Başından Beri Böyle Miydik?

27 2 1
                                    


Aralarında neler geçtiğini bilmeyen Chris ve Seungmin hergün ki gibi okulda buluşurlar. Seungminin gülümsemesi Chris'in kalbini ısıtır. Gülümser o da cevap olarak. Sınıfa çıktıklarında Hyunjin ve Changbin onları beklemektedir. Selamlaşırlar ve her sabah konuştukları konular hakkında sohbet etmeye başlarlar...

Chris:
Ee neler yaptınız dün akşam? Changbin sen gece geç saatlere kadar aktiftin ilk sana sorayım.

Changbin:
Ne yapayim be oyuna dalmışım gitmişim o saate kadar. Zaten uyuyamadımda. Sizler neler yaptınız?

Seungmin:
Ben mışıl mışıl uyudum valla. Rüya falanda gördüm. Hatta çok güzeldi rüyam. İsterseniz anlatayım. Şimdi şöyle ba-

Hyunjin:
Onu boşverinde dün aldım bu ceketi nasıl olmuş? Üstüme yakışmış mı?

Seungmin:
Hmm-hm yakışmış. Neyse ben dün işlediğimiz konu üzerinden tekrar geçeceğim. Bir şey lazım olursa arka bahçedeyim.

Arka bahçede toplanırdı 8'li grup her tenefüs. Diğerleri giremiyordu oraya. Belirli kişilerdi sadece. 8'li arkadaş grubu ve onların yakınları. Oraya gitmişti o gün Seungmin yalan söyleyerek. Öfke ve hüzün duygusunu ilk defa aynı anda tatmıştı o gün. 5 dakika sonra Chris'in sesi duyuldu.

Chris:
Hey Seungmin, defterini sınıfta unutmuşsun. Deftersiz nasıl tekrar yapacaksan. *Gülmeye başladı cümlesini bitirince*

Seungmin:
Ahah gerçekten unutmuşum. Zil çalmadan hemen okurum diye çıktım. O anki telaşla kalemliğimi alıp defteri unutmuşum.

Chris:
*Bankta Seungminin yanına oturur.* Seungmin, buraya ikimizde ders çalışmak için gelmediğini biliyoruz. Bak grup içinde en yakın sadece biz ikimiz varız. Diğerleri belki gidebilir ama ben ve sen her zaman bu gruptaydık be öyle de olacağız. Lütfen eğer kötü birşey hissediyorsan söyle, birlikte üzülelim. Aynı mutlu günlerde birlikte güldüğümüz gibi...

Seungminin yanaklarından süzülen gözyaşını sildi Chris. Ağlamaması için uyardı onu. Okulda yapmaman gerekir bunu. Kendini güçsüz gösterme. Diyerek tembihledi. Seungmin onun için gülmeye çalıştı ve şunları söyledi.

Seungmin:
Ben sadece anlamıyorum. Kalbim çok farklı şekilde hareket ediyor, beynim farklı. Kontrol edemiyorum onları. Toret sendromu gibi ani bir fikir geliyor ve daha düşünme fırsatı bulamadan yapmış olarak buluyorum kendimi. "Kalbini veya beynini dinlemek çok zor, ikiside içeride kavga ediyor. O kavgayı ayırabildiğin gün kendini sevmeye başladığın gündür." Diye okumuştum bir yerde. O kavgayı 17 senedir durduramadım. Tek başıma denedim, çabaladım ama olmadı. Artık yardım etmesi gerek birinin. Yoksa bu kavga tek bir kişinin sonlandırabileceği bir şey gibi durmuyor.

Seungminin gözlerinin içine baktı Chris. Onu bu halde görmeyi hiç düşünmüyordu. Grubun en mutlusu, en neşelisiydi o. Onu o gün o şekilde görünce birşeylerin ters gittiğini anladı. Ona orada sımsıkı sarılmak ve birdaha bırakmamak istedi. Sarıldı da fakat bu sarılma çok kısa sürmüştü. Çünkü zilin çaldığını duydular.

~

Chris okul çıkışında Seungmini sahile çağırdı. Seungmin kabul etti. Sahilde çimeliğe oturdular ve konuşmaya başladılar.

Chris:
Bugün neler olduğunu anlatmak ister misin?

Seungmin:
Bilmiyorum Chris. İçimde bir his anlat seni sadece o dinler diğer bir his ise ona anlattıktan sonra ne olacak bütün sorunların birden çözülmeyecek diyor.

Chris:
Belki içindeki seslerin ikiside doğrudur. Ama bu benim senin için hep burada olamayacağımı göstermez. Ben seni seviyorum Seungmin. Senin incinmemi istemem. Seni üzen şeyden kurtarmak için ne gerekiyorsa yapmam gerekir. Sen benim hayatımda en değer verdiğim şeysin.

Chris'in böyle konuşması Seungmini sevindirmişti. Ağlamaya başladı. Kafasını kaldırdığında Chris'in kollarını açtığını gördü. Sarıldı Chris'e. Hayatında hiç bu kadar huzurlu hissetmemişti. Hep bu kolların içinde durmak istiyordu.

Chris'in aklı çok karışmıştı. Binlerce şey geçiyordu aklından. Ama bir şey büyüdü koskaca zihninde. Sadece 2 kelime. Diğer düşünceleri geride bıraktı. Chris sadece ona odaklandı. O 2 kelime ne miydi?

Onu öp.

~~~~


Merhaba! Bu Fic'i eski bir hesabımdan aldım fakat hesabın şifresini unuttuğum için oraya geri yazamıyorum artık buradan devam edeceğizz!!

ChanMin - Görünenden Daha FazlasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin