Érzelgésből fogadás
Hamarabb kelek fel, mint Harry. Csak nézem ahogyan alszik. Annyira tökéletesen néz ki. Pár perc múlva fel is ébred, mintha érezné, hogy nézem.
-Jó reggelt, Liv. - mondja rekedt hangon, majd a kezével megkeresi a combom és ráhelyezi a tenyerét.
-Neked is jó reggelt, Haz. - mondom, majd felkelek és elindulok kifelé. - Jöhet egy kávé?
-Életet mentene. De tudod mitől ébrednék fel mégjobban? - néz rám kótyagos tekintettel, majd kacsint egyet.-Láttátok a cikkeket? - néz rám izgatottan Liam.
-Miféle cikkeket? - nyújtózkodik Harry.
-Tegnap egy rakás sajtós fotózott titeket. Az edzőterembe. Futás közben. Smárolás közben. - mondja Louis, majd felénk tolja a laptopot, hogy lássuk.
3db kép van a címlapon. Az egyiken egymás mellett futunk, a másodikon ölelkezünk az utcán, és a harmadikon... Na igen... Az öltözőbe nem csekkoltuk le, hogy van-e ablak. A harmadik fotón az látszik ahogy Harry és én eléggé közel vagyunk egymáshoz és még éppen nem csókolózunk, de a szánk már éppen összeér. Nyaktól lefelé már szerencsére nem látszunk, de ki lehet következtetni mit csináltunk. Ez már kezd kicsit sok lenni. Az még oké, hogy az utcán lefotóznak, de, hogy szex közben egy ablakból figyelnek? Az már kissé túlzás. Jó kis ingyen pornó a fotósnak.
-Baszki... - mondja Harry a kezét a szája elé téve.
-Szóval ti az edzőterembe is...? - néz ránk Zayn.
-Aha. - mondom ki könnyeden.
-Jó, de nehogy már még az legyen a probléma, hogy egy öltözőben szexeltünk. Ebben csak az a gáz, hogy valaki végig nézte és fotózta. Lehet többen is voltak. - mondja Harry a fejét fogva.
-"Harry és az újdonsült barátnője, lefotózva akció közben. Vajon hányan nézték végig? Vajon meddig tart ez a románc? A cikkben minden kiderül"... - olvasom fel a címlapot, majd elkezdek bele-beleolvasgatni.
-Olivia, inkább ne, ezt... - próbálja elhúzni Louis előlem a laptopot, de visszarántom.
Valószínűleg van benne valami és elolvasták. És ők nem akarják, hogy elolvassam.
-"Harry legújabb barátnője a színpadon került felfedésre. Vajon meddig fog tartani? Szerintünk 2-3 hétnél nem él tovább a dolog, Harryt ismerve. Nem egy túl kitartó, régimódi személyiség, szereti gyakran váltogatni barátnőit." - olvasom a cikket, majd kezd könnybe lábadni a szemem. - Minden esetre a rajongók őt szeretik eddig legjobban, bár elég erősen vetekszik Kendall Jenner-rel. A rajongók szerint, Liv és Harry együtt maradnak, de mindenki más szerint Harry vissza fog menni Kendall-hoz, mert... - csuklik el a hangom.
-Azt hiszem elmegyek kiszellőztetni a fejemet. - tolom el a gépet magam elől, majd kimegyek az ajtón. Mezítláb, pizsamában.
-Várj, Olivia! - ragadja meg a karom Harry.
-Kérlek, hadd gondolkodjak egy kicsit. - mondom, majd becsukom magam mögött az ajtót.
-Francba... - mondja Niall, majd megcsípi az orrnyergét.
-Nem lett volna szabad elolvasnia... - mondja Zayn.
-Faszomat!! - ordít Harry, majd beletúr a hajába.
-Le fog nyugodni, hagyjuk egy kicsit... - mondja Louis.
-Én nem akartam őt ennek kitenni... - magyarázza Harry.Ahogy kint gondolkodtam rajtunk rájöttem valamire. Amit nagyjából eddig is tudtam. Félek. Baromira félek. Félek attól, hogy egyszer vég lesz. Elhagynak. Mióta apa meghalt... Rettegek az új dolgoktól... Rettegek attól, hogy elveszítem azt a bizonyos dolgot. Ezért nem merek kötődni nagyon emberekhez. Semmihez nem merek kötődni. Egy kurva házi állatom sincs. Pont ezért. Mert aztán végig kell néznem, ahogy elhagynak...
Eddig nem tudtam, hogy Harry miért ilyen különleges számomra. Mostmár tudom. Amikor elkezdődött vele a dolog, nem gondoltam arra, hogy félek. Csak sodródtam. Könnyedén mentem arra amerre úgy éreztem, hogy mennem kell. Nem agyaltam. Csak élveztem. És most?
Most félek. Rettegek. Ezt a cikket olvasva én... Tudatosult bennem, hogy Harry egy sztár és olyan dolgok történnek vele, amit én lehet nem bírok. Nem készültem fel arra, hogy lefényképezik ahogyan szexelünk. Arra sem, hogy az exeivel újra "összehozzák". És még mennyi dolog van amire nem vagyok felkészülve...
Általában a félelem, hogy elhagynak annyira eluralkodik rajtam, hogy inkább én hagyom el őket először. Hogy nekem ne fájjon annyira, amikor elhagy...
Félek, hogy most is ez fog történni...-Hé, minden rendben? - ül le mellém Harry, majd a fejemet a vállára döntöm.
-Gondolkodtam. - mondom távolba meredő pillantással. - Harry, nekem ez túl sok. Én... nem bírom ezt. - mondom, majd könnybe lábad a szemem. Megint.
-Teljesen megértelek, Olivia. Teljesen.
-Harry, én csak... Te tényleg olyan típus vagy, aki élvezni szeretné az életet, igaz? - nézek rá.
-Igaz. - mondja, mintha szégyellné. Mert tudja mi következik ezután.
-Szóval ebből az következik, hogy nemsokára meg fogsz unni. Nem akarom, hogy fájjon. Érted? - nézek rá legyőzött tekintettel.
-Értem, Olivia. Értem... - néz lefelé.
-Harry. Elképesztő dolgokat érzek irántad. Nem várom el, hogy te is... Mert tudom, hogy te máshogy gondolkodsz, mint én. És nem akarlak "lekötelezni" - nevetem el magam fájdalmasan. - Nekem idő kell. És neked sem fog ártani. Gondolkodnunk kell a dolgokon. Kell egy kis szünet, hogy felkészülhessek lelkileg az efféle dolgokra, hogy tudjam őket kezelni... - mondom, majd nagy csend uralkodik el.
-Igazad van. Tényleg szükség lesz erre.
És ne hidd, hogy ettől nem ugyanazt érzem, mint eddig. Teljesen ugyanaz minden. De mind a kettőnknek jót fog ez tenni. Kicsit átgondolni a dolgokat...
Ugyanitt várlak vissza... - mondja, miközben visszapislogja a könnyeit, majd nyugtatóan rám mosolyog.
-Egy tapottat sem mozdulok. Tudod, hol keress. - mondom, majd rákacsintok.
Harry közelebb húz magához, majd egymásra hajtjuk a fejünket.
Tulajdonképpen ez nem olyan, mint egy szakítás... Ez egy legkevésbé várt dolog. A tegnapi énem ezt most nem hinné el. De nem vagyok igazán szomorú. Tudom, hogy visszatérünk egymáshoz. Érzem. Vissza fogunk térni. Hamarosan.Tovább beszélgetünk, a hangulat kezd kicsit jobbá változni.
-Fogadjunk, 2 hét múlva már minden a régi lesz. Olyan sokat nem bírunk ki egymás nélkül. - mondja Harry.
-Fogadjunk. - nyújtom a kezem. - Fogjuk ezt az egészet fel úgy, mint egy kis fogadást. Azért annyira nem kell komolyan venni. - kacsintok rá, majd kezet fogunk.
-Rendben, Elvtárs. Ez egy remek ötlet.
-2 hét. Annyi pont elég. Lesz időnk átgondolni, megfontolni a dolgokat, ugyanakkor megnézzük mennyit bírunk ki egymás nélkül.
-Tökéletes terv. Akkor tulajdonképpen ez csak egy fogadás? - néz rám kissé úgy, mint egy gyerek.
-Tulajdonképpen igen. Ez egy fogadás. Mennyit bírunk ki egymás nélkül. Az időtartama 2 hét. Kiderül mennyire komolyak az érzéseink. Egy teszt. Amin vagy átmegyünk vagy nem. Ha simán kibírjuk egymás nélkül, akkor az nem jelent túl jót.
-És mi lesz a tét? - kérdezi.
-Döntsenek a fiúk! Ha nem bírjuk ki a 2 hetet, adnak valami feladatot.
-Feltételek, szabályok?
-Ami egy kapcsolatban megcsalásnak számít az mehet. Csók, szex. Bármi. De amint esetleg újra visszatalálunk egymáshoz véget kell vetni neki. Ha visszatérünk egymáshoz. Egymással fogunk aludni, mivel már eddig is úgy aludtunk. Gondolom ez Neked sem probléma. Ugyanúgy beszélgethetünk meg minden, ez nem akadályoz semmiben.- magyarázom, mintha ez annyira kis dolog lenne.
-Rendben. Tehát ugyanaz lesz, mint eddig, csak szex nélkül. - mondja Harry, olyan tipikus villany körtés gondolkodással.
-Pontosan. Sok sikert, Nemezis. - mondom, majd kacsintok.
-Sok sikert neked is, Nemezis. - mondja, majd felkelünk a földről.-Na, mire jutottatok? - néz ránk Liam.
-Ne lepődjetek meg, csak a szokásos spontaneitás, ami tőlünk megszokott. - támaszkodik le Harry.
-Fogadtunk. Mennyit bírunk a másik nélkül, 2 hét lesz, ami alatt gondolkodunk, meg ilyenek. - magyarázom.
-Igazából ez szuper ötlet!! - kiált fel izgatottan Louis.
-Ezt tényleg jól kitaláltátok! - mondja Zayn.
-A tétben nem tudtunk kiegyezni, ezért, ha megszegése a fogadást, meg kell tennünk azt, amit ti mondtok most. - hadarom el.
-Nekem van egy jó ötletem! Kilakoltatunk! - mondja Niall, majd mindenki értetlenül néz rá, Harry kuncogni kezd.
-Nem. Van egy jobb ötletem! Felveszitek egymás ruháit, és abban lemossátok mindannyiunk kocsiját! Kis szivaccsal! - mondja Louis, majd elkezdi imitálni ahogy törli a kocsit a szivaccsal.
-Na ez! Ez a nyerő! - mondja Zayn.
-Ez lesz a feladatotok. - mondja Liam, majd Harryvel kínos pillantást vetünk a másikra.
Kissé abszurd. De pont ezért vagyok benne! Nem hiszem, hogy sokáig fogjuk bírni... De pont ezért ilyen szuper! Mert nem vesszük annyira komolyan! Mind a ketten kissé kattant személyiségek vagyunk, szóval ez most pont kapóra jön! Sok sikert Nekünk!
YOU ARE READING
Always You, Darling~ [BEFEJEZETT]
RomanceNiall és Olivia gyermekkori legjobb barátok. 21 évesek és még mindig tart az elválaszthatatlan barátságuk. Niall bemutatja Oliviának a bandát aminek a tagja, a One Directiont. Mindegyik tagnak szimpatikus elkezdenek vele kötődni.. Barátilag, akár sz...