Demon Slayer, ale to moje fanowskie postacie

12 3 0
                                    

Witam ponownie. Obiecałam że będzie rozdział, więc jest. Tu macie moje fanowskie postacie z Demon Slayer (przypomnienie - FANOWSKIE to oznaczenie że są to przeze mnie wymyślone postacie i nie są w żaden sposób KANONICZNE). Zbędnie nie przedłużając, zapraszam.

To tylko główne postacie, mam jeszcze jedną fanowską postać, ale niestety nie narysowałam jej

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

To tylko główne postacie, mam jeszcze jedną fanowską postać, ale niestety nie narysowałam jej. Nie przemyślałam tego trochę. Ale na pewno pojawi się następnym razem. Teraz klasyczne opowiadanko.

Dziewczyna po lewej (czerwone włosy)

Imię: Musa

Wiek: w moim AU Demon Slayer to w przedziale 20-23 lata

Dziewczyna po prawej (szarawe włosy)

Imię: Midori

Wiek: tak samo jak Musa, ale tym razem przedział 16-19 lat

Historia:
Musa i Midori są siostrami. Ich rodzina od początku była dziwna. Ich ojciec był demonem, a matka człowiekiem. Dlatego Musa urodziła się jako pół - demon.

Pół - demon: oznacza to, że Musa może być jednocześnie człowiekiem i demonem. A prościej mówiąc po prostu może zmieniać swoją formę człowieka w formę demona i na odwrót. Jednak w przeciwieństwie do normalnych demonów Musa może jeść normalne jedzenie i zamiast krwi ludzkiej gustuje w demoniej krwi (jeśli za bardzo nie wiecie o co chodzi w Demon Slayer to odsyłam do tego anime). Trochę wykracza poza logikę, ale to tylko AU. Pewnie od razu pomyślicie że skoro Musa jest pół - demonem, to pewnie jako demon słońce ją nie parzy. No niestety nic bardziej mylnego. Ta cecha demonów u niej pozostaje bez zmian. Zmiana w człowieka to chyba jej jedyna przewaga XD.

Jako małe dzieci ich ojciec został zabity przez ludzi z wioski, którzy dowiedzieli się, że Hiyoko jest demonem (to imię ich ojca. Czyta się "hjoko", ale nie wiedziałam za bardzo jak napisać). Musa to widziała, więc od tamtej pory ma problem z okazywaniem emocji. Tym bardziej że porąbane prawo w jej wiosce każe jej poślubić kogoś kogo nie zna (trudne sprawy normalnie). Pewnego dnia wraca do swojego domu i odkrywa, że ktoś włamał się do ich domu, zabił ich matkę a samą Midori dotkliwie poranił. Musa dzięki swojemu zmysłowi demona domyśla się, że to atak demona. W jego skutek Midori przemienia się w jednego z nich. Jednak płynąca w niej krew demona pozwala jej zaabsorbować krew innego demona i nie odchodzi całkowicie od zmysłów. Dla Musy jest to idealna okazja, by uciec z wioski. Na swojej drodze spotyka Tanjiro atakowanego przez innego demona i jego siostrę Nezuko. Musa w ostatniej chwili ratuje go. Dzięki temu zbiegowi okoliczności trenują razem, aby zostać zabójcami demonów. Zostają dzięki temu zabójcami - partnerami i razem polują na demony.

Podczas ich przygód Musa dowiaduje się, że jej ojciec przyjaźnił się kiedyś z najpotężniejszym demonem, Muzanem, który chce, by córki jego najlepszego przyjaciela, w szczególności ona, przeżyły za wszelką cenę. Wykorzystuje ten fakt, by obrócić przeciw niemu wyższe rangą demony...

Taka mała fabuła. Mam nadzieję że wam się spodobała i zaciekawiła was. No nic, ja już się żegnam i do zobaczenia w kolejnym rozdziale :3.

PS. Jeśli chcecie mogę kiedyś opowiedzieć o tych dwóch trochę więcej.

~Mój Artbook~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz