( Evett bir günde iki bölüm atıyorum çünkü neden olmasın? İyi okumalarr.)
Emrenin Anlatımından
Bunu duyduktan sonra Hürkan daha da üzülmüştü ve sandalyesinden hemen kalkıp balkona çıktı. Emre olduğu yerde kalmıştı. Bir saniyeliğine düşünmesi gerekiyordu. Sonra o da Hürkanın peşinden gitti. Hürkan Emrenin ayak seslerini duymuştu. Ama arkasına dönmedi. İlk hareketi Emreden bekledi. Beklediği gibi de oldu.
Emre: Hürkan neden bu kadar üzüldün ki?
Biz arkadaş değil miyiz?Hürkan bana doğru, arkasına doğru döndü. Gözünden süzülen yaşları gördüm. Ahh içim parçalandı. Ama fazla tepki vermemiş miydi?
Hürkan: Emre, DEĞİLİZ İŞTE! Keşke öyle olmasak.
Nasıl yani? Arkadaşlığımızı bitirmek mi istiyor?
Hürkanın Anlatımından
Emre: Ne demek şimdi bu? Arkadaşlığımızı bitirmek mi istiyorsun?
Emre bunu göremeyecek kadar kör müydü gerçekten? Ağlamam, "Değiliz işte!" demem? Hiçbirini fark etmedi mi?
Hürkan: Bunu göremeyecek kadar kör müsün Emre? (Bunu hafif ağlamaklı, hafif sinirli ve sesi biraz yüksek bir şekilde söyler.)
Emre bunu duyduktan sonra somurtur. Hürkan Emrenin üzüldüğünü fark edince kendini suçlu hisseder ve ellerini Emrenin iki omzuna koyar ve ona biraz yaklaşır.
Hürkan: Emre özür dilerim, özür dilerim. Fazla tepki verdim özür dilerim. Özür d-
Emre: (Emre soğuk bir şekilde)Beni seviyor musun Hürkan?
Hürkan: Ne?
Emre: Sadece cevap ver.
Hürkan ellerini Emrenin omzundan ayırır.
Hürkan: Evet. ( Hafif utangaç şekilde)
Hürkan tam Emreye "Sen?" sorusunu soracakken Emre onun lafını böler.
Emre: Malesef ben sana o duyguları barındırmıyorum Hürkan.
Emre bunu söyledikten hemen sonra evden ayrıldı. Ben balkonda öylece baka kaldım. Düşünüyordum, sadece düşünüyordum. En azından arkadaşlığımız devam edebilirdi. Ama bu yaşananlardan sonra onun yüzüne bakabilir miydim bilmiyorum. Ben bunları düşünene kadar hava kararmıştı ve soğumuştu. Ama ben hala olayın etkisindeydim ve yerimden kıpırdamak istemiyordum. Hemen arkamdaki koltuğa uzandım ve çok geçmeden balkonda uyuya kaldım.
Emrenin Anlatımından
Dün yaşananlardan sonra onun yüzüne bakabilir miydim bilmiyorum. O benim arkadaşımdı. Ama onu her gördüğümde ben de etkileniyorum. Ama emin değilim duygularımdan. Off keşke ondan hoşlanmadığımı değil de bana zaman vermesi gerektiğini söyleseydim. Salak kafam işte. Bunları düşünürken yatakta uyuya kalmıştım bile.
_______________________________________
Sabah uyandığım da aklımda yine o vardı. Hürkan. Onu gerçekten seviyor muydum ki?Dün yaşananlardan sonra Hürkanın kötü olduğunu hatırladım ve hemen onu aradım. Telefonu çalıyordu ama açmıyordu. Onu bir kez daha aradım.
Hürkanın Anlatımından
Telefon çalma sesiyle uyandım. Çok üşüyordum. Yerimden kalkamaz haldeydim. Elim kas katı kesilmişti. İçerideki telefonumu almaya gitmeye çalışsam bile başaramadım.
Emre Hürkan için endişeleniyordu ve onun evine gitmeye karar verdi. Araba yolculuğundan sonra evin kapısına vardı ve elindeki yedek anahtar ile evin içerisine girdi. Tüm odalarda onu aradı ama yoktu. Tam evden ayrılacakken aklına balkona bakmadığı geldi ve koşa koşa balkona çıktı. Yerde yığılmış Hürkanı görünce şok geçirdi. Hürkan uyanık ve gözü açıktı. Neden böyleydi?
Emre geldi ve beni yerden kaldırdı.
Hürkan: ( Mırlıdanarak) Yürüyemiyorum.
Emre Hürkanı kucağına alır ve aşağı inerek onu yatağına bırakır. Bedenine dokunduğu an soğuk tenini hisseder Emre.
Emrenin Anlatımından
Bedenine dokunduğum an soğukluğu kendi bedenimde hissettim. Artık neden böyle kas katı kesildiği belliydi. Balkonda uyuya kaldığını tahmin ediyorum. Off çok üzgünüm. Hepsi benim suçum.
Emre: Hürkan özür dilerim.
Hürkan:( Mırıldanarak) Emre sadece sarıl.
Hürkan haklıydı. Belki bu şekilde ısınabilridi. Ama ısınması çok da önemli değildi. Sadece ona sarılmak istiyordum. Aynen onun dediği gibi.
Yatağa uzanıp Hürkanın arkasından ona sarıldım.
Pozisyon bu
Ona değdiğimde donuyordum ama buna değerdi. Hürkan uyuyordu kulağına fısıldadım.
Emre: Ben de seni seviyorum.
(Bu bölüm de bu kadarr. Umarım gidişat iyidir. Beğenmediyseniz silerim. Sizce daha baskın taraf Hürkan mı yoksa Emre mi olsun? Bir de oy verirseniz sevinirim 🫶. Öpüldünüz byyy.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mengola Gerçek Mi¿
RomanceMerhaba👋🏼 . Bu benim ilk hikayem. Ama bir sürü kitap okuduğum için deneğimliyim. Smut olabilir mi bilmiyorum 🤷♀️. Ama hikaye cringe olmayacak. Neyse öpüldünüzzz.