8 Martie

59 1 0
                                    

     Cateodata cred ca la mine e problema  , cred ca am prea multe vise , fantezii , cosmaruri si paranoia in cap  pentru a mai fi fericita ... Nu stiu cand am fost vrodata fericita, dar stiu ca Tu  mi-ai adus multe zambete pe fata .Nustiu cine e devina  poate cu siguranta eu !>Dar de unde  sa imi dau seama daca tu  nu vrei sa vorbesti cu mine? De unde sa imi dau seama daca  mai merita sa caut fericirea in ochii tai daca  tu m-a respingi ? De unde sa imi dau seama daca  te mai iubesc daca prin fata mea trec doar fractiuni de secunde cu clipe murdare si cateva sperante  orbite de soare ? De unde sa stiu daca eu sunt problema daca tota lumea  tace ? De unde sa stiu ca ti-am facut rau cand  tu esti indiferent . 

    Asa si acuma ce sa fac sa mor ? Crede-ma scumpule daca  mi-ar zice cineva ca daca  ma pun in pat si inchiid ochii am sa mor , nas ezita, pentru  ce ? Daca nimeni nu imi ziice unde am gresit cu adevarat . As vrea sa  pot macar sa te mai privesc in ochii cum o faceam  demult ,  dar dece nu imi dai ocazia asta ? Dece nu  vrei sa ma inveti cum sa  m-a schimb , dece nu ma inveti cum sa  te iubesc . De ce imi aratai mereu partea ta intunecata napasanduti ce lasi in urma . De ce a trebuit sa ne intalnim ?! Dece a trebuit sa fie  cum e acuma ?

     Stii foarte bine ca  nu imi pot lasa  demonii in pace ,stii foarte bine ca traiesc in lumea mea cu parerile mele , cu zambetele mele, cu tipetele mele , CU FITELE MELE , si cu ochii tai . Poti incerca  ?hai te rog , riscate si incearca sa m-a schimbi invata-ma cum sa fiu dinou fericita .Stii foarte bine ca povestea noastra a inceput ca fiind o gluma si  acuma se termina ca fiind o drama .

Imi pare rau nam cum sa renunt la veninul meu , la cosmarurile din capu meu , la tigarile mele , la  spiritele ce vin si pleaca din  trupul meu , la Dumnezeu , la scriis , la rugaciiuni , la dorintele mele sinucigase , la tine . Eu am renuntat la  mine din momentul in care am zis primul te iubesc stiu ca poate  vorbele mele , faptele mele , gesturile mele , nu zic asta dar eu chiar am renuntat  la mine . 

Crede-ma n-am dece sa mint   aici , nam dece sa ma mint . Dar am dece sa fiu trista , sa plang , sa MOR  :).

Povesti spuse la tigaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum