Tizenharmadik Fejezet

1 0 0
                                    

A határ a csillagos ég

12 nappal később..

Eltelt jóóó pár nap, és a szomorú, hogy holnap itt kell hagynom ezt az egészet.
Képtelen vagyok rá egyszerűen..
Azóta nem volt semmi különös változás Harryvel, még mindig együtt alszunk, és azóta nem is szoktunk nagyon lelkizni, inkább hülyülünk. Rájöttem, hogy Harry konkrétan ugyanolyan bolond, mint én. Teljesen.

-Nekünk ma lesz egy interjúnk, hamarosan el kellene indulni. - mondja Harry. - Olivia, te maradsz vagy jössz. Tudom, hogy nincs semmi dolgod, ha van kedved gyere el. - mondja Harry.
-Rendben, akkor elmegyek. - mondom, majd rákacsintok.
-Olivia, kitaláltam valamit. Mondd meg a családodnak, hogy itt akarsz maradni. 21 éves vagy. Felnőtt nő. Azt teszel amit csak akarsz. - magyarázza Niall.
-Jó, én ezt értem és ez nem rossz ötlet, de ugyanúgy csak kevés pénzem van, munkám továbbra sincsen, így még lakásom sem. - mondom, majd hátradőlök a kanapén és elkezdem a halántékomat masszírozni.
-Ezt most komolyan gondoltad?! - néz rám úgy Zayn, mintha valami oltári nagy baromságot mondtam volna, majd ugyanilyen pillantással nézek a többiekre, hogy mégis mi a fene van.
-Na figyelj akkor - mutatja az ujján Harry - pénzed majd lesz, ahogy munkád is. Kerítek neked valami szuper kis munkát, lakásod pedig lesz, mert velünk fogsz lakni. - mondja Harry.
-Ilyen egyszerű. - mondja Louis.
-De nem akarok folyton a nyakatokba lógni! - mondom.
-Nem vagy teher, örülünk, hogy itt vagy. - mondja Harry, mosolyog, majd megsimogatja a hátam.
-Harry jól mondja. Ennyi az egész. - mondja Liam.
-Állandóan máshol vagytok. Turnéztok. Megvan a saját gondotok. Gondoljatok bele, mindig veletek lenne egy lány. Biztos szeretnétek, hogy a lábatok alatt legyek mindig? - kérdezem aggódva.
-Hát, én örülnék ha ott lennél. - néz rám Harry, majd ráharap az alsó ajkára. Niall oldalba böki.
-Hidd el, nem zavarsz. Amúgy is annyira gyakran nem járkálunk. Itt leszünk még Los Angelesben 3 napig. Utána London. - mondja Harry.
-Ráadásul akkor még majd meg is látogathatnád a családod! - mondja Louis.
-Na jó, akkor... valakinek muszáj lesz eljönnie velem, hogy megmondjam nekik, hogy maradok!! - kiáltok fel.
-Juhuuu! - kiált fel Harry, majd a magasba emel és megölel.
-Szupeeer! - kiált fel Zayn.
-Jajj de jóóó, imádni fogod minden egyes percét!! - mondja Niall, majd ő is megölel.
-Örülünk, hogy maradsz, és egy percig se gondold azt többször, hogy zavarsz!! - mondja Louis, majd ő is megölel.
-Most viszont induljunk Katyhez. Ő fog minket meginterjúvolni. - mondja Harry.

_

-Jó, Srácok, akkor. Nagyon szuperek vagytok, a zenéitek egyszerűen fantasztikusak!
-Köszönjük! - mondja Harry.
-Szóval, most mondjátok el egy olyan dolgot ami mostanában boldoggá tett titeket! Ami jó dolog volt! - mondja Katy.
-A legjobb barátom, és most már a többiek is eléggé jóban vannak vele, itt nyaral Los Angelesben, és régóta most találkoztam vele először. Maradni fog velünk itt, jön velünk a turnékra meg minden. Egyébként most is itt van! - mondja Niall.
-Igen, láttam is! - Gyönyörű lány! - súgja oda Katy nekik.
-Igen, az. - mondja Harry. - Abszolút, a drogtesztem negatív lett! - kiált fel Harry, mire mindenki nevetni kezd.
-Oh, Harry, hát ennek igazán örülünk! - mondja nevetve Katy.
-Rendben. Következő kérdés. Mit tartotok szexinek egy lányon? Mi az ami olyan "uuhhh, de jól néz ki!" ? - kérdezi Katy.
-Én nem egy-egy dolgot szoktam kiemelni, mindenkin mást tartok szexinek. - jelenti ki Harry.
A következő kérdésre viszont szerintem nem számított. XD
-Rendben. A mostani barátnődön mit tartasz szexinek? - szegezi Harryhez a kérdést.
Mindenki elkezd nevetni, Harry is nevet, vagy csak inkább mosolyog, de nagyon, miközben az alsó ajkát nyalja.
-Na, Harry, hallgatunk. - mondja Niall.
Már a szemünk se rebben, ahogy hazudunk arról, hogy mi van köztünk.
-Benne mindent szexinek tartok. De leginkább a szeme, a csípője, a mosolya és a hasa.. Azok nagyon szexik. - mondja Harry bólogatva, mintha magával beszélgetne.
-Szerintem egy lányon nagyon szexi amikor convers cipő van rajta és hosszú ruha. - mondja Louis.
-Uhh, igen az annyira szexi. - mondja Niall.
-Hát ez szuper! Rendben Srácok, akkor szerintem mára végeztünk! - mondja, Katy, majd felkel a székéről.
Mindegyikük feláll, majd kimegy Katy után megnézni a felvételeket. Harry viszont bejön hozzám.
-Na mizuuujs? - állok fel a padról.
-Semmi különös, vicces volt, hülyültünk, mint mindig. - mondja, majd közelebb jön és a kezemet a nyaka köré fonom.
-Ma lesz koncertünk, tudod. Eléneklem a Fine Line-t. - mondja mosolyogva.
-Szuper, egyértelműen ott a helyem. - mondom, majd megölelem.
-Most is sírni fogsz? - kérdezi, miközben a fejemet a mellkasán pihentetem.
-Még nem döntöttem el. - kuncogok.
-Értem, hát, ha sírni fogsz kénytelen leszek lemenni és megvígasztalni téged.
-Szerintem nem élnénk túl, a rajongók szétszednének! Először téged, utána engem. - mondom, majd annyi időre felnézek, hogy rámosolyoghassak.
-Igazad lehet...
-Amikor a színpadon vagy - szünet - olyan távolinak tűnsz.. Tudom hülyeség, de olyan fura, hogy most itt vagyunk és ölelkezünk, viszont ott meg mintha idegenek lennénk. Lehet a sok rajongó miatt van, de olyan furcsa.. - mondom, majd megfogom a karját, amivel a hátam simogatja.
-Hé, Olivia. - fogja a kezébe az arcom - Ha te ezt gondolod, ne félj kimondani. Nem hülyeség. Ez a véleményed. - néz a szemembe. - Ezt most jól jegyezd meg: Előttem lehetsz bárki! Katy Perry, Lady Gaga, Justin Bieber, vagy Erzsébet királynő. Esetleg pókember. - nevetjük el magunkat - Én elfogadlak. Mert fontos vagy nekem. És, mert tudom milyen rossz megfelelni. Nem kell megfelelned. Senkinek. Pont te mondtad nekem, hogy önmagad légy, mindig minden esetben! Most fogadd meg tőlem a saját tanácsod!
-Jó, de ki vagyok én? - nézek rá.
-Bárki, amihez kedved van. Aki csak akarsz lenni. A határ a csillagos ég. - mondja, majd homlokon puszil.

Always You, Darling~ [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora