𝐒𝐨𝐥𝐚𝐫:
Már az első perctől fogva kedvesen közelít hozzád és megpróbál a barátod lenni. Te ezt természetesen egyáltalán nem bánod, sőt, örülsz is neki hogy ennyire nyitott feléd. A táncórák után szinte mindig bent maradtok még egy kicsit kettesben, hogy átnézzétek azokat a lépéseket amik nem mennek neki, vagy esetleg csak beszélgetni, lazulni. Egyik alkalommal ti is megpróbálkoztatok a jóga kihívással, ami nem éppen úgy sült el ahogy azt ti akartátok. Ekkor csattant el (véletlenül) az első csókotok is.
𝐌𝐨𝐨𝐧𝐛𝐲𝐮𝐥:
Main Dancer lévén nem sokat kell neki segíteni a koreográfiák megtanulásában, ezzel sose volt gondja, épp ezért szeret a stúdión kívül összeülni veled egy jó kávé társaságában. Imád veled shoppingolni, már meg se tudjátok számolni mennyi közös cuccotok van, akár egy közös póló, vagy egy barátságkarkötő. Egy ilyen kis vásárlásból hazavezető úton vallotta be az érzéseit neked és megkért, hogy menj el vele egy igazi randira. Természetesen igent mondtál rá.
𝐖𝐡𝐞𝐞𝐢𝐧:
Egyből megvett téged a mosolygós és felpörgött természetével, olyan volt mint egy nagyra nőtt kisgyerek. Imádtok a stúdióban bohóckodni, és órák közben is rengeteget beszél hozzád. Néha már erőteljesen kell megkérned arra, hogy kicsit maradjon csöndben, mert így nem tudsz koncentrálni, amit mindig egy huncut mosoly kíséretében teljesít is. Az egyik órád végén nem vetted észre, hogy bent maradt veled, és kapva az alkalmon csapott le rád hirtelen. Neki lökött a falnak és szemeiben apró csillogást véltél felfedezni. Kihívott téged egy táncpárbajra, amiben hagyott nyerni, majd kimerülten fogta meg az arcot és nyomott egy lágy csókot ajkaidra.
𝐇𝐰𝐚𝐬𝐚:
Az elején nem nagyon tetszett neked a kisugárzása, de amint együtt kezdtél vele dolgozni pozitívan csalódtál benne. Egy rettentően édes és melegszívű lányt ismerhettél meg Hyejin személyében, aki próbált mindig a kedvedben járni és a legjobbat adni neked. Épp ezért történt az, hogy a szülinapodon meghívott a lakásába, ahol egy rohadt drága pezsgővel várt, teljes kiskosztümbe, és az volt a terve, hogy elvisz téged egy buliba. Először ellenkezni akartál de aztán Hyejin kérlelő bociszemeinek köszönhetően beadtad a derekad. És milyen jól tetted, mivel ezen a bulin volt elég bátorságotok ahhoz, hogy bevalljátok egymásnak az érzéseiteket.
YOU ARE READING
𝐁𝐔𝐓𝐓𝐄𝐑, kpop reactions, imagines.
Fanfiction𝐁𝐔𝐓𝐓𝐄𝐑. " 𝔖𝔪𝔬𝔬𝔱𝔥 𝔩𝔦𝔨𝔢 𝔟𝔲𝔱𝔱𝔢𝔯, 𝔩𝔦𝔨𝔢 𝔞 𝔠𝔯𝔦𝔪𝔦𝔫𝔞𝔩 𝔲𝔫𝔡𝔢𝔯𝔠𝔬𝔳𝔢𝔯 " Kpop fiú/lány banda reakciók, egypercesek. kérések: nyitva !