yargılayacaksanız lütfen gelmeden gidin 😭🙏🏼
üstünde çok uzun süre düşünerek yazdığım hikayemdeki maymun karakterlerinin kişiliklerini bilmek istersiniz diye düşünerek ortaya çıkardığım bir bölüm.Şebekgiller Mahalle Sakinleri
Tamarincan Dede : En az 80 yaşlarında saygısızlığa dayanamaz, mahallede bir sorun çıktığında ilk ona danışmalısınız çünkü o mahallenin en yaşlısı ve bilgesidir, o her şeyi bilir. Torunları ya da dedeleri hakkında hiçbir kayıtlı bilgi yoktur, Şebekgiller Mahallesine hangi kabileden geldiği büyük bir sırdır.
Goril Bay Abi : Mahallenin ağır abisidir, kısa paça dar pantalondan başka bir şey giymeyi bilmez, kendisine özgü muz ağacından yapılmış tesbihi var!
Uzun Burunlu Laz Esnaf : Mahallede her boka atlayıp şive yaparak konuşmak sadece ona özgü bir harekettir, onunla bulunduğunuz bir sohbette bir gram zeka belirtisi beklememelisiniz çünkü o laz!!!!
Habeş Maymunu : Mahalledeki ergenliğini ağır geçiren ve kendini aşırı gizemli sanan emo gençtir, onu iyi ya da kötü eleştirsenizde umursamaz çünkü kendisini anlayan tek bir kişi bile olacağına inancı yoktur, sadece kardeşi velet şempanze ile iyi geçinir ve ona bulaşmak istemezsiniz çünkü büyü yapmayı biliyor!!!!!!
Mandrill Gaymunu : Mahalleye çok uzaklardan gelip behsedemediği özel sebeplerden dolayı yerleşmiştir, tek başına yaşamaktadır. Yan binasında goril bay abi yaşar ve sık sık laf dalaşına girerler. Pasif olduğunu poposunun renginden bile belli ediyor, mahallenin hafif abisidir, dediği her şey ona göre doğrudur çünkü ayol demeden cümleye başlamaz!!!
Hamadryas Güvenlik Kamerası : Mahallenin aklını oynatmış ve hiçbir şeye faydası olmayan balkonda röntgencilikten başka bir şey yapmayan beyaz saçlı teyzesidir, hayatın en çok onu yıprattığını düşündüğü için onunla laf dalaşına girmemelisiniz çünkü o her şeyin en doğrusunu bilir!!!
Mangal Ustası Orangutan : Mahallenin sevecen boşboğazlı doblocu eniştesidir, mangal yapmayı sadece bu bilir bilen başkası varsa da üremeden nesillerini yok eder çünkü sadece ve sadece mangal ustası orangutan mangal yapmak zorunda. Çok tatlıdır, onu bolca sevin ama çokta sevmeyin mahallenin aklını oynatmış teyzesiyle evli olduğu için onunda mentalleri yerinde değil ve ne dediğinin farkında olmadığı için bazen cok kırıcı olabiliyor 😔 ona acımaktan başka elimizden gelen bir şey yok...
Velet Şempanze : Akşam ezanına kadar sokaklarda durur, 1 metre boyuna güvenip taklacı güvercin edasıyla kimseye çaktırmadan uzun burunlu laz esnafın bakkalından çikolata çalar. Bu yüzden velet şempanzenin babası, mangal ustası orangutan ile uzun burunlu laz esnaf arasında muz davası vardır. Ondan uzak durun çünkü uyuz olma ihtimali çok yüksek!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şebekgiller Mahallesi
Fantasymangal ustasi orangutan babamin mirasi 2010 model doblom ile evlenmek gibi planlarim vardi...