Bir sonraki gün okula gittiklerinde birbirleriyle konuşmadılar. Chris için çok sıkıcı geçmişti o gün. Eve gittiklerinde Seungmine yazdı hemen. Daha fazla bekleyemedi çünkü. Okulun yolunda, okulda, eve dönüş yolunda aklında hep o vardı. Aklından çıkmasınıda istemiyordu. Kira ödemeden kalbinde yaşıyordu Seungmin.
~
Chris:
Seungmin nasılsın?
Eve geçtin mi?
Çok özledim seni konuşalım mı biraz?
Seungmin:
Chris.
Sen çok salaksın.
Biri seni takip etse asla anlamazsın. Kapıyı aç.
Chris şaşırmıştı. Hemde çok. Camdan baktığında Seungmin gerçektende oradaydı. Onu hiç bekletmedi. Hava soğuktu çünkü. İçeri aldı onu hemen. Sıcak bir kahve yapıp Seungmine verdi ve konuşmaya başladılar.
~
Chris:
Ee.. Beni neden evime kadar takip ettin?
Seungmin:
Sabahtan beri konuşamıyoruz deli. Özledim bende seni.
Hem sen özlemedin mi? İstersen gidebilirim.
Seungmin Chris ile nasıl oynayacağını biliyordu. Chris bu sözün istine atladı hemen.
Chris:
Hayır!
Yani gitme. Seni bir daha kaybedemem. O hissi bir kere yaşadım ve mümkünse birdaha olmasını istemiyorum.
Gözleri dolmaya başladı Chris'in. Seungmin sandalyeden kalktı. Chris'e doğru yöneldi ve şöyle dedi.
Seungmin:
Hayır Chris. O duyguyu bende yaşadım ve bir daha olmayacak. Sana söz veriyorum. Bunu ikimizden biri yaparsa kendimi affetmem.
Chris:
Öyle bir şey olduğunda ben kendimi affedermiyim sanıyorsun?
~
Seungmin, Chris'e sarıldı. Chris bırakmak istemedi Seungmini. Seungminde aynı hissetmiş olmalıki Chris'i bırakmadı o da. Birbirlerini çok seviyorlardı.
~
Saatin çok geç olduğunu fark etti Seungmin.
Seungmin:
Eve gitsem iyi olur. Babam çok kızar yoksa.
Chris:
Bırakmam, bırakmayacağımda. Bugün benimle duracaksın.
Seungmin:
Ama Chr-
Chris:
Şşt.. Anı bozma. Babanlarla ben sonra konuşurum.
O gece Seungmin Chris'in evinde uyudu. Geçirdiği en güzel geceydi. Efendim? Hayır hayır. Aklınıza kötü şeyler gelmesin. Tatlı şeylerden bahsediyoruz burada. Mesela Chris'in Seungmin uyanmaması için kolunu kıpırdatamaması, ama Seungminin zaten uyanık olduğunu bilmemesi gibi. Sabah olduğunda Seungmini telefonunda babasından ve annesinden gelen bir sürü cevapsız arama vardı. Geri aramadı onları. Sadece ablasının yazdığına baktı.
Ablam <3:
Seungmin. Annemlere proje için kütüphaneye gitti çok yoruluduğu için uyuya kaldı dedim. Ne haltlar karıştırdığını ben biliyorum. Eve geldiğinde rolü bozma senin le konuşacağız sonra.
Ablasından böyle bir mesajgörmek Seungmini korkutmuştu. Ablası ona hiç kızmamıştı. Ama bu mesajta çok kızgın görünüyordu. Eve gitmeye artık daha çok korkmaya başladı. Chris daha uyanmamıştı. Ona bir şey söylemeden evden çıkmak istemiyordu. O yüzden zamanın geçmesi için kahvaltı hazırladı. Chris hala uyanmamıştı. Artık onu uyandırmak zorunda kalmıştı çünkü yemek soğuyacaktı. Chris uyandığında duyduğu bu kokuya hayran kaldı. Seungmin'in yemeğini ilk defa yiyecekti. Bu güzel ellerin ne kadar güzel yemek yapabileceğini görebilecekti sonunda. Kahvaltılarını yaptılar. Chris çok sevmişti Seungminin yaptığı kahvaltıyı. Teşekkür etti ona. Seungmin sessiz kaldı.
~
Chris:
Seungmin. Bir sıkıntı mı var? Ben uyurken bir şey mi oldu?
Seungmin:
Aslında evet Chris oldu. Babamlar beni yüzlerce kez aramış. Ablam olayları öğrenmiş. Benim büyük ihtimalle burada olduğumuda biliyor. Eve gitmek istemiyorum. Ama illa gideceğim o yere. Ablamdan bana bu kadar sert bir tavır ile yazmasını beklemezdim. Babamdan daha çok korkuttu beni.
Chris:
Seungmin.. Özür dilerim. Dün gece kalman için ben ısrar ettim. Eğer bıraksaydım şuan sende evde olacaktın ve bunlar yaşanmamış olacaktı. Ablan sana hiç kızmayacaktı. Ben çok özür diliyorum.
Seungmin:
Hey, öyle deme hem sen beni orada bıraksaydın ben bırakmazdım. Senin yanında kalmak istiyordum yani. Burada tek suçlu olan sen değilsin. İkimiziz.
Chris:
Okula gitmeyelim.
Seungmin:
Pardon?
Chris:
Duydun beni Seungmin. Gitmeyelim bugün okula. Okulda seni diğerlerinden saklamayı istemiyorum. Zaten önemli dersler yok bugün. Son sınavımızı geçen hafta verdik. Sömestr tatilinede çok az kaldı. Öğretmenler ders işlemiyorlar. Gitmenin bir mantığı yok.
Seungmin:
Aslında sende bir yerde haklısın. Bende seni saklamayı sevmiyorum. O zaman birbirimize bir söz verelim. Sömestr tatilinden sonra bu ilişkiyi gizli tutmak yok. Tamam mı?
Chris:
Tamam Seungmin. Benim için uyar. Sen nasıl istersen. Senin istediğin herşeyi yaparım ben.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Merhaba arkadaşlarr bu bölüm bi tık kısa oldu. Moralim şuan pek yerinde değil özür dilerim hepinizden ama diğer bölümü biraz daha uzun yapmaya çalışırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ChanMin - Görünenden Daha Fazlası
FanfictionChris ve Seungmin çok yakın arkadaşlardır. Yani en azından arkadaşları öyle sanıyordur. Arkadaş grubu içinde Seungmin ve Chris gizli bir ilişki içindedir. Bunu kimse bilmiyordur. Acaba öğrenen olacak mı?