünk. Grill parti? - kérdezi Liam.
-Tökéletes. - mondom.
Mielőtt hazaérnénk bemegyünk a boltba bevásárolni hozzá. Mmm, alkohol. És persze a hús. Meg zöldségek. Mmm alkohol.
-Najó, a mai este annyira be fogunk baszni, hogy reggelre filmszakadásunk lesz! WUHH! - kiált fel Louis.
Vett 3 tequilát, 2 Whiskeyt, és lesznek különböző koktélok is.
-Több a pia, mint a kaja. - jelentem ki nevetve.
-Hát, drága Liv. Ezt jól látod. - mondja Louis._
A tűz megrakva, pia előkészítve, zene bekapcsolva. Most spanyol zenéket hallgatunk, amire olyan igazán jó csípő ringatósat lehet táncolni.
Én nem igazán tervezem fullra leinni magam, a többiek annál inkább. Jó, talán még Harry annyira nem._
-Shakiraa! - ugrok fel, mert meghallom a kedvenc zeném.
Elkezdek hastáncolni, mire Harry úgy néz rám, mint aki rögtön fel akar falni.
-Jól nyomod csajszi! - kiáltja el magát a már most hullarészeg Louis.
-Gyertek ti is!! - kiáltom el magam.
Látom, hogy Harry habozik, hogy jöjjön e vagy sem, ezért odamegyek hozzá, majd felhúzom a székről.
Egymáshoz simulva ringatózunk tovább.
-Na, rendben, akkor szerintem itt kész van minden kaja! - mondja Niall, majd mindenki szedni kezdi a kisült húsokat._
Addig beszélgetünk, hogy besötétedik. A tűz még mindig ég, nagyon jó a hangulata.
-Elfogyott a víz, valaki hoz még? Bent van a konyhába! - szól Louis.
-Megyek. - mondom, majd el is indulok, hallom valaki lépteit magam mögött.
Felismerem. Harry az.
Iszik a poharából, addig én bemegyek a szobánkba, rendbe szedni magam, legalábbis a hajam.
Ajtócsukódás. Mély lélegzetek. Dior.
Megfordulok és egy ismerősen kemény mellkassal nézek farkasszemet.
-Annyira örülök, hogy itt vagy.
-Hidd el, nálam jobban senki nem örül. - mondom, majd megcsókolom.
Egyre intenzívebben kezdjük csókolni a másikat. Egyre hevesebben.
Harry felkap a kezébe. A combomról a keze, felcsúszik a fenekemre. Még erőteljesebben csókolózunk. Enyhén karmolom a hátát és a nyakát, majd dicséretképp a számba nyög. Felnyúl a pólóm alá, megfogja a melleimet, mire kitör belőlem egy nyögés.
Fél perc ebből és máris lángba borulok. Lüktetek a vágytól, a szükségtől, hogy most azonnal széttépjem a ruháinkat.
Nincsenek fékjeim: tehetetlenül hozzádörzsölöm magam.
-Annyira... - lihegi Harry, mintha már most félig elvesztette volna az eszét.
Nagy tenyere felkúszik a nyakamra, a fejemet kissé megdönti, pont jól. A nyelve a számban, az enyémhez préselődik.. Mocskos.. Ez nem egy sima csók... Ez valami mocskos... Obszcén.
Harry a falhoz nyom. De biztonságban érzem magam, mert nagy teste tart engem.
Harry rövid szoknyámat óvatosan feltűri, majd két ujjával lehúzza a bugyimat is.
Elkezdek mozogni az ujjain. Halk nyöszörgés tör fel belőlem.
-Ohh, igen, pont ott... Igen. - nyöszörgök, mire Harry gyorsítani kezd.
Valami hozzádörzsölődik a fenekemhez.
Nem, ez nem lehet az. Senkinek sincs ekkora?!
Szép lassan kihúzza belőlem 2 ujját, majd átkerülünk az ágyra. Letépem róla a pólót, ő is rólam az enyémet.
Kivesz egy óvszert a fiókból, felhelyezi majd, befejezi azt amit elkezdtünk.
A kezemmel az ágytámlát markolom, ő pedig a két karomat nyomja lefelé. De ez igenis az.. Neki tényleg ekkora... Szemöldökeit összehúzza, majd megnyalja az ajkait.
Hangosan felnyög.
-Tudod mióta várom ezt? - kérdezem.
-Tudom... Mindig is rólad fantáziáltam. A legkomolyabb pillanatokban is. - zihálja, majd megcsókol.
A hátát marom, parancsolva ezzel, hogy ne hagyja abba, majd felmordul, és mély nyöszörgés törik fel a torkából._
Már vagy 30 perce csak így fekszünk és egymást nézzük.
-Tudod mit? - kérdezi. - Ez volt életem legjobb szexe. - mondja, majd kifújja a levegőt reszketegen.
-Tudod mit? Nekem is.
Még egy csomó ideig beszélgetünk, majd valaki bejön a házba.
-Hahó! Hol vagytok? - ordít Zayn. - Ohh, sejtem. Na mindegy! A víz megvan! Gyerek ne legyen! - kiáltja, majd kimegy.
Mind a ketten elkezdünk rohadtul hangosan nevetni.-Még sosem éreztem ilyet. Ehhez foghatót. Harry ez egyszerűen... Te túl jó vagy...
-Azt mondod? - néz rám pimasz mosollyal.
-Azt. - mondom, majd ráharapok az alsó ajkamra.
Harry a semmiből előhúz egy párnát, és megüt vele.
-Haaaa! - kiáltok fel, majd mégegyszer megüt. - Najó! Harold, ez már háború! - kiáltom majd, én is elkezdem a párnámmal ütögetni.
Izmos karjaival egy pillanat alatt felkap, hogy az ölébe ültethessen, majd megragadja a derekam és csókolózni kezdünk.
-Bombák vagyunk. - mondja Harry, majd pisztolyt imitál az ujjaival.
-Azok, bizony! - mondom nevetve, majd újra megcsókol._
Nem sokkal később el is alszunk, gondolván, a többiek úgy is nemsokára jönnek.
Ez most nem csak egy álom volt. Ez maga volt a valóság. A legszebb valóság..
YOU ARE READING
Always You, Darling~ [BEFEJEZETT]
RomanceNiall és Olivia gyermekkori legjobb barátok. 21 évesek és még mindig tart az elválaszthatatlan barátságuk. Niall bemutatja Oliviának a bandát aminek a tagja, a One Directiont. Mindegyik tagnak szimpatikus elkezdenek vele kötődni.. Barátilag, akár sz...