'Yaramazlık mı istiyorsun Kim?' (🔞)

293 19 17
                                    

'Birdaha bu havada bir yere çıkmayacağım' dedi iç çekerek Lisa. Akşam annesiyle gezmeye gitmiş hava sıcak olduğu için geldiğine lanet etmişti. Koltuğa oturup dinlenmiş birkaç meyve doğrayıp televizyon izlemeye başlamıştı. Sevgilisinin evde olduğunu hatırlamıştı. Jisoo birkaç saat önce Rose'nin evine gideceğini Jennie'nin de onlarda kalacağını söylemişti. Tam kapıya bakıp seslenecekken kapıdan içeriye giren Jennie ile duraksadı. Pembe ve desenli iç çamaşırlar Lisa'ya sırıtıyordu.


'Yaramazlık mı istiyorsun Kim?'


"Ne anlarsan o Manobal~"


Jennie yavaşça sevgilisine yaklaşmış bir çırpıda kucağına yerleşmişti. Elleri omuzlarına giderken Lisa'nın elleri ise Jennie'nin kalçasına gitmişti. Jennie yavaş hareketlerle Lisa'ya sürtündü. Lisa'nın derin bir inleme bırakmasıyla sırıttı ve hızlandı. Lisa dayanamayarak kucağındaki yaramazla -Ne kadar zorlanmış olsa da- hızla yatak odasına götürmüş sırtını yavaşça yatakla buluşturdu.


Jennie'nin altında arzuyla ona bakmasıyla dudağına yapıştı. Lisa'nın dudakların Jennie'nin alt dudaklarıyla uğraşırken elleri rahat durmuyor. Aklına her seferinde olduğu gibi vücudunu ezberliyordu. Elleri kalçasına gidince sert bir şaplaj atmış ağzına inleyen kızla sırıtmıştı. Dudaklarından ayrılıp yüzüne baktı. Kızaran dudakları ona zevk verirken dudakları bu sefer boynunu hedef aldı. Jennie Lisa'nın üstündeki tişörtü çıkarmaya çalışırken boynuna bırakılan sert öpücükler buna engek oluyordu. Lisa Jennie'nin istediğini anlayıp hızlıca üstünü çıkarmış eşofmannını da çıkarınca ikiside iç çamaşırla kalmıştı. Jennie yavaşça Lisa'nın altından kalkmış hızla çekmecede olan takma titreşimli penisi almış Lisa'ya bakmıştı. Lisa onu nerde bulduğunu umursamadan yatağa tekrar uzanan Jennie'nin altını çıkarmış penisi yavaşça vajinasına sürtmüştü. Jennie inleyerek başını geriye atmış Lisa'ya daha fazlasını istediğini söylemişti. Lisa ilk önce orta parmağını Jennie'nin içine göndermiş yeterli gelmeyince ardından iki parmağını yerleştirmişti.

İçinde olan üç parmakla zevk alan Jennie'nin dudağına minik bir öpücük kondurmuş parmaklarıyla gel-git yapıyordu. Titreşimli penisi açıp kendi vajinasına koydu. Odada sadece ikisinin inlemesi duyuluyordu. İkisininde boşlamasına yakın Jennie Lisa'nın vajinasına sürtündü. Penisi çıkarıp daha rahat sürtünmeye başladı. Hızlarını artırırken en sonunda ikiside derin bir inleme bırakıp boşaldılar. Yorgun oldukları için yataktaki pozisyonlarını umursamayıp birkaç dakika dinlendiler.


Lisa kalkıp Jennie'yi yine zorlanarak kucağına aldı ve banyoya gittiler. Suyu uyhun sıcaklığa aldı ve başını göğsüne koyan sevgilisinin saçlarına öpücük kondurdu. Şampuanı alıp ilk önce sevgilisinin sonrada kendi saçına döktü ve saçlarını köpükledi. Aynı zamanda yorgun sevgilisinin de saçını köpüklüyordu. Banyoda işleri bitince bornozlarıyla yatağa uzandılar. Jennie'nin elleri Lisa'nın belindeyken Lisa da elini göğsünde yatan kızın sırtına yerleştirdi ve dinlenmek için gözlerini kapattılar...~

~
ALLAH KAHRETSIN UTANIYORUM OFOF

bolumu her an silebilirum cunku asiri sacma oldu sizce?

Sarkiyla okuyunn

Ayh lutfen yazin nsl olmus?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayh lutfen yazin nsl olmus?

Jennienin giydigi ic camasir

Niyse ben biraz daha utanip kafami yastiga gecirecem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Niyse ben biraz daha utanip kafami yastiga gecirecem

Kendinize iyi bakın canolar

Baybayys~~~

HAŞMETLİ KARIM HRR ^Jenlisa fic^ (Yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin