Sadece Arkadaş?

740 19 41
                                    

Gece gelen ilhamla yazıyorum. Yazım yanlışlarına dikkat edeceğim ama noktalama işaretleri beni biraz zorlar. Parantez içerisindeki italik yazı fontu 3. ağız anlatım.Her neyse hikayeyi yazayım artık. İyi okumalarr.

Emrenin Anlatımından
Sabah 10.48 gibi uyandım. Bu gün Hürkanla video çekecektik. (Araya girdiğim için özür dilerim ama Emre ve Hürkanın evleri şuan ki evleri. Aslında hürkan taşındı ama siz mutfak ve salonun birleşik olduğu evi düşünün.) Bana saat 12.00 gibi gelmemi söylemişti. Yüzümü yıkayıp ayıldıktan sonra üstümü giyinip evden ayrıldım. Kahvaltıyı onunla beraber yaparım diye düşündüm. Hürkanın evine vardığımda zili çaldım ve Hürkan hemen kapıyı açtı.

Arkada kahvaltı hazırladığını gördüm. Genellikle kahvaltı etmediğimi bildiği için hazırlamış olduğunu düşündüm.

Hürkan: Emre, Emree👋🏼 ( Emrenin suratının önünde elimi bir sağa bir sola sallıyordu.)

Emre: Pardon dalmışım.

Hürkan: Gelsene içeri.

İçerisi geçtiğimde çok güzel yemek kokusu burnuma gelmişti. Tabii onun mükemmel parfüm kokusu da🥴. Ne diyorum ben? Neyse. Hürkanın yemek yapma becerisi gerçekten çok iyiydi.

Emre: Yemek yapmakta çok iyisin.

Hürkan: Sadece senin için bu kadar güzel yemek yaparım.

Bir dakika. Ne diyordu bu? Sanki bir şey ima etmeye çalışıyordu. Ama bunu söylerken ki bakışı, zarifliği ve görünüşü beni benden aldı. Gerçekten çok yakışıklı bir "arkadaşım" vardı. Bir kız kesinlikle onunla çıkardı.

Hürkan: Emree👋🏼. Yine daldın.

Emre: Kusura bakma uykumu alamadım her halde.

Sonra masaya oturup kahvaltımızı yapmaya başladık. Evet, saat 12.00 de kahvaltı yapıyorduk. Yemek yerken Hürkanın gözü sürekli benim üstümdeydi. Ama bu benim nedense hoşuma gidiyordu. Kahverengimsi gözleri beni benden alıyordu. Ne düşünüyorum ben?

Hürkanın Anlatımından

Gözüm Emreye dalmıştı. Çok güzel görünüyordu. Ondan hoşlanıyorum. Ama tam emin değilim. Bir kaç aydır onu her gördüğümde içimde kelebekler uçuşuyordu sanki. Ama bunu ona söyleyecek cesaretim yok. Homofobik değil ama gay de değil.

Kahvaltımızı bitirdikten sonra video çekmek için üst kata çıktık ve ben kamera ayarlarını yaptıktan sonra videoya başladık. Video çekimi 45 dakika civarı sürmüştü. Videoyu editlemek için tekrardan izlediğimde bir şey fark ettim. Video boyunca gözüm sürekli Emrenin üzerindeydi. Ona aşıkmışım gibi bakıyordum. (Zaten öyleyim). Ama takipçilerimiz "Mengola"nın gerçekleşmesini istediği için bunu sorun olarak görmedim ve videoya dahil ettim. Videoyu paylaştığımda altta bir sürü yorum vardı.
senaflixdk: Hürkanın gözü sürekli Emrenin üstünde mi yoksa bana mı öyle geliyor?

Momemtor: Hürkan Emreyi alamazsın o beniimm.

Mengolaasskkk: ARKADAŞLAR MENGOLA GERÇEK OLUYOR

Yorumları okumaya devam ettiğimde hep bunun gibi şeyler gördüm. Bunları Emre de görmüş olacak ki merdivenlerden koşarak çıkma sesi duydum.

Emre: Hürkan sen ne yaptığının farkında mısın?? İnsanlar bizi shipliyor. Ve ship kelimesinin anlamını DAHA YENİ ÖĞRENDİM! Videoyu silmek gibi bir hata yapma sakın. Daha çok göze batarız.

Hürkan Emrenin söylediklerini duyunca yüzü düştü. Emre de bunu dark etmiş olacak ki hemen ona sarılıp bişey yok dercesine Hürkanın sırtını sıvazladı.

Hürkan:Neden bu kadar korktun Emre?

Emre: Nasıl yani?

Hürkan: Neden bu kadar fazla tepki verdin? Benimle sevgili olmaktan korkuyor musun?

Emre: Tabii ki korkmuyorum Hürkan. Ama biz sadece "arkadaş"ız. Bundan daha ilerisi nasıl olabilir ki?

(Evett 472 kelime yazdım. Ama normalde daha fazla yazıcam. Gece diye az yazabildim. Hikayeyi beğendiniz mi? Beğenmediyseniz silebilirim. Bir de her gün bölüm atmaya çalışıcam.)

Mengola Gerçek Mi¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin