𝒯𝒳𝒯, amikor nem veszed őket komolyan.

721 27 13
                                    


Teljes cím: amikor idősebb vagy náluk és nem veszed komolyan a közeledésüket. macskanyelv93 

UI: sajnos nem tudtam mindegyik taghoz konkrétan erről a témáról írni, de remélem még így is tetszeni fog és előre is sajnálom, ha tökre nem ilyenre gondoltál xd




𝐒𝐨𝐨𝐛𝐢𝐧:

Egy kellemes délutáni futásból tért vissza a barátod, fekete haja izzadtan tapadt hozzá homlokához, ujjatlan pólójából pedig tökéletesen kilátszódtak izmai. Nem tagadod, beindított a látvány, de próbáltad türtőztetni magad. Miközben Soobin babrált valamit a közös szekrényeteknél folyton hátrapillantgatott rád, szemében egy különös csillogással. Te éppen egy könyvet olvastál ágyadon ülve, amikor is a melletted lévő hely besüppedt.

- Soobin, tiszta izzadt vagy! Menj, előbb zuhanyozz le. - próbáltad rávenni a fiút a távozásra, csakhogy ő egy kacér oldalmosollyal az arcán kúszott közelebb hozzád.

- Mi lenne, ha csatlakoznál hozzám, Y/N? - búgta füledbe mély hangján, miközben beleharapott a nyakadba.

Meglepett ez a tette, hirtelen nem tudtál mást csinálni, csak nevetni. Kacajodra Soobin is felnézett rád, egy értetlen tekintettel.

- Ne haragudj, csak... kicsit fura volt ezt tőled hallani. - véded meg magad még mindig jót derülve, csakhogy a fiú nem igazán értékeli ezt.

- Szerinted ez vicces? Én csak próbálok közeledni hozzád, de látszólag ezt se értékeled. - lökte oda neked a szavakat egy kicsit sértődötten, majd felpattant az ágyról és egyenesen a fürdőbe vette az irányt, az ajtót hangosan becsapva maga után.

Rosszul érezted magad ezután, nem akartál ennyire bunkó lenni, csak egyszerűen nem vagy hozzá szokva ehhez a helyzetekhez. Úgy gondoltad engedsz egy kicsit, így levetkőztél teljesen meztelenre, majd a fürdő ajtaját kinyitva megláttad Soobint az üvegajtó mögött, neked háttal.

Beálltál a zuhany alá, majd hátulról körbefontad a vállát és nyomtál egy puszit nyakára.

- Ne haragudj, nem akartalak megbántani. Csak még nem szoktam meg ezt az énedet.

Soobin édesen elmosolyodott, majd szembe fordult veled. - Y/N, én komolyan gondolom veled. És az sem érdekel, hogy idősebb vagy nálam. A kor nem számít, csak az, amit érzek irántad.

Ekkor lágy csókot nyomott az ajkaidra, amibe az egész tested beleremegett. Ezt érezve a fiú felbátorodott, erőteljesen belemarkolt fenekedbe, majd az üvegnek nyomott téged.

- Engedd, hogy megmutassam mi is az, amit érzek . . .

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
𝐁𝐔𝐓𝐓𝐄𝐑, kpop reactions, imagines.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora