(𝒢)𝐼-𝒟𝐿𝐸, amikor részegen vallanak szerelmet.

153 11 2
                                    



𝐒𝐨𝐲𝐞𝐨𝐧:

A lány már rég óta tervezi elmondani neked az érzéseit, de valahogy az elmúlt hetekben mindketten túlságosan elfoglaltak voltatok és nem jutott idő egymásra. Viszont amikor az egyik közös barátotok meghívott titeket a házibulijába, végre ki tudtatok kicsit szakadni a szürke hétköznapokból.

Amint odaértetek először csak lightosan táncolgattatok, ittatok egy keveset és beszélgettetek másokkal. Soyeon csak pár percre tűnt el mellőled, és amikor újra megtalált te már egy idegen fiúval beszélgettél. A jelenet valahogy szíven ütötte őt, így az alkoholhoz fordult. Elég sokat ivott, mondhatni alig tudott járni, és amikor ezt te is észre vetted, bocsánatot kértél a fiútól és egyből hozzá igyekeztél.

"Na végre már, hogy otthagytad azt a seggarcot. Azt hittem már nekem kell elintéznem." Intézte neked első szavait hozzád, mire te átölelted a vállát és elkezdted kivonszolni őt az utcára. Nem volt olyan messze a lakásod a barátnőd házától így sétálva tettétek meg az utat.

A lány egész végig össze-vissza fecsegett, röhögött a semmin és szorosan ölelte át a derekad. Néha a kezei a fenekedhez értek, de te betudtad annak, hogy csak részeg. Amikor végre a lakásodban voltatok Soyeon időt sem hagyott neked, kezei közé fogta az arcod és erőteljesen rátapadt ajkaidra.

Olyan szinten meglepett a dolog, hogy visszacsókolni is elfelejtettél, így a lány kicsit rásegített azzal, hogy hajadba túrt. Miután te is viszonoztad a csókot csak egy büszke mosollyal az arcán vált el tőled, majd a kezedet megragadva húzott be a mosdóba.

"Mi lenne, ha együtt zuhanyoznánk, baby? A hideg víztől kijózanodok és legalább másnap is emlékezni fogok erre az egészre."

"

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


𝐌𝐢𝐲𝐞𝐨𝐧:

Nagyon ritkán szokott inni, de a szalagavatós buli kivételt képezett. Szinte már te magad se tudtad hogy hol vagy, nem hogy Miyeon. Éppen az egyik osztálytársaddal nevetgéltél, amikor is odalépett hozzád, és túlüvöltve a zenét kérte meg, hogy menjetek ki az udvarra.

Amint a hideg levegő megcsapott mindkettőtöket kicsit kitisztult a látásod és észre vetted Miyeon vágytól csillogó szemeit. Közelebb lépett hozzád és ujjbegyeivel megsimította a felkarod.

"Tudod T/N, sosem gondoltam volna, hogy ezt valaha ki fogom mondani, de nagyon tetszel." Mormogta, az alkohol miatt alig értetted amit mondott. "És remélem nem fogsz megpofozni ha ezt csinálom."

A következő pillanatban ajkai már a tieden voltak, és egy lassú, szenvedélyes csókot kezdeményezett. Kezeid a dereka köré fontad, míg ő vállaidat ölelte körbe és teljesen elvesztetek egymásban.

Miután elváltatok csak szégyenlősen elmosolyodtatok és a homlokotokat egymásnak döntöttétek. Még így részegen is érzékeltétek, hogy egyikőtökből sem csak a alkohol beszélt, és az amit éreztek, tényleg igazi. Eldöntöttétek, hogy ideje ott hagyni a bulit és az este további részében összebújva aludtatok el a kanapén.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jul 11, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

𝐁𝐔𝐓𝐓𝐄𝐑, kpop reactions, imagines.Onde histórias criam vida. Descubra agora