Yarın
Jeon JungkookUyamdığımda saat 08.00'di. Olamaz çok geç kalkmıştım. Hemen giyindim. Aynadan baktığımda gözlerim şişmişti. Ama bunu önemseyecek vakit yoktu. Telefonumu aldım ve evden çıktım. Telefonumu açtığımda Taehyung'dan 58 arama ve 13 okunmamış mesaj vardı. Beni çok mu merak etmişti ki 58 kere arasın. Okula vardığımda sekiz buçukta. Tam zamanında gelmiştim. Birinci dersimiz matematikti. En nefret ettiğim dersti. Sıra arkadaşımın sesiyle uyandım. Derste uyumuştum. Demek ki çok sıkıcıydı. Çocuk beden hocası seni çağırıyor dedi. Oflaya puflaya gittim yanına. Geldiğimde kapıyı ört dedi. Kapattığımda konuşmaya başladı.
Taehyung
Mesajlarıma neden cevap vermedınJungkook
Uyumuştum. Sabah gördüm.Taehyung
Sabah neden yazmadınBunları söylerken elindeki dosyalara bakıyordu. Bana baktığında aceleyle ayağa kalktı.
Taehyung
Gözlerine noldu?Jungkook
Bir şey olmadı.Taehyung
Jungkook geveleme söyle
Dün aile konusunu açtığım için miJungkook
|Aile deme artık canım yanıyor
Hayır dün...Taehyung
Dün ne?Jungkook
Dün fazla ekrana bakmışımTaehyung
Fazla baksaydın mesajlarıma cevap verirdin.
Yalan söyleme artık-Ders zili çalar-
Taehyung
Zil çaldığına dua et
|Bugün öğreneceğim her şeyini JungkookKim Taehyung
Ders zili çaldığında Jungkook'u gönderdim. Bende müdürün odasına gittim. Müdürden Jungkook'un dosyasını istedim.
Müdür Jin
Maalesef veremem Taehyung üzgünümTaehyung
Neden Jin hem biz senle çocukluk arkadaşıyız. Arkadaşın aşık olduğu kişiyi merak etmesin mi?Müdür Jin
SEN AŞIK MI OLDUN!
NE!
Kalp krizi geçiriyorum.
Kim Taehyung 15 kişiyi
Reddetti ve lise öğrencisine
mi aşık oldu??Taehyung
Sessiz konuşsana biraz
Duyacaklar. Ve daha
Aşık olmadım sadece
ona bakınca kalbim
hızlanıyor.Müdür Jin
Aynen canım
Sadece kalbin hızlanıyor.
Normal şeyler
ŞAKA MISIN??
Neyse bekleTaehyung
Teşekkürler arkadaşının
Bir tanesiDosyanın içine açtığımda okumaya başladım.
"Jeon Jungkook. 27/ 03/ 2005 doğumlu. Panik atağı var. 5 yaşında ailesi trafik kazası tarafında vefat etti ve abisiyle yaşamaya başladı. 2 yıl sonra abisi yurt dışına çıkmasıyla tek başına büyümeye başladı. İlkokulda zorbalık iddialarıyla beraber 3 okul değiştirdi. Ortaokula geçtiğinde evde eğitim gördü."
Daha fazla okuyamadım. Demek aile dediğimde bu yüzden konuşmak istemiyordu. 1 hafta sonra doğum günüydü aynı zamanda nöbet tutacağı zaman.
1 Hafta Sonra
Jeon Jungkook
Bugün o gündü. Doğum günümdü. En nefret ettiğim şey. Çünkü abim beni 2 aya gelirim dediği gün. O gün bugün doğum günü kutlamadım, kutlayanlar dan nefret ediyorum. Neyse bugün mutlu olmam gerekiyor nöbet günüm. Okula geldim. İlk önce 10. Ve 12. Sınıflara defterleri dağıtmakla başladım. Girdiğim son sınıfta Taehyung vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Kadar Güzel ~Taekook~
RomanceOkula yeni gelmiştir Jeon Jungkook Ama nerden bilebilirdi ki öğretmeninin ona takıntılı olacağını...