Daniel's POV

5 1 0
                                    

-Une babait tend i kam shitur lende nartotike rregullisht per 2 vite.Nuk dua te te lendoj por ndonjehere te thuash te verteten eshte me mire sesa te ushqehesh me genjeshtra qe do te te lendoj me shume me vone.Nuk dua te ta prish figuren e babit sinqerisht por ai nuk eshte ashtu sic ti mendon.
Ajo largohet pa me thene asnje fjale dhe pa me pare me ato dy syt e saj te embel kafe.

Elena's POV
Nuk mund ta besoj nuk munden.Si babi im ai babai perfekt, i suksesshem, i edukuar te kete perfunduar keshtu.Kjo gje do te rregullohet sonte.Dal ne veranden e shtepise dhe telefonoj babai.
-Babi ,dua te diskutojme dicka edhe ose je larg por kjo gje me shqetson shume.
-Zemer cfare ka ndodhur,je mire?
-Ba a eshte e vertet qe konsumon lende narkotike?
-Cfare jane keto genjeshtra keshtu.Si mund te mendosh kete gje per babai tend.
-Nuk e mendova ose e shpika me tha djali qe ta shet.
-Djali si quhet ky?
-Daniel
-Nuk njoh njeri me emrin Daniel zemer ,jo cdo gje qe degjon eshte e vertet.Ti me njef mua nuk ka nevoje per vertetim.Mos e shqeteso veten.Fli e qete princesha babit.
-Ne rregull te besoj ba.Naten e mire
Ndoshta Danieli e ka shpikur .Po pse valle? Cfare qellimi ka? Se kuptoj.Shtrihem te fle por kam shume gjera ne mendje Danielin dhe fjalet qe ai me ka thene sot.

Historia joneWhere stories live. Discover now