Oliver , her geçen gün daha fazla huysuzlanıyor , asileşiyor . Neden böyle oldu bilmiyorum . 1 yaş sendromu falan mı acaba ? Evde kırılmadık eşya kalmadı He içeride bir tane vazo vardı . ( içeriden bir gürültü gelir ) . He evet o da kırıldı şimdi ! Ve maalesef , memnun edemiyoruz da Oliver ' ı . Ne istese alıyoruz ama o hala çekmece, dolap , tencere , vazo vs. vs. şeylerle meşgul . Yürümeyi öğrendi arkadaş ... Neyse daha fazla kötü şey söyleyip sizi de yormayayım .
Michael desen ayrı bir alem . İşini bırakıp , sıkı durun , ROCK GRUBU kurmak istiyormuş ! Şaka gibi ... Şu aralar radyolarda çok duyulan 5SOS'a özendi herhalde :) Ama laf aramızda , ordaki vokal yapan Luke da kötü çocuk değiş yani ! Ama Dünya Ahiret kardeşimdir :D
Bana gelirsek .... eee ..... YORULDUM ! Cidden yo-rul-dum . Bitik düştüm . Mesleğime de geri dönemiyorum Oliver var . Öyle evde '' hanım hanımcık '' ev hanımını oynuyorum anlayacağın .
Acaba bakıcı tutsam mı ? Oliver'a iyi bakabilir mi ? Ona zarar gelir mi ? Aylık gelirimizi sarsar mı ? Şu zamanda bakıcılara güvenilir mi ? Of ...Bunları derken çalan kapının sesiyle irkildim . Saate baktım . 14.59 .. Michael gelmiş olamaz . Çok erken . Kim ? Kapıyı açtım ve remen kanım dondu . Michael , yanında birkaç punk adamla eve geldi . Yanlarında gitar , mikrofon vb. şeyler vardı . Dip not : Gelen adamların saçlarının renkelri sırayla : Yeşil , Mor ve maviydi ... Michael ise halinden memnun üzerini değiştirip geldi bana tek kelime etmeden . Acaba beni neler bekliyor ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimi Tut
RomansaMichael ve Rachel arasında geçen soluksuz bir aşk hikayesi ... Süpriz bir olay ve dünyarı başlarına yıkılır !