Yaşamım boyunca bir çok şeye rastladım böyle ilginç olaylara, ama gerçekten çok ilgi duyduğunuz biri olunca ona o durumda nasıl gözlerine bakabilirim diye düşünmek işin en zor kısmıdır aslında.
Yine Almanya'nın evine birşeyler bulmaya gidiyordum. Yolda Belçika'yı gördüm yerde bir şey arıyor gibiydi yanına gittim ve selam verdim;
"Hey Belçika selam"
Belçika bana baktı ve cevap verdi;
"Ahh-... Türkiye ııı... Selam"
Biraz garip bir selamdı, utandığı için mi? Yoksa benden bir şey mi saklıyordu? Pek anlamamıştım ama boş verdim ve ona ne aradığını sordum;
"Böyle, yere dizlerini çökmüş şekilde ne arıyorsun?"
"Bir şey mi kaybettin?"
Yine aynı ses tonu ile bana yanıt verdi;
"Şey ııı... Aaaa o-.... Küçük bir şeyy... Iıı nasıl desem"
Verdiği yanıt çok garipti hem çok farklı gözüküyordu-... Acaba utanmış değilde sarhoş muydu? Mümkün olabilir ama çok garip neyse, yanına çömeldim ve aramasında yardımcı olmaya çalıştım. Ellerimi onun aradığı yerde gezdirip küçük bir şey bulmaya çalıştım -şahsen küçük bir şey olduğunu düşünmüyorum- ve nasıl bir şey aradığını anlamak için bir nesne söyledim;
" Bir şişe falan mı arıyorsun?"
Belçika hafifçe bağırarak cevap verdi;
"Hayır onlar ilaç!"
"İlaç mı!?"
Şaşkın şekilde ona baktım aslında normal bir şey olabilirdi ama kendisi sanki söylememesi gereken bir şey söylemiş gibi ağzını kapatmış durumda bana bakıyordu sonra bana cevap verdi;
"Hayır ilaç değil o şey... O sadece bir... Şeker eheh..."
"Ehhh... Neyse ben gidiyorum onu eczaned-... Y-yani marketten de alırım*
Belçika olduğu yerden kalkar ve hızla oradan uzaklaşır. O giderken bir süre arkasından bakarım sonra otlara doğru dönerim. O ilaçlarda bir şey vardı ve benim onu bulmam gerekti. Elimi çimenlere götürüp aramaya başladım, tabii uzun sürmedi ki bir ambalaj bulmuştum.
Fazla büyük bir şey değildi fakat fazla da değildi. Bu biraz garipti normalde 10 tane bulunması gerekirken 6 tane duruyor ve bundan kesinlikle biri içmedi ambalajın yapısı böyledi.
Merak etmiştim bu ilaçta ne vardı ve Belçika neden bunu arıyordu içiyor da olabilirdi. İlaçlara daha sonra bakmak üzere cebime koydum ve Almanya'nın evine gittim. Eskiden hep bir ses olan evde şimdi bir esinti bile yoktu ah evet esintisi camlar çok sıkı kapatılıyor olmalı.
Odaya çıktım ceset kaldırılmıştı fakat bu adamlar sadece kaldırmasını biliyor yerdeki kanı temizlemeye üşenmişler anlaşılan. Böylesine bir görüntü beni rahatsız ediyordu ve çalışmama engel oluyordu o yüzden lavaboya gittim.
Banyoda ki paspası alıp odaya geri döndüm ve yerdeki kanı temizlemeye başladım. Yerdeki kurumuş kanı-... Temizledikten sonra paspası yerine koydum ve etrafı aramaya başladım.
Almanya'nın dolabına baktım,yatağın yanındaki çekmeceye ve yatağın atına baktım ama hiçbir şey bulamadım. Sonra çalışma masasının oraya baktım, darma dağınık gözüküyordu çok çalışıyor olmalıydı onun için çok üzülüyordum. Bu kadar çalışma diye ona hep diyordum "biraz dinlenmeye ihtiyacın var" diye.
Masadaki kağıtları topladım ve çalışma masanın üst kısmındaki dolaba koymak için dolabın kapısını açtım.
Kağıtları koyarken bir kutu dikkatimi çekti. Metal bir kutuydu içinde ne olduğunu merak etmiştim, kağıtları koyduktan sonra metal kutuyu aldım. Yatağın üstüne oturdum ve kutunun kapağını açmak için elimi götürdüm.
Ama sonra durdum;
"Ya içinde günlüğünün anahtarı veya kimsenin bilmesini istemediği bir şey varsa"
Ama silindir şeklinde metal bir kutu en, fazla içinde ne olabilirdi ki. O yüzden iç sesimi dinlemedim ve kutuyu açtım. İçinde gördüğüm şey... Şeyler. Bu gerçek miydi içinde Belçika'nın aradığı ilaçlardan vardı ve Polonya'nın o istediği şey-... Evet.
ONLAR BU İLAÇLARDI!
Şaşkına dönmüştüm, bu ilaçlar neden Almanya'da duruyordu ve daha doğrusu Polonya ile Belçika neden bu ilaçlardan kullanıyordu yoksa bu ilaçlar mı Belçika'yı böyle yapmıştı?
Bu şeyin ne olduğunu daha iyi öğrenmek için ilaçlardan anlayan birine gitmem gerekti, ama beni görmemiş biri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlu Kim?: Country Humans
Mister / ThrillerBu kitapta yaşanan bir olay bir dedektifimiz ve bir de suçumuz var (her zaman olduğu gibi) Sıradan bir cinayet olayı ama sizin ilginizi çekmeyi ve akıcı bir olay örgüsü yapmaya çalışacağım Buraya benim kitap hakkında kısa özet yazmam gerekti ama ben...